שיר פצצה😍
_________________לאחר כמה דקות של בהיה, טאהיונג החליט לשבור את השתיקה.
"איזה סוג של סרט באלך לראות?" הוא שאל תוך כדי שכיבה את הגז וניגב את הידיים
"מתח? אקשן? לא באמת אכפת לי." ג'ונגקוק אמר, משך בכתפיים וטאהיונג גיחח.
"אווו בוא ניראה אימה!" ג'ונגקוק לפתע אמר וטאהיונג הסתכל עליו מבוהל,
"א-אבל א-אני פח-פחדן." טאהיונג רעד מעט, וג'ונגקוק קם והתקדם אליו.
"זה בסדר תשב לידי, אם תפחד תסובב את הראש אלי ואני אסתיר לך את זה, בסדר?" ג'ונגקוק שאל וחייך כשראה את הנער השני ניצבע לאט לאט באדום,
"ט-טוב." טאהיונג אמר והסתובב לסיר של הראמיון, מנסה להסתיר עם הג'קיט הגדול שהיה עליו את הלחיים.
"יש לזה ריח טוב!" ג'ונגקוק אמר מצמיד את החזה השרירי שלו אל הנער.
"אממ.. תודה." טאהיונג אמר וחייך."אתה אדום." ג'ונגקוק גיחך.
"אתה חסר טקט." טאהיונג החזיר לו.
"ושניכם סוטים." ג'ימין אמר וניכנס לבית.
"טאה כמה פעמים אמרתי לך לסגור את הדלת?!" ג'ימין התכוון להטיף לטאהיונג אבל השני עצר אותו,
"רוצה לראות איתנו סרט?" טאהיונג הציע.
"אתם הולכים להתמזמז?" הוא שאל עם הרמת גבה וטאהיונג החטיף לו.
"אני מבין שלא, יופי!" ג'ימין חייך וקפץ על הספה.
"אפשר להצטרף?" הוסוק הופיע עם פופקורן וג'ונגקוק רעד עם הרגל מעצבים.
"רציתי שזה יהיה הערב שלנו." הוא לחש לטאהיונג, וכתגובה טאהיונג הסמיק.
"אתה מסמיק בגלל הפופקורן? הוא עושה לך את זה?" הוסוק שאל וכולם צחקו.
"פופקורן זה סקסי אני יכול לעשות אותו כאן ועכשיו, ובנוגע לשאלה שלך כן אתה יכול להצטרף." טאהיונג ענה.
"פופקורן בר מזל." ג'ונגקוק מילמל וטאהיונג הסתכל עליו עם חיוך שואל אבל לא באמת חיכה לתשובה.
"צ'יםצ'ים אתה עדיין אוהב את הסלט שלי?" טאהיונג הוסיף בשאלה.
"כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!" ג'ימין צעק וכולם סתמו את האוזניים בגלל האזעקה שג'ימין השמיע מפיו. (די סליחה😅)
"די לצעוק." יונגי ניכנס לבית עצבני,
"אני פאקינג מנסה לישון ואתה לא מפסיק לצעוק מה ביקשתי? לישון? אפילו הסוס צריך לישון לפעמים!" הוא אמר והצביע על הוסוק שאכל מהראמיון.
"אני התעלם מזה שקראת לי סוס כי אני יודע שאתה חולה עלי, אבל אתה פשוט עייף." הוסוק אמר ויונגי הוציא לו לשון.
"אממ יונגי היונג רוצה לראות סרט?" טאהיונג הציע ויונגי נידנד לשלילה.
"אני עייף מידי, אבל אפשר לישון במיטה שלך בנתיים? ג'ין ונאמג'ון שוב מנסים לעשות ילדים." הוא אמר בלגלוג וכולם צחקו חוץ מטאהיונג.
"מה אתם צוחקים? גם אתם באתם לפה בגלל זה." הוא אמר בקול אדיש לג'ימין והוסוק ששתקו כי ידעו שהוא צודק.
"מה זאת אומרת מנסים לעשות ילדים? למה ששני גברים ינסו לעשות ילדים הרי זה... או פאק!" טאהיונג הבין רק בסוף המשפט
"אתה פשוט שופע גאונות נכון טאה?" ג'ונגקוק שאל והשני ציחקק תוך כדי שגירד את השיער.
"טוב תחפשו סרט וכן היונג אתה יכול ללכת לישון בחדר שלי." טאהיונג אמר ושבר את השתיקה שהייתה לרגע.
"נישבע שאני מחבב אותו יותר מאשר את כולכם." יונגי אמר וטפח על הכתף של טאהיונג וטאהיונג חייך.
"זה לא נכון, אתה חולה עלי ואתה יודע את זה!" הוסוק צעק ויונגי עשה לו אצבע שלישית וניכנס לחדר.
