Tehdy se psalo 15.května, zrovna probíhal turnaj Tří kouzelníků a mě bylo čtrnáct let.
Už rok jsem patřila mezi Smrtijedy,byla jsem jednou z těch nejvěrněších.
Neměla jsem nic a nikoho a tak mi nedělalo problém položit život za Voldemorta.
Než začnu mluvit o dnu který mi jednou větou změnil život,tak vám řeknu něco o sobě a k své minulosti.
Mé jméno je Christine Lauren Morgansová,moji rodiče se hlásili k Voldemortovi byli oba Smrtijedi a zemřeli čestnou smrtí...při bitvě za boj o Voldemrota.
Zemřeli když mu bylo půl roku,chvíli jsem žila v pěstounské rodině ale pak mě odložili do dětského domova.
Od šesti let jsem přebývala v Bradavicích kdy to šlo občas jsem byla na pár dní ve Voldemortovi sídle nebo u Malfoyových..nebo občas u Snapea.
V Bradavicích jsem samozřejmě byla ve Zmijozelu.
A můj život byl jen o nenavisti k druhým.
Tehdy jsem netušila co to je láska či přátelství.
Tehdy jsem ještě nic nevěděla.Vraťme se ale k tomu osudnému dní.
Zrovna probíhal poslední úkol a mě znamení pálilo víc a víc.
Přemístila jsem se na hřbitov.
Tam byl Potter,smrtijedi a samotný Pán Zla.
„nikdo z vás mi není tak moc věrný jako tady Chrsitine.."ukázal na mě a já bych mohla přísahat že jsem se v tu chvíli zacervenala.
„ona není jako vy ona je Vyvolená."
„Vyvolená smrtijedka ."
Nechápala jsem.
Pán Zla nejprve bojoval s Harry,s čím jsem mu samozřejmě chtěla pomoci,on si ale nedal říct a tak prohrál.
Harry byl dobrý kouzelník,o tom není sporu,ale jinak to byl budiž k ničemu.
Po tom,co dobojovali,se Voldemort začal skroušeně věnovat mně
„Mám pro tebe úkol a jen ty ho můžeš splnit.."
Tehdy mi řekl,že já a Harry jsme Vyvolení každý ale na jiné straně.
Já mám bojovat za tu naší a Harry ať si bojuje za co chce.
Nemohla jsem odmítnout
Byla jsem poctěna.A od té doby začala válka mě a Harryho Pottera.
***
Alohomora🙏
Tak tady je první kapitola a jakože nevím no..vůbec nevím co z téhle knížky vznikne ale doufám že to bude něco co bude mít hlavu a patu🤦
Tak doufám ve vaší podporu guyzzz💪😏
Mějte se krásně,komentujte,hvezdičkujte a pa💋💕
ČTEŠ
Vyvolená Smrtijedka
FanfictionByla jsem na temné straně. Byla jsem Vyvolená temné strany. Dva Vyvolení,jen jeden vítěz. *** -HP fan fikce- -obsah se ně vždy musí shodovat s předlohou HP- -cover @alliesubrae-