*Jungkook'un ağzından*
Dün akşam uyuya kaldığım sandalyede yavaş yavaş
doğruldum karşımdaki bir melek gibi uyuyan Jin Ae'yi seyretmeye başladım cidden çok güzel uyuyordu hemen iğleşsin , herşeyi hatırlasın istiyordum Jin Ae birden gözlerini açtı ve boş gözlerle bana baktı onun uyandığını gören ben bu sevinçle kocaman gülümsedim.-Ahh sonunda uyandın nasılsın?
+Şey iyiyim de siz kimsiniz?Bu sözüyle beynimden vurulmuştum beni hatırlamamıştı bu olasılıklı birşeydi ama değişik hissetmiştim aldırış etmeden konuşmaya devam ettim.
-Ben senin çok yakınınım bir sürelik hafıza kaybı geçiriyorsun merak etme hersey düzelecek hadi şimdi dinlen.
+Ben sizi hatırlamadığım için özür dilerim.
-Önemli değil dinlenmene bak.Başıyla onaylayıp tekrar gözlerini kapattı ve uykusuna devam etti o uyurken doktorun yanına gittim ve durumuyla ilgili konuştuk uyanınca eve gidebileceğimizi söyledi teşekkür edip doktorun yanından çıktım ve Jin Ae'nin odasına gelip oturdum.
...
Jin Ae uyandığında eve gittik ben ona yiyecek birşeyler hazırladım o da duşa girdi ve hastanede yaşadığı yorgunluğu atmak istedi. Yemeği hazırladıktan sonra evini topladım ve duştan çıkmasını bekledim.
Çıkınca güzel bir yemek yedik daha sonra Jin Ae'nin saçlarını taradım ve ona kocaman sarıldım bir anlık bişlukta bulunup bunu yapmıştım hiçbirşey hatırlamıyordu bunu yanlış anlayabilirdi.
Refleks olarak geri çekildi ve sordu;+Bayım biz tam olarak hafızamı kaybetmeden önce neydik de siz bana böyle davranıyorsunuz?
Ona herseyi anlatmak istiyordum hatırlamasını sağlamak için elimden geleni yapacaktım.
-Ben senin oğretmeninim ve aynı zamanda da sevgilin sen benim bu hayattaki tek sahip olduğum şeysin Jin Ae okuldaki bir orospu seni merdivenlerden ityi senin düşmene engel olamadım ve bu yüzden birşey hatırlamıyorsun lütfen hatırla herseyi!
Ben bunları söylerken birden ağlamaya başladı.
+J-Jungkook
Birden boynuma sarıldı gözyaşlarıma engel olamamıştım bu sefer mutluluktan ağlıyordum hatırlamıştı artık onu hep mutlu edecektim.
+B-ben hatırlıyorum
-Biliyorum güzel hatırladın
+Seni seviyorum Jungkook
-Ben de seni birtanem
.
.
.
selam finale çok az kaldı sanırım bebeklerim gecenin 3'ünde bölüm atmak nerden esti bilkiyorum ama yarın pazartesi ve okulda uyuyacağım:/