Dnes se měl konat vánoční večírek,abych byla upřímná, nechtěla jsem tam jít, většina zmijozelských se obvykle takovýchto akcí neúčastní.
Ale nakonec jsem šla,jelikož mi Draco už sehnal ten náhrdelník plný černé magie který by měla usmrtit Albuse Brumbála.
Chtela jsem ten náhrdelník dát náhodné studentce aby ho doručila Brumbalovi a očarovat ji aby si nepamatovala kdo ji to dal.
***
Na ples jsem se docela vyfikla,vzala jsem si krátké černé šaty které musím uznat že mi vážně slušely.Když jsem vešla do Velké síně,hledala jsem očima,kde je Brumbál,nikde jsem ho neviděla a tak jsem byla trochu nervózní.
„Jdeš si zatancovat?"přišel za mnou Draco.
Přikývla jsem.
Koukal jsem se kolem sebe a hledala Brumbála
„Neboj,on přijde."řekl mi.
Jak jsme tak tancovali,jeho ruce z mých boků sjížděli níž a níž.
„Draco!."okřikla jsem ho.
„Jo,promiň promiň."usmál se.
Když se smál byl strašně roztomilý.
„Hele Brumbál!"vykřikla jsem a začala jsem ho sledovat."
„Komu si vůbec ten náhrdelník dala?"zeptal se Draco.
„Nejake Caitlyn z Mrzimoru."
Brumbál pohodlně seděl a sledoval večírek,když v tom se mi podíval do očí...a jakoby něco tušil, zalekla jsem se a odvrátila jsem zrak zase na Draca.
„Nevíš kde je Snape?"zeptala jsem se při dalším tanci.
„On se většinou takových akcí neúčastní."odvětil.
Mrzelo mě to, chtěla jsem aby tam byl.
„Hm."zamručela jsem.
„Chceš něco k pití?"zeptal se Draco a já přikývla.
Najednou jako by se mi zastavilo srdce.
Severus měl velkolepý příchod do Velké síně, každý se na něj otočil a sršela z něj taková autorita
Podíval se na mě a já se jen usmála.
***
Alohomora🔥
Tak co vy na to?
Já jsem docela spokojená ❤️
Ta část večírek bude rozdělena na 3 části protože se mi to nechtělo dávat do jedné,chápeme se..
❤️❤️
ČTEŠ
Vyvolená Smrtijedka
FanficByla jsem na temné straně. Byla jsem Vyvolená temné strany. Dva Vyvolení,jen jeden vítěz. *** -HP fan fikce- -obsah se ně vždy musí shodovat s předlohou HP- -cover @alliesubrae-