...Severus se ke mně nahnul aby mi obvázal jednu z bolestivých ran.
Místo toho...ani nevím proč..jsem ho chytla za tvář a políbila ho.
To co jsem cítila jsem ještě nikdy dřív necítila.
Hroznou bolest a zároveň pocit nevídaného štěstí.
***
druhý den jsem se probudila na ošetřovně,jelikož jsem ztratila tolik krve, že jsem omdlela.přemýšlela jsem jen o dvou věcech,o Severusovi a Harrym.
O Severusovi jsem přemýšlela takovým způsobem, že bych ráda věděla co se to vlastně mezi námi včera stalo...a o Harrym..jako vždycky, prostě jak toho idiota zneškodnit.
Když jsem vymýšlela plán,jak Harryho nalákat k Pánovi Zla,někdo za mnou přišel..byl to Brumbál,Severus a McGonagallová.
„Dobré ráno slečno, cítíte se lépe?"pozdravil mě Brumbál.
Ohrnula jsem nos a místo odpovědi jsem se sama zeptala:„Byl Potter potrestaný?"
„Ano pan Potter dostal řádný trest odpovídající tomu,co udělal, ovšem.. proč to udělal? Něco ho k tomu muselo vést?"zeptala se mě McGonagallová.
Ona to nevěděla.. nevěděla že jsem ho zabila, že jsem zabila Siriuse
Brumbál to ale věděl,v jeho očích to bylo znát..Severus stejně tak
Udivilo mě,že s tím Brumbál nešel na veřejnost, možná ale dobře pro mě..
„Nevím,je to prostě magor."odvětila jsem a pokrčila rameny.
Všichni tři poté odešli,Severus po celou dobu mlčel
nechápala jsem .
Když mě pustili z ošetřovny zastavila jsem se u něj v kabinetu, otevřel a když viděl že jsem to já,dveře zase zavřel.
Zavřel mi před nosem.
hůř jsem se snad už cítit nemohla.
****
alohomora💫
jakpak se máte?
já teď měla jarní prázdniny,tak jsem se rozhodla zase něco málo napsat 🙏 potěší komentář🖤
ČTEŠ
Vyvolená Smrtijedka
Fiksi PenggemarByla jsem na temné straně. Byla jsem Vyvolená temné strany. Dva Vyvolení,jen jeden vítěz. *** -HP fan fikce- -obsah se ně vždy musí shodovat s předlohou HP- -cover @alliesubrae-