"Isn't my fault if I can't let you go..." -Park Chanyeol-
...
...
...
...
"Channie..." Panggil satu suara di hadapan Chanyeol, sekaligus mematikan lamunan ChanYeol. Dia melihat tepat ke anak lelaki mungil di hadapannya dan menarik tubuh lelaki itu dan mendudukan Lelaki itu di atas pangkuannya.
"Weayo baby Baekkie??" ChanYeol membenamkan wajahnya di ceruk leher Baekhyun. Menghirup wangian Kayu manis pada tubuh mungil Baekhyun.
"Gaja meog-eul (let's eat), Suho hyung panggil" Baekhyun bangun dari pangkuan Chanyeol dan menarik tangan lelaki raksaksa (?) Itu bangun menuju ke ruangan makan.
Sebaik sahaja dia melabuhkan punggungnya di atas kerusi, pandangan romantis di hadapannya kini telah mematikan selera makan miliknya. Dia lihat Kai yang kini sedang merengek pada D.O untuk disuapi makanan. Kayu penyepit di tanganya digengam kuat. Api cemburu menguasai dirinya namun ditahan.
"Channie?? Weagurae? Kenapa muka Channie merah? Demam ke??" Soal Baekhyun lembut. Tangan cantik Baekhyun sudah berada di dahinya, memeriksa suhu badannya. Tanpa ragu, Tangan Baekhyun ditepis kasar.
"Aku ok, tak perlu kisah pasal Aku" ujar Chanyeol dingin dan menghiraukan tatapan dari setiap Ahli EXO di hadapannya terlebih lagi dari pandangan risau si dia. Kayu penyepit di tanganya dihempas, kerusi ditolak kuat dan dia berlalu pergi meninggalkan mereka di ruang makan termangu sendiri.
"Baek... Makanlah, biar dia sejuk dulu" ujar Suho lembut dan menepuk bahu Baekhyun perlahan. Jelas di mata mereka, Yang kini Baekhyun menatap kekasihnya pergi dengan pandangan terluka.
"Biar Kai pergi tenangkan dia" ujar Kai bangun, mencium dahi D.O sekilas sebelum berlalu pergi.
..
..
..
..
Knock Knock ...
Cklek...
Kepala Kai tersembul melalui celahan pintu bilik Chanyeol. Jelas di matanya kini Yang ChanYeol sedang duduk di atas kerusi sambil kakinya diletakkan di atas meja.
"C-chanyeol hyung... Neo gwenchana?" Soal Kai dan berdiri di hadapan Chanyeol ragu-ragu.
"Not your business Kim Jong In..." Ujar Chanyeol dingin dan mengeluarkan sesuatu dari poket bajunya. Mata Kai membulat.
"Yak! Hyung! Since when?! Sejak bila hyung merokok?!" Soal Kai terkejut. Itu perkara baru baginya, siapa sangka Park Chanyeol yang dikenalinya Dan juga para EXO-L sebagai seorang penjaga kesihatan kini sedang menghembuskan asap rokok dengan santai. Bahkan manager mereka sendiri juga dia halang dari merokok.
Pantas puntung rokok pada tangan Chanyeol dirampas, dimatikan bara api itu sebelum membuangnya di dalam tandas. Mengelakkan dari duo leader mereka tahu.
"Apa yang kau buat Kim?" Soal Chanyeol dingin sambil memandang ke arah segenap tubuh Kai.
"Stop that Hyung... That's not yourself!!" Jerit Kai kuat. Tanpa sebarang amaran, tubuh Kai sudah ditolak dan terbaring di atas katil. Belum sempat Kai ingin melawan, Chanyeol sudah berada di atasnya, tangannya sudah digengam kuat hingga dia meringis kesakitan.
YOU ARE READING
𝑬𝑿𝑶 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏.
Fanfiction𝐵𝑒𝑟𝑘𝑖𝑠𝑎𝑟𝑘𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑢𝑝𝑙𝑒 𝐸𝑋𝑂 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑁𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑎𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠. . 𝐴𝑛𝑦 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑎𝑙𝑢𝑘𝑎𝑛. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝐷𝑀 𝑁𝑧 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑠𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 �...