Main pair : Chanyeol X Kim SuhoGenre : Angst , MPreg
...
...
...
ChanYeol dan Suho itu pasangan yang sering buat member Exo jadi iri. Lihat sahaja dengan kemesraan yang sering mereka hadapi bersama. Tapi itu dahulu.
"CHANYEOL! AKHH!!"
Suho sudah selamat mendarat di atas lantai kerana tolakan kasar dari ChanYeol,. Bahkan kini lelaki itu menatapnya tajam. Andai kita lihat sekarang, pergelangan tangan Suho sudah memerah sementara dada dan lehernya penuh dengan kesan lovebite.
Perlahan Chanyeol bertinggung di hadapan Suho dengan seringai di wajahnya.
Dagu Suho ditarik lembut, mengarahkan mata leader itu melihat ke arahnya.
"Take a good care for my baby, honeybunch" dia melepaskan kasar dagu Suho dan terus berjalan, melalui 7 orang lagi ahli EXO yang melihat aksi dia dan Suho tadi.
"Chan Hyeong memang sudah berubah! Bentak Sehun.
"Haish... Aku memang rasa nak bunuh dia je sekarang ni" Kai sudah mengengam penumbuk.
"Mind your words Kim Jong In..." Halang Suho dan bangun sambil dibantu oleh Lay.
"Suho/Hyeong..." Mereka semua melihat ke arah Suho yang sudah terduduk lemah di atas sofa.
"Walau apa pun perangai dia, walaupun dia berubah sekalipun. Aku tahu ia pasti ada masalah sekarang..."
"Hyeong..." Panggil mereka perlahan.
"So, hyeong nak terima je? Walau dipukul? Diseksa?" Chan menyoal tidak puas hati.
"Tapi dia masih beri perhatian dekat Aku bukan?"
"Ya ya, hanya depan Exo-l hyeong!" Sehun sudah memeluk tubuhnya geram. Kesal dengan perangai leader mereka sekarang.
"Berpisah mungkin jalan Yang terbaik Jun..." Cadang Xiumin perlahan dan mengelus belakang Suho perlahan.
"I'm agree with Xiumin hyeong" balas Lay dan dibalas dengan anggukan dari yang lain.
"No! Aku akan tetap teruskan perjuangan kami... Aku pasti dia ada masalah yang dihadapinya sekarang.."
"Prove it" balas Baekhyun ketus.
"Because he is my husband! Apa guna Aku sebagai isteri, kalau aku tak faham masalah suami aku sendiri?! So shut up if you don't know the truth"
Terkedu! Ya! Mereka terdiam mendengar kata balas dari Suho, sang leader yang selama ini terkenal dengan sifat lembutnya. Menghantar Suho hanya melalui pandangan mereka sehingga Suho menghilang di sebalik pintu bilik dia yang dikongsi bersama ChanYeol.
...
...
"Before, you always give me a big smile, nice kiss and a big warmth hug. But now, there was no more like that" -Kim JunMyeon-
...
...
Suho duduk bersebelahan dengan Chanyeol yang sudah tertidur di atas sofa. Sementara di meja penuh dengan kertas kerja yang harus disiapkan. Menjadi idola dan menguruskan syarikat bukanlah sesuatu yang mudah. Suho memeluk kakinya erat dan tanganya seakan mengapai tangan Chanyeol, namun hanya tergantung di udara. Kalau dahulu dia bebas untuk menyentuh tubuh suaminya, kini tidak lagi. Raut lelah jelas tercetak pada wajah tampan Chanyeol.
YOU ARE READING
𝑬𝑿𝑶 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 𝑭𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏.
Fanfiction𝐵𝑒𝑟𝑘𝑖𝑠𝑎𝑟𝑘𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑢𝑝𝑙𝑒 𝐸𝑋𝑂 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑁𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑎𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠. . 𝐴𝑛𝑦 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑠𝑎𝑛𝑔𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑎𝑙𝑢𝑘𝑎𝑛. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝐷𝑀 𝑁𝑧 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑠𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 �...