1. Jak się poznaliście?

1.1K 63 17
                                    

👑Vegeta👑
Gdy przybył na Ziemię, walczyłaś z nimi jako jedna z pierwszych. Przecież należałaś do Drużyny Z i musiałaś bronić swojej planety!

🍙Son Gohan🍙
Podczas gdy inne dzieci bawiły się razem na placu zabaw, ty wolałaś spędzić ten czas samotnie, czytając książkę. Szukając spokojnego miejsca wyruszyłaś do lasu. Będąc tam, spotkałaś chłopca, który bawił się ze smokiem. Zdziwiło cię to, jednak wolałaś się nie odzywać. W pewnym momencie chłopiec zaproponował ci zabawę i tak spędziłaś resztę dnia.

💪Son Goten💪
Poznaliście się na Turnieju O Tytuł Najlepszego Pod Słońcem. Jako, iż byliście za młodzi, braliście udział w walkach juniorów. Walczyłaś z nim w półfinale, niestety przegrałaś. Przynajmniej zdobyłaś 3 miejsce, a po przegranej Goten kupił ci loda i razem z nim i jego przyjacielem, Trunksem, oglądaliście resztę turnieju. Co z tego, że został przerwany...

✌Trunks✌
Jako siostra bliźniaczka Gotena, znaliście się od dawna. Ale jeśli chodzi o najpierwszejsie sptkanie, to wiedz, że zaczęłaś ciągnąć go za włosy.

🐸 Piccolo🐸
Przybyłaś na Ziemię wraz z Vegetą, aby zdobyć Smocze Kule (udajmy, że Nappy nigdy nie było). Walczyłaś z nim, a nawet lepiej! Ty go zabiłaś, gdy bronił tego smarkacza! Masz szczęście, że Vegeta cię nie zabił.

🤖Android 17🤖
Pewnego dnia, w pewnym schronisku chciałaś zaadoptować kotka. 17 pracował tam, więc byliście zmuszeni ze sobą porozmawiać. A to, że kot cię podrapał i chciał nawiać to już nie twoja wina. Ale fajnie było patrzeć na zdenerwowanego (i przystojnego jak diabli) chłopaka, usilnie szukającego kociaka po całym schronisku. Na końcu zaadoptowałaś jakiegoś innego kota, który był dla ciebie milszy i odjechałaś z nim do domu.

🍴 Son Goku🍴
Jako, iż twoim dziadkiem był Żółwi Pustelnik i musiałaś z nim mieszkać, poznałaś Goku, gdy przybył trenować. Od początku wiedziałaś, że to skończony bałwan.

🌸🌸🌸
Jeżeli macie propozycje na inne postacie, to piszcie! Będę wdzięczna, jeżeli wskażecie mi moje błędy, jeśli takowe zrobię.
Pozdrawiam, Licia 😘

Dragon Ball - Preferencje [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz