Ani som sa nenazdala, a ocitla sa v niekoho cudzom byte. Nestihla som čo i len zareagovať na hocičo dejúce sa okolo mňa a bola som pritlačená ku chodovým dverám.
,,Nemala si ma provokovať dievčatko."
pošepkal mi nadržane blízko ucha a chytil moju tvár do jeho dlane. Hneď na to sa vrhol na môj odhalený krk ktorý obdarovával jemnými bozkami. Bol to nesmierne príjemný pocit cítiť jeho pery na kúsku môjho tele.,,Už si len moja."pošepkal mi do ucha potom ako si označkoval každučký kúsok môjho krku.
Hrdo si obzrel svoje výtvory a tento raz si začal privlastňovať moje pery a to hneď s dravými bozkami. Silno mi stlačil zadok takže môj ston mu dovolil prístup do mojích úst. On to hneď využil a začal viesť vojnu s mojím jazykom.
Pomaly som mu začala rozopínať gombíky na košeli. Jedným rýchlym pohybom ju dal zo seba dole rovanko ako aj moje tričko. Vyzdvihol si ma do vzduchu a ja som si automaticky obmotala svoje nohy okolo jeho pásu.
Hodil ma na obrovskú posteľ kde ma na to uväznil pod sebou. Popravde chcela som mu ho len vyfajčiť, ale neviem či som pripravená na nejaký pohlavný styk s ním. Samozrejme to neni moje po prvé ale zas nerobím to stí raz.
,,Jimin j-ja..."snažila som sa ho od seba odtiahnuť počas toho ako viedol svojím jazýčkom cestičku nižšie a nižšie.
,,Neboj."odtiahol sa odo mňa. Teraz som mala perfektný - furt slabé slovo, výhľad na jeho vypracované brucho. Na pravej strane kde sa nachádzajú rebrá mal tetovanie - čínske znaky.
,,Nebudem opatrný."zaškeril sa a začal mi rozopínať zips na rifloch. Nevedela som ako zareagovať, ale predsa toto som chcela nie? Nakoniec som si začala užívať každý jeden jeho dotyk, bozk a hlavne jeho prítomnosť naplno.
Už som len zostala v spodnom prádle.
,,Si tak neuveriteľne sexy že by som si ho zastrčil do teba hneď teraz ale ešte sa s tebou chvíľku pohrám."obzrel si moje polonahé telo. Tak takúto stránku pána učiteľa som nečakala, ale popierať že sa mi nepáči si myslím že bude zbytočne a rozhodne nemienim touto stránkou aj šetriť.
Zrazu si ma zodvihol a rozopal mi moju podprsenku ktorú aj následne hodil niekam na podlahu. Začal si pohrávať s mojimi prsiami a ja som si samozrejme kusla do pery aby som nevydávala jeden vzdych za druhým.
,,Tak takto sa mi to nepáči."povedal vážne až naštvane a jeho nohavíc aj s boxerkami bolo už dávno preč. Zrazu sa rovnako stalo aj s mojimi nohavičkami ktoré ma delili od úplného odhalenia.
Hneď ho bez ľútosti vrazil do mňa, no to som už nevydržala.
,,Kurva Jimin."vykríkla som a začala žmoliť silno plachtu v rukách.
,,Stonaj moje meno"prikázal mi a jeho prírazy boli čoraz hlbšie.
,,Jimin ahh~."zrýchlil.
,,Ji-jimin r-rýchlejšie a-a-ahh~."
,,Rýchlejšie."zakričala som, no to už on bol na maxime. Naše stonania sa ozývali celým bytom.
Po pár posledných prírazoch sa urobil do mňa a ja hneď po ňom. Unavene sa zvalil na posteľ vedľa mňa a otočil sa nabok ku mne. Ja som urobila to isté.
,,Prepáč že som bol taký zlý na teba."
pohladil ma po tvári a zahľadel sa do mojich oči.,,Zostaneš tu dnes večer so mnou?"
✨
sv. Jimin pre
ChanyeolKooks9761
__ShyGirl
Natty_xx
Sarushii
ivka44
:D
YOU ARE READING
Who's Mr. Park? ✗p.jm
Fanfiction✗ona ho využívala len pre svoje potešenie ✗on v tom videl niečo viac ✗budu mať šťastný koniec? . . . [ 15+ ] [ dirty ] [ nadávky ] . . notes: ✗občas krátke časti