"איזה סרט רואים?" ג'ימין שאל.
"אימה." טאהיונג ענה ובלע את הרוק.
"אימה?!?? חשבתי שאתה מפחד! אני מפחד טאהההה!" ג'ימין צעק.
"ג'ימיני בוא נתכבל וניראה ביחד טוב?" הוסוק אמר/שאל.
"ואתה לא תישלח ידיים תוך כדי?" גימין שאל בהרמת גבה.
"לא מבטיח כלום." הוסוק אמר ולחץ על ישבנו של ג'ימין.
"היי הובי." ג'ימין הסמיק והכה את הוסוק בחזה והשני התהלך בסלון מתעלם מההטפות של ג'ימין על איך הוא צריך להגביל את עצמו מול אחרים.
"אתה יושב לידי נכון?" ג'ונגקוק לחש לטאהיונג והשני הינהן לחיוב.החבר'ה התיישבו על הספה בצד אחד, ג'ימין והוסוק התכסו בשמיכה האדומה.
ג'ימין הניח את הראש שלו על הכתף של הוסוק, שילב את הידיים שלהם ביחד וצפה בסרט בעוד הוסוק מלטף את שיערו ונושק לראשו מידי פעם.מהצד השני טאהיונג וג'ונגקוק שהתכבלו מתחת לשמיכה הכחולה עם הפסים השחורים והלבנים.
בהתחלה הם סתם התכסו אבל במהלך הסרט ג'ונגקוק משך את טאהיונג לזרועותיו והנער השני לא התנגד נותן לחום גופו לעטוף אותו.
"אתה מכוסה טוב?" ג'ונגקוק שאל כשהרגיש שהנער מצטמרר.
"אה? כן, אני מכוסה טוב, תודה." טאהיונג השיב לו והנער חייך .
'צמרמורת עופי עופי עופי' טאהיונג חשב לעצמו, אבל לא משנה מה עשה ההרגשה של הנער השני עוטפת אותו גרמה לו להצטמרר וללחייו להסמיק, הוא כל כך שמח שהיה חשוך."~אמאלה~" ג'ימין וטאהיונג צעקו והכניסו את הראש כל אחד לחזה של השני שישב לידו.
בסרט הוקרן חלק בו רוח קפצה משום מקום, הוסוק ניבהל אבל צחק כשראה את הדובי הקטן שלו מתכבל אפילו יותר, זה גרם למיני הוסוק להתעורר.
"איך אתה יכול להתחרמן מזה שאני מפחד?" ג'ימין שאל בפנים חמוצות.
"אני יכול להתחרמן גם מלראות אותך ישן!" הוסוק לחש לג'ימין והשני הסמיק.
"בוא נלך לנסות להביא ילדים." הוסוק לחש וקרץ וג'ימין ציחקק .
"בכיף!" ג'ימין לחש ומשך את הוסוק מהדירה של טאהיונג, והוביל אותם לבית שלהם.
"לאן הם הולכים?" טאהיונג שאל והרים את הראש מג'ונגקוק.
"לנסות להביא ילדים" ג'ונגקוק ענה לו בחוסר עניין וטאהיונג הסמיק והוריד את הראש.
"למה אתה מסמיק?" ג'ונגקוק שאל וליטף את שיערו של השני.
"פשוט דימיינתי....אממ.. לא משנה." טאהיונג השתתק.
"דימיינת מה?" ג'ונגקוק שאל ועצר את הסרט.
"אממ.. דימיינתי אותי ועוד חבר מנסים להביא ילדים." טאהיונג אמר ואז דפק את ידו בראשו
'מטומטם מטומטם' הוא חשב והחטיף לעצמו יותר חזק.
"אני במקרה החבר הזה?" ג'ונגקוק שאל והניח את השלט על השולחן וטאהיונג שילב רגליים וישב רגיל.
"לא"
"כן מה שתגיד." ג'ונגקוק השיב לו והנער חייך כי לא ידע מה לענות יותר.
"ואל תרביץ לעצמך יותר, אתה תהרוס את הפנים היפות שלך." ג'ונגקוק אמר בביטחון, והנער השני הרגיש איך שלחייו נישרפות
"טוב."-
YOU ARE READING
שכן חדש
Humor~הושלם~ טאהיונג נער בן 19 שנולד בסיאול. הוא עובר לדירה משלו ורוצה להתחיל חיים חדשים, כאלה שישכחו לו את העבר. טאהיונג מתחבב על כולם ישר על ההתחלה, חוץ מג'ונגקוק שקשה איתו. הזהרות! • סמאטים •דיבור גס+ • הומור כושל הסיפור הינו ישן ובעל טעויות לשוניות *...