už delší dobu,se ve mně mísí zvláštní pocity.
moc to nechápu a myslím,že to ani pochopit nechci,jak už jsem totiž párkrát říkala..děsí mě toDnešní den jsme už od rána trénovali,musím říct,že jsem skvělá čarodějka.
Severus mně naučil spoustu krutých kouzel z černé magie a řekla bych, že už docela dobře umím ovládat nitrobranu.
„Pro dnešek končíme."řekl a někam odešel
„Počkej."křikla jsem a on se zastavil a pomalu se na mě otočil.
„Zítra jedu zpět do Bradavic.."konstatovala jsem
„Ztrávila si se mnou víc jak půl roku."dodal .
„Je to tu lepší než s Potterem v Bradavicích."zašklebila jsem se.
„To věřím."oplatil mi úšklebek.
„zítra ráno v deset pojedeme."řekl a poté už odešel.
Povzdechla jsem si.
tu noc jsem nemohla vůbec spát, nechtělo se mi pryč.
***
Další den ráno jsme vstali brzy,nachytali jsme se,nasnídali a společně se dopravili do Bradavic.Tam už jsme šli každý svou cestou,já šla na hodinu obrany a on šel učit svou hodinu lektvarů.
Jen jsme se na sebe usmáli,bylo to poprvé co jsem ho viděla se smát
Bylo to zvláštní
„Á kdopak se nam to vrátil? Tak co? Jak ses měla?"ozval se za mými zády Draco
„ale jo,dobrý, rozhodně lepší než v přítomnosti toho tupce Pottera."řekla jsem a jako na zavolanou si to Potter přikráčel přímo ke mně
„Chyběla si mi."pronesl ironicky
„Ty mě taky,ani nevíš jak moc."proesla jsem s takovou ironií, že to snad už ani nebylo možné.
Jen jsme se na sebe ušklíbli a pak jsme šli každý nekam jinam.
musela jsem se nad tím tupcem v duchu zasmát, chyběl mi snad?
nevim proč...ale v posledni dobe vážně cítím věci,které bych cítí neměla.
ČTEŠ
Vyvolená Smrtijedka
FanfictionByla jsem na temné straně. Byla jsem Vyvolená temné strany. Dva Vyvolení,jen jeden vítěz. *** -HP fan fikce- -obsah se ně vždy musí shodovat s předlohou HP- -cover @alliesubrae-