,,Toto mi doneste zajtra vypracované."
podal mi peknú kôpku papierov medzi dverami jeho kabinetu.,,A to prečo pán učiteľ?"pootvorila som ústa keď som zahľadela čo mi podáva.
,,To sú všetky domáce úlohy ktoré ste zanedbávali rad za radom slečna Bomi."usmial sa na mňa a zatvoril mi dvere rovno pred nosom.
,,Len počkajte pán učiteľ keď budete prosiť o viac."zamrmlala som si popod nos a pobrala sa domov.
Ako vždy, vyzeral zas neuveriteľne sexy. Hlavne keď si dá na seba tie jeho čierne kožené džínsy. Dokonale mu to tvaruje nohy a hlavne jeho kamaráta ktorý priamo žiari na mňa vždy.
,,Slečna Bomi kam sa to pozeráte?"
spýtal sa Mr. Park. Trieda stíchla.,,Na tabulu?"povedala som ironicky aj keď obidvaja sme vedeli, možno on len tušil, čo som sledovala už od začiatku hodiny.
,,Zas."drgol do mňa môj spolusediaci.
,,Máš s tým nejaký problém Jungkook?"premerala som si ho.
,,Mala by si si dávať väčší pozor."
upozornil ma. To hovorí ten pravý že, ktorý neviem spustiť oči z tej prsatej, namyslenej, bohatej fifleny menom Nina po ktorej celá škola ide.,,Ja?"musela som sa zasmiať.
,,To by si mal skôr pán učiteľ dávať pozor. Dávam tomu tak ešte deň, aj menej a bude môj."pozrela som na Jungkooka a potom na Mr. Parka. Musela som si kusnúť do pery keď som uvidela ten jeho vypracovaný zadoček.
,,Hlupáčik."pokrútil hlavou a ďalej sa venoval výkladu ktorý Mr. Park vysvetľoval.
,,Slečna Bomi, poďte sem prosím."
zavolal na mňa Mr. Park keď zazvonilo na koniec hodiny.,,Áno pán učiteľ?"s úsmevom na tvári som podišla ku katedre.
,,Predtým ako odídete by som chcel vidieť tie vypracované papiere. Musím si ísť ešte niečo vybaviť, takže mi ich doneste do kabinetu."zobral si svoje veci a pobral sa preč.
﹂﹁
Z prázdnymi rukami som sa teda pobrala že pôjdem zaniesť tie "vypracované" papiere pánu učiteľovi. Za ten čas čo som sa dostala ku kabinetu Mr. Parka, sa chodba, pred chvíľou plná žiakov, vyprázdnila. Dnes majú učitelia školskú radu, takže všetci sme výnimočne skončili po piatej hodine.
Pár krokov od jeho kabinetu som započula divné zvuky vychádzajúce z tadiaľ. Priložila som svoje ucho k dverám od kabinetu a započula tlmené stonanie. Stonanie pána učiteľa.
,,Ale ale Mr. Park, hádam že nerobíte to čo si myslím."môj úškrn sa už pohrával na tvári.
YOU ARE READING
Who's Mr. Park? ✗p.jm
Fanfiction✗ona ho využívala len pre svoje potešenie ✗on v tom videl niečo viac ✗budu mať šťastný koniec? . . . [ 15+ ] [ dirty ] [ nadávky ] . . notes: ✗občas krátke časti