FİNAL

10.7K 521 127
                                    

*2 yıl sonra*
Y/A
Jin Ae çok güzel bir üniversite kazanmıştı ve şuan 2.sınıf öğrencisiydi,Jungkook ise basarısından dolayı ödüllendirilip başarılı bir okulda öğretmenliğe gönderilmişti .
İlişkileri çok güzel gidiyordu, bütün engelleri aşmışlardı ve bu ilişkiyi evlilik ile taçlandırmak isteyen Jungkook aklındaki planı hayata geçirmek istiyordu vakit kaybetmeden hazırlıklara başladı.
Kumsalda güzel bir masa hazırladı çiçekler,tanıstıklarında bu yana çekildikleri fotoğraflar ve Jin Ae'nin en sevdiğinden çilekli bir pasta ve daha fazlası bütün hazırlıkları yaptı, Jin Ae için bahar gibi bir elbise seçti ve bunu ona verdi ve giymesini istedi elbiseyi giyidi ve Jungkook'un yanına gitti Jin Ae onu böyle gören Jungkook bir kere daha aşık olmuştu.
Elinden tuttu ve yakındaki kumsala doğru yürümeye basladılar kumsala yaklasinca Jungkook, Jin Ae'nin gözlerini kapadı ve onu sürprizin yanına götürüm gözlerini açıp diz çöktü.

JK:Benimle evlenir misin öğrenci?
J:Sonsuza kadar sana aitim milyonlarca kez evet Bay Jungkook!

Jin Ae'nin parmağına yüzüğü taktı ve onu kucaklayarak döndürdü ikiside çok mutluydu Jin Ae Jungkook'u uzunca öptü ve sonsuza dek mutlu oldular.
.
.
.
Evet final yapasım geldi birden şimdi yeni bir kitaba başlayacagım kitabımı okuyup oy veren herkese sonsuz teşekkürler umarım kitap hoşunuza gitmiştir. Diğer kitaplarda gorüsmek üzere hoşcakalın🖑❤

My Teacher •JEON JUNGKOOK• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin