Sabah okula gittim sıradan bir okul günüydü okuldan çıktım ve koşa koşa eve gittim.
Üzerimi değiştirip kitapları hazırladım ve Bay Jeon'un gelmesini bekledim.
10 dakika sonra kapı çaldı ve hemen gidip kapıyı açtım ve şok yaşamıştım karnımda kelebekler uçuşmuştu birden.
Bay Jeon çok yakışıklıydı kahverengi saçları,gözleri ve dudakları birbirini tamamlıyordu ilk defa biri icin kalbim bu kadar hızlı atıyordu.
Düşüncelerimi bırakıp Bay Jeon'un içeri geçmesini istedim.
İçeri geçti paltosunu çıkardı ve elini uzattı."Merhaba öğrenci,ben Jeon Jungkook."
Bay Jeon'un elini sıktım.
"Merhaba Bay Jeon, ben de Kim Jin Ae."
Elimi bıraktı ve elini samimi bir şekilde omuzuma koyarak konuşmaya başladı.
"Jungkook de."
"Ha?"
"Okulda değiliz bu kadar resmi olmana gerek yok sevmiyorum Bay Jeon denilmesini." dedi.
Başımla onayladım ve masayı işaret ettim.
"Başlayalım Jungkook"
"Başlayalım Jin Ae"
Masaya oturduk ve bana ders anlatmaya başladı.
Derse odaklanamıyordum o kadar güzel anlatıyordu ki sadece ona bakıyordum.
Farketti ve bana bakıp gülümsedi.
"Jin Ae hadi ama dersi dinle daha sonra sohbet ederiz"
Kafamı salladım ve derse odaklanmaya çalıştım,cidden iyi anlatıyordu anlamadığım konular kafama girmişti bile.
*2 saat sonra*
"Ders bitti bugünlük bu kadar." demesiyle başımı masaya koymam bir olmuştu cidden beynim yorulmuştu benim bu halime güldü.
"Ah hadi kalk da beni geçir." Dedi.
Hızlıca doğruldum Jungkook'un çantasını toplamasına yardım ettim ve paltosunu getirdim.
Üzerini giyidi o sırada konuşmaya başladım;
"Jungkook sana ne kadar para vermem gerek yani.. şeyy" derken sözümü kesti ve
"Senden para isteyen yok" dedi.
Tam ısrar edecekken parmağını dudağıma koydu ve konuşmamı engelledi ahh cidden kalbimi hızlandırıyordu.
"Iyi akşamlar"dedi ve gitti.
O gittikten sonra masayı topladım pijamalarımķ giyidim ve müzik açıp kendimi yatağa attım Jungkook'u düşünüp sırıtıyordum cidden ne yapmıştı bana?
...
*yarım saat sonra*
Telefonuma gelen bildirim sesi ile doğruldum ve kalkıp masada duran telefonumu açtım mesaj Jungkook'tandı.Jungkook:Jin Ae yarın bu aksam anlattığım konular ile ilgili test çöz daha cok aklında kalır.
-Ama yarın hafta sonu:"(
Jungkook:Biliyorum,biraz çalışsan ölmezsin.
-Ama işe gitmem gerek benim yarın.
Jungkook:Calışıyor musun?
-Evet part-time işlerde calışıyorum yarın da ****sokağında broşür dağıtacağım.
Jungkook:Anladım,kolay gelsin test çözme yarın izin veriyorum.
-Teşekkürler Jungkook^^
Telefonumu kapatyım ve uykuya koyuldum.