Ćuti i osećaj ....

2.9K 61 0
                                    

Lea's P.O.V .

,,Malena... budi se. Zakasniću".
Čula sam kako mi dobro poznat glas šapuće i polako me budi iz sna.
Okrećem se na bok i ugledam njega.
Rayana.
Opet se desilo,i koliko god želela da osećam grižnju savesti.
Ne osećam je.
,,Ajde mala,idi istuširaj se ti,pa ću ja".
Rekao je,namignuo mi i ustao iz kreveta kretavši se verovatno prema kuhinji.

Ulazim u veliko,krem-belo kupatilo i prvo što uradim jeste to da se pogledam u ogledalo.

Jaoo majko,pa nije ni čudo što je otišao u kuhinju a nije se meni pridružio. Izgledam kao da me je auto udario. Ma kakav auto,izgledam kao da me je avion pokupio i vozikao me kroz oblake od Bangladeša do New York-a.
Uh aj malo da se uredim sad .
Odmah sam ušla pod tuš jer prosto nisam imala šta da skidam.
Mlazovi vode me zapljuskuju sa svih strana. Mogla bih da se naviknem na ovo.

Dok se voda sliva niz moje telo,oko struka osetim par čvrstih ruku a na zadnjici Rayanovu jutarnju ali sad veoma opipljivu erekciju.
Znam da planira da opet ima kontrolu ali neće moći ...

Polako krenem da svoju zadnjicu trljam o njegov tvrd kurac na šta se njemu izmakne glasan uzdah koji odjekne kupatilom.
,, Šta je mala,još si željna mog kurca?"
Šapne mi na uvo dok jednu ruku spušta sve do moje vlažnosti.
,, Daa",prostenjem polu glasno jer je lagano krenuo da trlja i pritiska moj klitoris i uvlači prste duboko u mene.
,,Pa onda ćemo morati da uradimo nešto po tom pitanju,jel tako lepotice?"
Upita me dok polako spušta male poljubce izmedju mog vrata i ramena,dok sve više ubrzava tempo svojih veštih prstiju.
Osećala sam veliku potrebu da vrisnem kad sam trebala da doživim prvi orgazam ovog jutra. Rekla sam prvi iz prostog razloga što pored njega ovakvog nema teoretske šanse da imamo seks samo jednom dnevno.
Iznenada je izvukao svoje prste iz mene ne dopuštajući mi da svršim.
Jaoo majko,da nisam ovako napaljena,i da ga ne želim ovako očajno. Ubila bi ga.
,, A,a,a, sad ćeš da svršiš od mog kurca. Jedva čekam da udjem u tebe".
Sa tim rečima me je okrenuo ka sebi i podigao me sebi na kukove.
,, Okrutan si Rayane",rekla sam pre nego što je spustio usne na moje.

Spustila sam ruke do njegovih prepona i obuhvatila mu jaja i u trenu se kupatilom rasuo njegov jaki muški glas ,, Jeboteee Leaaa". Stenjao je dok sam rukama prelazila od korena njegovog ,,drugara" pa sve do glavića, na šta se još jednom stresao. Usne su nam se spojile idalje nežno,jer smo želeli da ovaj trenutak traje što duže.
Prekinuo je poljubac obuhvativši mi grudi jednom rukom dok me je drugom idalje pridržavao za hladne pločice.
,, Nikad pre nisam bio tako ljubomoran na vodu" ,nastavio je da prelazi prstima po mojoj koži.
,,Jer te dodiruje odjednom sa svih strana"

Glava mu se se spustila na moju bradavicu i posisao je svu vodu sa nje.
Navalila sam glavu na zid tuš-kabine i ispustila mu kitu iz ruku.
Iznenada me je spustio i opet gurnuo dva prsta u mene palcem trljajući moj klitoris. ,,Ipak ćeš da svršiš i ovako".
Rekao je i još više ubrzao tempo.
Ruke mu se nisu prestale kretati dok me je polako dovodio do ludila .
Jaoo mislim da ću poludeti. Svršila sam toliko silovito da mi se celo telo krenulo tresti.

,, Volim da te gledam kako svršavaš".
  Prišao mi je bliže i stavio kitu na moj otvor.
,,Od toga postajem tako jebeno tvrd".
Kurac mu je lako ušao i gotovo sam ostala bez daha kad se duboko i silovito zabijo u mene.
Nisam se stigla oporaviti od prvog a već me je dovodio do novog vrhunca.
,,Svršimo zajedno Lea" rekao je nabijajući se kurcem ponovo i ponovo
Nikad se neću zasititi osećaja njegovog kurca u sebi i načina na koji nam se tela pomeraju zajedno i uskladjeno. Stavila sam ruke na njegova ledja i zarila nokte u njegovu kožu. ,, Da" rekao je prigušenim glasom ,, Jebi ga, daaa"
Čvršće sam se obmotala oko njega kad sam osetila nadolazeći vrhunac.
Obuhvatio mi je glavu rukama i udvostručio snagu kojom se zabijao u mene,prodirući sve silovitije.

U njegovom zagrljaju Where stories live. Discover now