Sınıfa girdiğimde Krystal bana göz devirerek bakıyordu umursamadan yerime oturdum ve birkaç dakika sonra ders başladı.
Neredeyse ders boyunca hep bana bakmıştı bu durum sinirimi bozuyordu umursamaz gibi davranıp önüme dönüp ders dinlemeye devam ettim teneffüs zili çalınca kantine gitmek için sınıftan çıktım merdivenlerden inerken Krystal ayağıma çelme taktı birden gözlerim karardı Jungkook'un bağırma seslerini duydum sadece sonrasını hatırlamıyorum.*Jungkook'un ağzından*
Kantine giderken Jin Ae'yi gördüm ve biraz konuşuruz diye düşünüp arkasındam gittim merdivenlerin oraya gelince Krystal bana bakıp kötü kötü güldü ve yanından geçerken Jin Ae'ye ćelme taktı o an gözlerim kocaman açılmıştı,koşmaya başladım Jin Ae yuvarlanıyordu 2 kat aşağıya kadar yuvarlandı.
Koşarak yanına gidip nabzını kontrol ettim aģlıyordum hemen onu kucağıma aldım ve arabaya götürdüm arka koltuğa yatırdım ve direksiyon başına geçtim çok hüzlı sürüyordum ve Jin Ae 'ye seslenerek ağlıyordum beni duymuyordu ona birşey olursa ne yapardım ben? Onu da kaybedemezdim hastaneye geldik hemen Jin Ae yi kucakladım ve acil servise götürdüm doktorlar geldi onu bir sedyeye yatırıp ameliyathaneye götürdüler beni içeri almıyorlardı ağlamaktan perişan olmuştum.-1 saat sonra-
Ameliyathane kapısının açılmasıyla oturduğum yerden doğruldum ve hemen doktorun yanına gidip durumunu sordum.
-Hastanın hayati riski yok kafasına aldığı darbelerden dolayı geçici bir hafıza kaybı yasayacak sadece, bir de kolunda ve sağ bacağında kırık var odasına geçtikten sonra göre bilirsiniz,dedi ve uzaklaştı.
Acaba beni unutmuş mudur diye düşünürken hayati tehlikesi olmadığı için şükrediyordum ameliyathane kapısı ikinciye açıldı ve Jin Ae sedye ile önümden geçti yüzümdeki çizikler kalbimi acıtmıştı cidden bunun hesabını soracaktım Jin Ae'nin odasının kapısını yavaşça araladım uyuyordu yanındaki doktor bugün ve bu gece uyanmayacağını vücudunun çok yorulduğunu söyledi yanına oturup elini tuttum ve konuşmaya başladım;-Özür dilerim sevgilim senin yanında olsaydım Krystal sana dokunamazdı ama merak etme bunun hesabını soracağım.
ona deyip elini öptüm ve hastaneden çıkıp okula gittim.
Tam çıkış zili calmıştı sınıfa girdim ve Krystal'i müdür odasına çağırdım müdüre korkulu gözlerle bakıyordu müdüre tüm olanları anlatmıştım ve oldukça kızmıştı bağırarak Krystal'i azarladı ve disiplin kurulundan çıkan kararı ona verdi bu kağıtta Krystal'in siciline işlendigi ve okuldan atildıgı yazıyordu aglayarak odadan çıktı müdüre tesekkür ettim ve okuldan çıkip hastaneye geri döndüm.
Jin Ae hala uyuyordu cok yorucu bir gün olmuştu Jin Ae'nin elini tuttum onu izlerken gozlerimi yavaşça kapattım.
.
.
Ekşın katıyım dedim.
Bakalım Jin Ae Jungkook'u hatırlayacak mı?
Işte yeni bölüm geldiii!
Vote lutfennn💜💜