Bölüm3

18K 821 618
                                    

Jungkook'un ağzından;

Sabah kalkınca aklıma ilk Jin Ae gelmişti.
Ondan ilk görüşte etkilenmiştim cidden çok güzel ve tatlı bir kızdı ve part time bir işte çalışıp hayata tutunmaya çalışması beni çok etkilemişti.Balkona çıktım hava çok soğuktu o bu sogukta aksama kadar sokakta ne yapardı?
Bu düşünceler kafamdayken hazırlanmaya başladım Jin Ae'nin yanına gidip ona yardım edecektim.
Yaklaşık 20 dakika sonra evden çıktım ve ****sokagına doğru yürümeye başladım.

Jin Ae'nin ağzından;

Kalabalık sokakta insanların ardından koştururken bana elinde 2 adet kahve ile yaklaşan Jungkook'u farkettim ve hemen yanına gittim.

-Jungkook burada ne işin var?

+Sana yardım etmeye geldim hem hava çok soğuk alda şu kahveyi iç için ısınır.

-Ahh çok teşekkür ederim.

+Önemli değil Jin Ae.

Elindeki kahveyi aldığım ve içmeye başladım bana bakıp gülümsüyordu,gülümsemesi içimi ısıtmıştı kalbime hakim olamıyordum.
Elimdeki broşürleri aldı ve beni bir banka oturttu.

+Sen burada otur ben bunları dağıtacağım.

-Ama Jungkook

+Aması maması yok sabahtan beri yoruldun zaten.

Sustum ve başımla onayladım.
Broşürleri dağıtmaya başlamıştı anlamıyordum tüm kızlar Jungkook'un içine düşecekti ve broşürleri 5'erli 5'erli alıyorlardı cidden bu kızlara gıcık olmuştum Jungkook'u kıskanıyordum çok mükemmel bir adamdı.
Elindeki broşürler bitince bana gülümsedi ve yanıma geldi.

-İşte bittiler.

+Harikasın Jungkook.
Deyip boynuna sarıldım aish ne yapmıştım hemen geri çekildim beni kendine çekti ve sarıldı cidden şaşırmıştım yoksa o damı beni seviyordu? Olamazdı onun gözünde sadece bir öğrenci en fazla bir arkadaş idim.
Geri çekildi ve konuşmaya başladı.
-Karnın acıktı mı?

Başımı evet anlamında salladım.
+Benim önce paramı almam gerek Jungkook.

-Tamam hadi gidelim.
Birlikte yürümeye başladık ben paramı aldım ve bir ramen dükkanina gidip ramen yedik.
...
-Teşekkürler Jungkook cidden bugün bana çok yardım ettin.

+Ne demek birsey olursa mesaj at.Birşey olmazsa da mesaj at tamam mı?

-Tamam.

+Iyi geceler.

-Iyi geceler.

Karanlıkta kaybolana dek arkasından baktım ve daha sonra eve girdim uzerimi değiştirdikten sonra mesaj attım.

-Eve gittiniz mi?

Jungkook:Evet şimdi girdim.

-Peki tekrar teşekkürler

Jungkook:tamam artık tesekkür etme.

-Bay Jungkook birşey sorabilir miyim?

Jungkook:Sor bakalım.

-Bay Kim depresyona girip işten ayrildıginizi soylemişti neden depresyona girdiniz özel değilse söylermisiniz? Yani merak ettim.

Jungkook:Ailemi bir trafik kazasında kaybettim ve bu ağır gelmişti.

-Üzgünüm Bay Jungkook özur dilerim.Ama uzülmeyin benim de ailem yok.

Jungkook:Üzülmüyorum, ailene ne oldu?

-Biz ben cok küçükken Amerika'ya taşınmıştık beni hiçbir zaman içten sevmediler ben de liseye başlarken ülkeme geri döndüm ve yeni bir hayat kurdum. Arada ariyorlar ama açmıyorum.

Jungkook:Ahh sana sarılasım geldi şuan.

-:)

Jungkook:Üzülme sakın öğrenci

-Uzülmüyorum Bay Jungkook:")

Jungkook:Hadi şimdi uyu yarında test çöz anlaştık mi?

-Tamam Bay Jungkook, iyi geceler.

Jungkook:Iyi geceler.

Telefonu kapattım ve biraz kitap okudum daha sonra da yattım ama uykum gelmemişti telefonu elime aldım ve Jungkook'a mesaj attım saat 02.10'du.

-Bay Jungkookkkkk

Jungkook:Birşey mi oldu?

-Uykum yok sıkıldım:(

Jungkook:Uyumaya çalış uykum vaar.

-Off tamam iyi geceler.

Jungkook: Sana da.

Telefonu kapattım ve uyumaya çalıştım Bay Jungkook'u dusünürken uykum gelmişti ve çok geçmeden uykuya daldım.



My Teacher •JEON JUNGKOOK• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin