Prava stvar

2.6K 51 3
                                    

Rayan's P.O.V

Sedim u avionu i gledam kroz prozor sunčeve zrake koji nestaju u oblacima.

Nisam želeo da krenem za Toronto ali sam morao da se vidim sa Goranom. Taj čovek jeste kao moj otac i sve to ali sa Leom je sve drugačije i neću mu dozvoliti da je povredi na bilo koj način.

Lea... ta devojka,ta preslatka,prelepa, prepametna i predetinjasta lepotica učinila je moj život boljim i uradila je ono što sam mislio da ni jedna neće uspeti ... učinila je da moje srce ponovo zakuca. Svojim lepim licem i vedrim duhom unela je smisao u moj život.

Ona  me iznenađuje. Bio sam sa  svakakvim devojkama ali moram da kažem da ni jedna nije kao ona. Od jutra,kad ustane,do večeri , kad legne ona je na nogama. Ne staje,stalno nešto radi,priča,smeje se ... što Boga mi utiče i na mene . I ja pored nje postadoh pekmezavi majmun , a valjda ti je to tako kad se zaljubiš.

Da,zaljubljen . Shvatio sam to kad sam video kako niz stepenice trči u zagrljaj neke feminizirane budale na dnu stepenica . Pitao sam se ko li je to dok su mešavina besa,užasa i ljubomore rasli u meni . Tek mi je blago neprijatno zbog besa koji je strujao mnome dok sam trčao niz stepenice do njih. Postalo mi je lakše kad sam se približio i čuo kako joj je rekao seko. Shvatio sam da je on njen brat medjutim, on je i dalje muškarac i ruke su mu na mojoj Lei.

Tada sam shvatio zašto sva ta količina ljubomore i posesivnosti. To je zato što sam do ušiu zaljubljen u devojku koja me čeka da se vratim i zagrlim je najače što mogu. Prisetih se rečenice koju mi je šapnula dok sam joj brisao suze na rastanku: ,, Kad se budeš vratio želim ... želim da me zagrliš najače što možeš i da ... i da me nikad ne pustiš ". Ona verovatno misli da ću ja to zaboraviti ali čvrst sam pri tome da joj to obećanje ispunim.

Iz razmišljanja me je prenela ova dosadna stjuardesa koja se ceo let mota oko mene. U zadnje vreme nikako ženama ne mogu da objasnim da sam zauzet čovek. Ne zanimaju me. Ni jedna. Ni jedna osim nje . Nemaju ove kurve koje stalno oblizuju usne i koje vlaže čim me vide , ni upola onoga što ima ona. Nisu joj ni do kolena. Ona ima ono što ove mesožderke nemaju .

Moje srce.

Ukrala ga je brzo kao što ptica lovi svoj plen . A budalica nije ni svesna da samo ona ima ključ koji može otključati okove kojima je moje srce zarobljeno. Dok nju nisam sreo mislio sam da ću do kraja života ostati bezosećajni majum iliti muška kurva, kako me je znala zvati većina žena sa kojima sam spavao. Promenio sam se. Ona me je promenila . Svojim tankim i nežnim ručicama skinula je sve ono loše sa mene i pretvorila me u osobu kojoj je zapravo stalo i koja ima osećaje. Nije me povredila dok je skidala čađ zlobe sa mene ... čak šta više to mi je i prijalo. Prijalo mi je da izbacim sve ono loše iz glave i napravim mesta za nove uspomene . Dobre uspomene . Uspomene sa njom.
Činila me je srećnim,ispunjenim i oduševljenim što je konačno neko uspeo da otopi santu leda koja se krila u meni. Svojim osmehom svakim danom me je menjala a ja se nisam bunio, ja se nisam bunio...
Jer sam shvatio da je ovo sa njom drugačije. Puno drugačije . Sa njom hoću sve ... ništa manje . Shvatio sam da je sa njom ono što mi treba .
Sa njom je prava stvar.

( hahahah stari dobri zdravko 😂)

Author's note :

Hejjjj ljudiiii. Evo nastavkaaa. Znam da je kratak ali sutra ide duži . Obecavam . Vracam se pisanju i ovog leta zavrsavam ovu i krecem sa drugom knjigom .

Voli vas vasa UVEK_LUDAAA❤

U njegovom zagrljaju Where stories live. Discover now