Bölüm5

14.5K 775 234
                                    

Okula doğru yürürken arkamdan biri seslendi;
"JIN AE!!"arkamı döndüm bu benim kuzenim  Sun Yeon'du.
(Kook'un fotoğraflarını bulduğu çocuk yani)
Sun Yeon beni seven tek kişi diyebilirdim çok iyi anlaşırdık heyecanla yanıma geldi elini omuzuma attı ve konuşmaya başladı.

-Kuzen bizim sınıf ögretmeni Bay Kim'in tahini çıkmış onun yerine yeni bir hoca geliyormuş, dedi.
Bunu duyunca üzülmüştüm cunku Bay Kim bana cidden hep destek çıkmıştı cok gecmeden cevap verdim
+Yeni öğretmen kimmiş?

-Jeon Jungkook diye biriymiş.

+NE!
Bunu söylerken biraz bagirmistim ama duyumca sok gecirmistim bu tepkim az bile gelmisti ah cidden hoslandigim adam benim sinif ogretmenim mi olmustu?
...
Zil caldi ve Bay Jungkook sınıfa girdi benim bu sınıfta olduğumu bilmiyor olacaktir ki birden beni görünce şaşırdı ve hafifçe gülümsedi ahh kusursuzbir gülüşü vardi cidden ona kendimi kaptırmıştım.
Bay Jungkook kendini tanıttı daha sonra sınıfın kötü kızlarından olan Krystal söz hakkı aldı

K:Hocam size birşey sorabilir miyim?
J:Sor bakalım öğrenci.
K:Cumartesi sizi Jin Ae 'nin çalıştığı sokakta gördüm gülerek kahve içiyordunuz yoksa sevgiliniz mi?

Bu dediğiyle herkes bana baktı şok olmuştum bu sürtük bizi nasıl görmüştü? Bay Jungkook'un ne deyeceğini merakla bekliyordum

J:Evet sevgilim,bu seni ilgilendirmez öğrenci birdaha özel hayatımı kurcalama,dedi.
Bu dediģiyle tekrar şok geçirmiştim sevdiğim adam sevgiliboldugumuzu söylemişti ama nasil boyle birsey derdi Krystal'i susturabilirdi cidden beni mi seviyordu?


Gıcıklık yapıyım dedim ve burada biraktım sınavlarım iptal edildi bu yüzden aktiflik devam edecek.
Yb yarın gelir,umarım.

My Teacher •JEON JUNGKOOK• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin