Okulun önünde Jungkook ile karşılaştık beni görünce gülümsedi ve yanıma gelip elimi tuttu bu hareletiyle şok geçirdim ve refleks olarak elimi çekmek istedim ama kurtulmak istedikçe elimi daha sıkı tuttu.
Ben;Okuldayız Jungkook
Jungkook;Bu umrumda değil.Elimden çekiştirerek yürümeye başladı ben de daha fazla ısrar etmedim ve Jungkook ile el ele yürümeye başladım.
Okul kapısından girdiğimizde herkes bize bakıyordu bunu farl edince Jungkook'a baktım hic tepki vermiyor normal bir şekilde yürüyordu benim sınıfımın önüne gelince durduk elimi bıraktı ve
"Iyi dersler sevgilim" deyip yanağıma küçük bir öpücük bırakarak gitti.
Yanaklarım kızarmıştı hızlıca sırama gityim ve kitaplarımı çıkartmaya başladım,herkes başıma toplaşmış meraklı gözlerle bana bakiyordu onlara aldırış etmeden kitaplarımı çıkardım ve telefonumu açıp hesaplarımı kontrol etmeye başladım .
Birkac dakika sonra zil çaldı ve herkes başımdan dağıldı ama Bay Min olmadığı için dersimize Jungkook'un gireceğıni ögrendik olamaz sevgilimle bir derse hazır değildim galiba yakinda delirecektim ben düşüncelerimin içinden çıkamiyorken kapı acıldı ve Jungkook derse girdi.
O***** Krystal Jungkook'a benimle sevgili olup olmadığını tekrar sordu ve Jungkook ciddi bir tavır alarak konuşmaya başladı.
"Evet Jin Ae ile sevgiliyiz bunu kıskanan bazılarınız tüm okula bizim fotograflarımızı yollamış değil mi Krystal?" Dedi.
Krystal mahçup olmuştu tam cevap verecekken Jungkook konuşmasına izin vermedi ve sözunü tamamladı.
"Birdaha böyle birsey yapacak olursan bana mesaj at daha güzel çıktiğımız fotoğrafları atarım sana" dedi cidden nabıyordu?
Bütün sınıf gülunce Krystal sinirden ağlayarak sınıftan çıktı ders kaynamıştı bundan yararlanarak Kakao Talk'ı açıp Jungkook'a mesaj attım.-Yalan atma benimle hic fotograf çekilmek istemedin -,-.
J:Ahh trip atıyor şuna bakㅋㅋ
-Ne tribi sadece söylemek istedim.
J:*fotoğraf
*fotoğraf*
*fotograf*
*fotoğraf*
-Heyy bunları ne zaman çektin?
J:Sen hastayken uyuyordun ve cok tatlıydın dayanamadım.
-Seni seviyorum♡
J:Ben de♡~
-Aegyo yapma çok tatlı oluyorsun.
J: ㅋㅋㅋ peki*Okul çıkışı*
Y/A
Okuldan sonra Jungkook ile Jin Ae yemek yemeye gitti daha sonra han nehrine gidip orada birsuru fotograf cekildiler ve bisiklet surduler ikisi de halinden cok memnundu cesitli aktiviteler yaparken zaman gecmisti ve gece 23.59'da Jungkook ,Jin Ae'yi buyük bir kiraz ağacının altına götürdü "Seni seviyorum" dedi ve gözlerinin icine bakarak saat 00.00 olmasını bekledi, saat 00.00 olduktan sonra Jin Ae'yi uzunca öptü ve sarıldı.Okula gitmeyince boyle bir bölüm yazıyım dedim.
Yakında final yapacağım aklıma güzel fikirler geldi sabah sabah ㅋㅋㅋ.
OY VERIN LUTFEN 💕🙏
BU ARADA KITAP 600 OKUMAYA GELMIS TESEKKURLER💛🤗