Tak jsme se vrátili k Severusovi domů,byl už večer a tak jsme si šli lehnout.
Snažila jsem se usnout ale vůbec mi nešlo zakouřit oči, po neustálem převalování jsem se rozhodla že vstanu a napiju se mléka.
Šla jsem do kuchyně, otevřela ledničku a nalila si mléko.
„Co děláš?"rozsvítil světlo v kuchyni Severus.
polekala jsem se ho.
„Ehm..nic."řekla jsem.
„..nemohla jsem usnout."dodala jsem poté a on si přisedlé na židli u jídelního stolu.
„víš,oproti ostatním dívkám si strašně zvláštní,komplikovaná, fascinuješ mne."řekl a cítila to,co nikdy předtím.
Nevěděla jsem,co mám nebo nemám říct.
„hm,jo já vím,říká mi to víc lidí."byla první věc,která mě napadla.
Ale byla to na jednu stranu pravda,takže jsem neplácla zas takovou kravinu.
„Chci abys věděla,že se mi můžeš kdykoliv svěřit,beru náš vztah jako..jistý druh přátelství?"na konci zazněl otazník,sama nevím co to znamená. Tu větu zformuloval zvláštním způsobem a ještě zvláštnějším ji vyslovil,říkal to tak pomalu,tak znělé,hluboce,až mě to děsilo.
ovšem co mě nejvíce vyděsilo bylo toyze bysme snad se Snapeem pěstovali mezi sebou jakési"pouto" či co.
„Já se k nikomu nepoutám,a nikdo by se neměl poutat ke mně...jinak skončí špatně."vypila jsem další sklenici mléka a na obličeji jsem vytvořila jakousi grimasu která dává najevo nic si z toho nedělej,já s tím ale nic neudělám ,jako kdybych pokrcela rameny..ale v obličeji,bylo to zvláštní.. ostatne jako celý tenhle rozhovor.
Severus nic neříkal,zvedl se a chtěl odejít,jen na chviličku se zastavil a pootočil se aby už něco řekl,pak se mi ale zahleděl do očí a otočil se zpět ke dveřím,mezi které poté vešel.
Odešel.
Byla jsem zmatená
Nevim co to bylo za pocit,ale jakoby z chtěla aby se vrátil...jako kdybych chtěla cítit jeho přítomnost.
Děsilo mě to.
***
Alohomora🖤
omlouvám se, že je kapitola po dost dlouhé době a děkuju všem trpelivým.
bohužel mám pár svých problémů,kterými se rozhodně nechci ospravedlňovat,ale prostě v tohle období náladu na psaní jednoduše nemám
Pokračovat určitě budu
Kapitoly nadále očekávejte💫
ČTEŠ
Vyvolená Smrtijedka
FanfictionByla jsem na temné straně. Byla jsem Vyvolená temné strany. Dva Vyvolení,jen jeden vítěz. *** -HP fan fikce- -obsah se ně vždy musí shodovat s předlohou HP- -cover @alliesubrae-