,,Minho?!"povedal Taehyung.
,,Taehyung?!"povedal Minho.
,,To nemyslite vážne?"vyšlo zo mňa. Oni ma však nepočuli lebo boli príliš zaneprázdnení ťapkaním sa po chrbáte a velebeným ako veľmi opekneli od posledného stretnutia.
Samozrejme celu cestu sa rozprávali a ja som vzadu sedela ako keby som tam ani nebola.
Keď som si uvedomila že sme v Pyeongchang-dong už na prvý pohlaď som vedela že určite nebude bývať v obyčajnom rodinnom dome, ale v dome veľkom ako zámok. A aj býval.
,,Wow."povedala som si sama pre seba, keď som vystúpila z auta. Už zdiaľky bolo počuť hlasitú hudbu či vidieť na balkónoch tancujúcich ľudí. Inými slovami party už bola v plnom prúde aj bez neho.
Minho nás zobral do nejakej miestnosti kde bolo pomenej ľudí a taktiež kľudnejšie. Na druhej strane miestnosti pri bare sedela skupinka chalanov. Ich smiech sa ozýval po celej miestnosti.
,,Hyungs!!!"zkríkol Taehyung až ma myklo a omylom spadla do naručia Minha ( aké romantic- trápne) On sa zasmial ako zobral ma za nimi.
,,Toto je Park Seo Joon, Park Hyung Sikm, Do Ji Han a Jo Yoon Woo."predstavil mi ich ukazujúc kto je kto.
,,A toto je Bomi."ukázal na mňa. Zahanbene som sa pousmiala a zo všetkými si podala ruku.
Keď predstavovanie skončilo, jeden z nich nám podal poháriky nejakého alkoholu tipujem.
,,Tak teda všetko najlepšie k narodeninám Minho!" povedal tuším Hyungsik.
,,Počkať, on ma narodeniny? A ja som tu prišla takto naprázdno."povedala som si sama pre seba. Otočila som sa naňho a dala sa na špičky aby som mu dokázala pošuškať do ucha.
,,Ty máš narodeniny? Prečo si mi nič nepovedal? Teraz nemám žiaden darček pre teba."povedala som a cítila sa docela blbo.
,,Nepotrebujem žiadne darčeky, som rád že si prišla."dal si okolo mojich ramien jeho ruku.
,,Hlavne sa necíť blbo že si mi nič nedala."ako keby mi videl do duše.
Keď sme sa od nich oddelili Minho ma začal vliecť po celom dome a predstavoval ma všetkým ktorí mu prišli do cesty, doslovne všetkým. Cítila som sa pravdupovediac trochu neprijemne ako keby som bola jeho baba, ale snažila som sa mu to nejak nenaznačovať.
Predtým než ma išiel predstaviť ďalšej skupinke, zastavila som ho: ,,Minho potrebujem si odskočiť."povedala som
,,Chod na tretie poschodie, zaboč doprava a hneď prve dvere."usmial sa.
POV Minho
,,Ktorú chceš ako narodeninový darček?"podišiel ku mne Seojoon s dvomi kelímkami piva, keď ma videl byť sám.
Odpil som si s kelímka a otočil sa naňho: ,,Bomi."predtým než som sa stratil v dave ľudí.
POV Jimin
- pred jednou hodinou -
Sedím, sedím, sedím. Pod každou chvíľkou zapínam obrazovku mobilu a hladím na správu s adresou.
,,Idem?"
,,Nejdem?"
,,Idem?"
,,Nejdem?"
,,I-."
Nakoniec som prehodil cez seba bundu zobral kľúče od auta a opustil apartmán.
,,Seokjin."vytočil som jeho číslo po ceste do garáže.
✨
chcela som urobiť túto čast o dosť dlhšiu, len keď som sa zamyslela museli by ste čakať ešte dlhšie a keď som videla dátum posledného vydania spolu s vašimi komentármi proste nemohla som vás nechať čakať. práve dnes mi vybrali osmičku tak aspoň som si konečne našla časť napísať ďalšiu čast pre vás. rada by som písala dlhšie časti, len není čas. v budúcnosti sa chcem 100% posnažiť robiť dlhšie časti, ale teraz to vážne nejde :((
ďakujem všetkým ktorý čakajú na každú novú časť a že ste neprestali čítať môj príbeh, vážne si neviem predstaviť ako to dávate pri mojej aktivite, vážne moc moc moc moc moc moc si to vážim. VEĽMI MOC
taktiež akože 40k zhliadnutí what the heck, a 2.5K hviezdičiek... ak tato kniha bude mať raz 100k zhliadnutí.... HAHAHHAHA o čo vlastne rozprávam keď sa to nikdy nestane, lebo ak hej tak akože *heart attack*
ďakujem moc za každé jedno zhliadnutie, hviezdičku, komentár MOC si to vážim!!!!!!!!
už mi to príde ako keby som to nedokázala oceniť lebo vždy pod príbehom píšem ako moc som vdačna čo samozrejme som a veľmi moc ale štve ma fakt moc že vám to nedokážem nejak oplatiť naspať :(( a spravodlivo lebo keď aj vydám novú časť vždy je krátkA a proste o ničom...
MÁM PROSTE THE BEST FANS!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
btw ako mi mohlo trvať napísať 3 a pol hodiny toto?? pri tom proste viem čo chcem napísať a počas písania dostávam úplne dobre nápady, len to nedokážem nejak spracovať a nakoniec vždy musím upraviť všetko asi tak sto krát dokým sa mi to páči, ale zase na druhej strane som strašne happy že som publikovala novu čast a neviem sa dočkal na vaše ohlasy hehehe, naj naj naj radšej mam ten pocit keď vydám novu časť a čítam všetky tie komentáre ako ste radi že som napísala pokračovanie ❤ ďakujem
VOCÊ ESTÁ LENDO
Who's Mr. Park? ✗p.jm
Fanfic✗ona ho využívala len pre svoje potešenie ✗on v tom videl niečo viac ✗budu mať šťastný koniec? . . . [ 15+ ] [ dirty ] [ nadávky ] . . notes: ✗občas krátke časti