Hamile olduğumu öğrenmemin üzerinden 3 ay geçmişti. Karnım iyice belirginleşmişti ve aşeriyordum.
Canım karpuz çekiyordu ama Jungkook'u aramak istemiyordum ben de bol bir tshirt giyip altıma da eşofman giydim , yanıma biraz para alıp evden çıktım.
Hızlıca manava gittim ama aylardan Eylül olduğu için yoktu.
Ben de başka bir yere gittim orada da yoktu.
Yaklaşık 4 saat boyunca karpuz aradım Jungkook eve dönecekti acele etmem gerekiyordu.
Ben de koşmaya başladım fark etmeden çok hızlanmıştım.
Yolun ortasında koşuyordum birden hızla gelen bir araba beni fark etse de arabasını kontrol edemedi ve bana çarptı.*Jungkook'un ağzından*
Son ders bitmişti eve dönüyordum uzun süredir Jin Ae'ye çiçek almamıştım arabamı bir çicek dükkanının önünde durdurdum ve onun en sevdiği bembeyaz papatyalardan aldım çiçeklerin içine güzel bir not bıraktım. Tam çiçekciden çıkmişken telefonum çaldı arayan Jin Ae'ydi yüzümde beliren gülumseme ile telefonu açtım.
+Efendim aşkım?
Gelen ses bir erkeğe aitti telaşla konuşmaya başladı.
-Merhaba efendim ben Polis'im karınız bir trafik kazası geçirdi. Şuan *** hastanesine götürüyorlar. Sakin olun ve hastaneye gelin.
Şok olmuştum. Elimdeki papatyalari yere düşürdüm ve koşarak arabaya bindim şiddetli bir şekilde ağlıyordum aynı zamanda bebeğimize ve Jin Ae'ye bir şey olmaması için Tanrı'ya dua ediyordum. Hızlıca hastaneye geldim Jin Ae'yi ambulanstan çıkarıyorlardı. Kanlar içerisinde sedyede yattığını görünce daha da fazla ağladım kalbim acıyordu. Yanına gittim ve sıkıca elini tuttum.
JIN AE! SEVGILIM! GEÇECEK SIZE BIR ŞEY OLMASINA IZIN VERMEM!
Beni tuttular ve Jin Ae'yi ameliyathane'ye götürdüler.
Çaresizce kapıda bekliyordum ve ağlıyordum.
°
°
°
Merhabaa. Bölüm atmayalı uzun süre oldu ama cok yoğundum o yuzden yazamadım. Yeni bölümü çok bekletmeden atacağım. Oruçlu oruçlu dram yazdım ve yarıda bıraktım scu7edian. Bana küfür etmek serbest. Neyse beklemede kalın öpüldünüz.💛