16-Zaskočená úkolem

548 35 4
                                    

Dnes ráno jsem si zkoušela nějaké kouzla, četla jsem knohy a užívala jsem si prázdnin.

Občas za mnou přišel Draco si popovídat, přišlo mi,že se mnou chce neustále navázat konverzaci,ale já na to dnes neměla nějak náladu,tak jsem ho vždy odbila.

K večeru si mě zavolal Voldemort s tím,že mi něco potřebuje něco říct.

„Christine..dcero.."začal, mezitím co já se usadila na židli.

„Mám pro tebe velice důležitý úkol..pokud budeš chtít,bude ti moct pomoct Draco,on už je s tím úkolem obeznámen, teď je načase říct ho tobě.."

Přikývla jsem

„Zabiješ Brumbála."

Srdce se mi zastavilo.

Pár lidí už jsem zabila..,ale Albuse Brumbála? Tak schopného kouzelníka?

Nějak jsem nevěděla jestli to zvládnu

„Jak dlouho na to mám?"zeptala jsme se.

„Do konce školního roku."odvětil.

„Zpusob jakým ho zabiješ nechám na tobě..teď jdi a nech mě přemýšlet."rozkázal a já odešla..

„Je to ještě dítě."slyšela jsem Severusův hlas.

„Ja ji věřím, dokáže tak svou oddanost."odvětil Severusovi Voldemort.

„Nezvladne to,pane není dobrý nápad ji tahat do takových věcí."

„Nech to n mě Severusi."ušklíbla se Voldemort.

Někdo mi zaklepal na dveře.

Severus

„Co chceš?"zeptala jsem se.

„Nedelej to,si ještě dítě."řekl

„Jo to už jsem někde slyšela."odsekla jsem

„Pro Merlina Christine..víš co to je,zabít Brumbála?"

„Ja to zvládnu."zakřičela jsem .

Do očí mi vytryskly slzy,ani nevím proč, otočila jsem se k Severusovi zády,aby to neviděl.

Všiml si toho,chyť mě za rameno a chtěl abych se otočila, vzepřela jsem se

„Christine, nemusíš to dělat."

„Ty to nechápeš! Já musím!"otočila jsem se na něj a po tvářích mi stékaly slzy.

Chtěla jsem odejít z pokoje ale Severus mě chytl za ruku a přitáhl mě k sobě.

Objal mě.

Chtěl mě políbit ale v tu chvíli se do pokoje jako na zavolanou přiřítil Draco

Rychle jsem od Severuse odskočila a otřela si slzy

„Uz je večeře."řekl Draco trošku vyjukaně a odešel.

***
Ahojte👼
Tak co?mám už předepsané nějaké kapitoly,tak by to teď mělo vycházet pravidelněji.
Budu ráda když tenhle příběh třeba nasdílíte nebo tak  ❤️
Názor do komentářů kdyžtak 🔥

Vyvolená SmrtijedkaKde žijí příběhy. Začni objevovat