Bölüm7

13.5K 687 460
                                    

Mutfaktan gelen sesle uyandım yataktan kalktım ve
mutfağa doğru ilerledim mutfak kapısından baktığımda gördüğüm tablo kalbimi ısıtmıştı Bay Jungkook benim için çorba yapıyordu.
Gidip arkaşından sarılmayı o kadar çok istiyordum ki ama bunu yapamazdım.
Beni farketti ve arkasını döndü.

Jungkook:Uyanmışsın nasıl hissediyorsun?
Ben:Daha iyiyim hocam şey yani Jungkook aish neyse çorba mı yapıyorsunuz ?
Jungkook:Hıhı senin için.
Ben:Teşekkür ederim

Bay Jungkook'un gözlerinin içine bakıp kocaman gülümsemiştim bundan etkilenmiş olmalı ki dakikalarca sadece bana baktı cidden bu adama hislerim çok yoğundu ama öğretmen olması işimizi zorlaştırıyordu.
Çorbayı bir kaseye koydu ve tepsiye koyup beni oturma odasina gonderdi arkamdan geldi ve beni koltuğa oturtup çorbayı yedirmeye başladı.

Ben:Bay Jeon ben yiyebilirim.
Jungkook:Shh,sus ve ye

Bana nazikce corbayı içirtmişti,galiba hayatımda içtiğim en güzel çorba bu idi.
Corba bittikten sonra Bay Jungkook mutfağa kaseyi götürdü ben de onun arkasın dan bakarken telefonuma bir bildirim gelmişti.
Telefonu açınca şok geçirdim Krystal bütün sınıfa Bay Jungkook ile benim olduğum gizlice çekilmiş fotoğrafı atmıştı bunu da kuzenim bana attı cidden akıllanmıyorlardı okulda adımız çıkmıştı çok sevdiğim okuldan soğmuştum ve içeri girdiği gibi Bay Jungkook'a sarılıp ağlamaya başladım.

Ben;O okula birdaha gitmeyeceğim Bay Jungkook
Jungkook:N-Noldu?

Bay Jungkook'a telefonundaki mesajı gösterdim sinirlenmişti.

Ben:Bay Jeon bu sizin suçunuz,sevgili olduğumuz gibi saçma birşeyi söylemeseydiniz bu olmayacaktı.
Jungkook:JIN AE SENDEN HOŞLANIYORUM NEDEN ANLAMIYORSUN BÜTÜN BUNLARI HALLEDECEĞİM AMA SENDEN TEK BİRSEY ISTIYORUM ÇIK BENLE.

Bay Jungkook'un dedikleriyle gaza geldim ve ben de bağırarak konuşmaya başladım.

Ben:BAY JEON BUNLARI SOYLEMELERI UMRUMDA DEGIL BEN SIZE AŞIK OLDUM EVET SIZINLE ÇIKARIM.

Bay Jeon birden beni kendine çekip öptü ve sarıldı.

-Seni seviyorum öğrenci.❤

Yeni bölüm yazdım umarım beğenilir.
Sabredemedim vallah ya hemen sevgili oldular😂
Oy verin lütfen🙏

My Teacher •JEON JUNGKOOK• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin