Lea's P.O.V.
Iz mirnog i toplog sna bude me jaki zraci sunca,koji predpostavljam dolaze sa prozora.... Što pa ja sinoć nisam navukla zavese... pa kad sam ćurka.
Napokon uspevam da otvorim svoje veoma teške kapke i kad ih otvorim vidim nesto ili bolje rečeno nekog koga bih mogla i želela da gledam pored sebe sve dok ne umrem.
Ugledala sam Rayana.
Izgledao je tako mirno dok spava,čista suprotnost onome što je kad je budan.
Smedja razbarušena kosa mu pada preko onog savršenog lica. Oštre crte dolaze još više do izražaja kada ćuti, kad je miran.
Dok spava izgleda kao neki andjeo, ali ustvari je pravi djavo.Au brate!!!
U jednom trenutku me je udarilo.
Pa ja sam ladno spavala sa njim.
Dobro sad ajde nije bilo hladno bilo je vruće do 101 i nazad.Dok ustajem iz kreveta i oblacim se vraćaju mi se slike od sinoć...
Moram da idem...
Ne da idem i da me više nikad ne vidi, nego da idem da uzmem neku garderobu.
Neće se on mene tako lako rešiti.45.min kasnije....
Opet ulazim u Rayanovu veliku, tj. bolje rečeno ogromnu kuću i gledam da li je budan.
Pošto ga nisam uočila nigde po kući, a gde da ne uočite onakvog frajera , otišla sam pravo u kuhinju da mu spremim doručak.Btw.. obukla sam :
Uhh majko moja... jedva se snalazim u ovoj njegovoj kuhinji . Ogromna je za mojih 5 spavaćih soba a ne kuhinja.
Dok sam pržila meso osetila sam čvrste ruke oko struka i sitne poljubce na vratu. Odjednom u mom stomaku kao da su hodali džinovi....
,, Dobro jutro malena '', rekao je onim sexy hrapavim jutarnjim glasom.
Samo sam se ,onako slatko nasmejala, ne htedovši da kažem ništa.
,, Šta je bilo malena? Nisam bio dovoljno dobar sinoć?" Upitao me je onako zabavljeno ... Aha tebe ovo zabavlja. Pa dobro,dvoje može da igra takvu igru.
Klimnula sam glavom da bih potvrdila njegovu ne tako tačnu konstataciju jer čovek razvaljuje u krevetu
,, Pa onda po tom pitanju moramo da uradimo nešto".
Izgovorivši to podigao me je u ,,mlada" stilu i krenuo da se penje uz stepenice koje su vodile na,meni buduće omiljeno mesto, njegovu sobu.
YOU ARE READING
U njegovom zagrljaju
RomanceStory cover by: @uvek_luda Zaključila sam da je život težak , ali i pored te težine nadjete nekoga ko vam ga olakša . Tako sam ja našla nekoga u čijem sam zagrljaju želela da budem dok ne umrem . Ali , da li ću ja to uspeti ? To se plašim da n...