Áno. Človek ktorý bol spolu s Mr. Parkom v kabinete bol riaditeľ školy.
A tá správa? Tá bola od Mr. Parka.
Na hodinu som ani neprišla a radšej sa psychicky pripravila na pekný trapas pred riaditeľom. Zhlboka som sa nadýchla a zaklopala na dvere riaditeľne.
Dvere sa otvorili a tam stal riaditeľ.
,,Očakával som vašu návštevu slečna Bomi."povedal a ukázal na kreslo. Nervózne som sa usadila a on oproti mne. Cítila som jeho pohlaď na mne tak som radšej sklonila hlavu, aby som sa vyhla hocijakému očnému kontaktu.
,,Neviem čo skutočne medzi vami slečna Bomi a Mr. Parkom je, ale mala by ste si byť vedomá že zasahujete veľmi do bezpečia vás oboch. Kiež by som mohol uplatniť moje dlholeté kamarátstvom s Mr. Parkom a byť jeho podporujúci kamarát, ale v takejto situácii myslím že je ťažké byť jedným."povedal a naklonil sa dopredu.
,,Čo by ste robila, robili keby tam miesto mňa bol niekto iný? Ako napríklad iný učiteľ či dokonca rodič?"jeho otázka ma prinútila zodvihnúť zrak. Pravda, čo by som robila keby tam vážne bol niekto iný?
Po niekoľkých radách ktoré ma ešte viac zneistili ma konečne pustil. Cestou naspať do triedy som stretla Minha.
,,Aaa Bomi, čo tu robíš? Inak nezabudni že piatok je ta party, ak chceš môžem ťa vyzdvihnúť." prešiel okolo mňa a kým som mu stihla niečo povedať už dávno bol preč. Nahlas som si povzdychla a vrátila sa naspať, už teraz prázdnej triedy. Našťastie dnes bol Jungkook neprítomný inak by ma už dávno otravoval a vypytoval sa kde, čo, ako atď.
Týždeň rýchlo ubehol a bol tu piatok. Taehyung je poslednou dobou dosť kľudný čo ma veľmi desí pri predstavách aký bol ku mne keď sme ešte boli spolu.
Bolo niečo pred piatou večer a ja som sa pomaly začala chystať, no bohužiaľ keďže bývam u rodičových kamarátov neviem vôbec ako sa chcem dostať na tu party. Vybrala som sa do kuchyne a zhlboka sa nadýchla už niekoľký krát za dnešok.
,,Ahm, dnes večer ma môj kamarát eee... menšiu oslavu a... bola som tam aj ja pozvaná a... že či by som tam mohla isť?"povedala som a len tak tam nevinne stala.
,,No neviem Bomi, moc sa mi to nepáči."povedala pani Kim a potriasla hlavou v nesúhlas.
,,Ani mne sa to moc nepozdáva."pridal sa pán Kim a nastalo ticho.
,,Ja pôjdem s ňou ako dozor."zrazu sa spoza môjho chrbáta objavil Taehyung. A do riti.
,,No ak by išiel aj Taehyung tak potom dobre, ale do polnoci buďte doma!"založila si pani Kim ruky na prsiach a ukázala nám výstražný prst.
,,Ďakujem."poklonila som sa a rýchlo odišla do izby keďže som nechcela aby ma Taehyung otravoval, ale aj tak ma stihol zastaviť skôr než som stihla vojsť do mojej izby.
,,O koľkej sa ide?"spýtal sa a velice sa škeril na mňa.
,,O siedmej."povedala som a zabuchla dvere a pre istotu ich aj zamkla.
﹂﹁
Bolo sedem večer a z okna som mohla vidieť čakajúce auto pred domom. Obula som si topánky na malom podpätku a chcela som si zobrať aj kľúče od domu no samozrejme Taehyung bol rýchlejší. Rozlúčili sme sa s rodičmi a odišli.
Keď sme už skoro boli pri aute, zrazu sa otvorili dvere od auta a z ných vyšiel Minho.
,,Minho?!"povedal Taehyung.
,,Taehyung?!"povedal Minho.
✨
dúfam že moji drahí čitatelia ešte nezabudli že tato kniha vôbec furt existuje hehe trošku taka o ničom čast len také bľaboty a tak, ale je tu konečne minhova party takže sa určite... wait žiadne spoilere vám nebudem davať xddd
tak prajem pekne čakanie na ďalšiu časť :D lebo fakt nemám tušiaka kedy bude vonku a plus radšej by som konečne publikovala viac toho aj na mojej druhej knihe s namjoonom.
taktiež veľké omg si prosím, môj príbeh bol akože 1. v #bts, neviem či si robí zo mňa srandu wattpad (čo si myslím) alebo čo ale vážne moc ĎAKUJEM!!!!!!!!!! že aj keď není moja kniha aktívna tak sa tu furt nájde pekná kôpka ľudí ktorý si ju prečítajú.
taktiež neverím tým číslam ktoré sa mi tam ukazujú, lebo ako fakt nikdy som nečakala že moja kniha sa dostane takto vysoko, že 34k zhliadnutí???? to je že mega číslo. nehovorím ani o tom že prvá čast ma už 3k zhliadnutí... akože hello?
ďakujem za tuto užasnú podporu ktorú dostava od VÁS, nesmierne si to vážim a ani neviem či si to vôbec zaslúžim. ďakujem za každú jednu hviezdičku, i len za to male nahliadnutie do mojej knižky. vážne ďakujem veľmi moc
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
p.s: niekto kto počúva kórejsky hip hop?
YOU ARE READING
Who's Mr. Park? ✗p.jm
Fanfiction✗ona ho využívala len pre svoje potešenie ✗on v tom videl niečo viac ✗budu mať šťastný koniec? . . . [ 15+ ] [ dirty ] [ nadávky ] . . notes: ✗občas krátke časti