Part-26

3.6K 214 150
                                    

~סליחה מראש אם הפרק לא מצחיק, אני קצת עמוסה~

"למה אתה כל כך כושל."
"מה עשיתי עכשיו?!" הוסוק צעק ליונגי.
"לא יודע פשוט היה לי חשק עז להזכיר לך את זה."
"מה?! גאד אלוהים לא." הוסוק נאנח ויונגי חייך בסיפוק.
"חוץ מזה טאהיונג יותר כושל ממני." הוסוק אמר וטאהיונג הרים את ראשו מהחזה של ג'ונגקוק.
"ממתי אני הפכתי לחלק מהשיחה?" טאהיונג שאל.
"מעכשיו, איך בדיוק נקעת את היד?" הוסוק שאל וטאהיונג הניח את ראשו שוב על ג'ונגקוק שמאוד נהנה מהשיחה.
"פשוט...מעדתי." טאהיונג תירץ וסידר את התחבושת שהייתה לו.
"ואיך זה שהרגשת את הכאב רק מאוחר יותר?" ג'ונגקוק שאל והתרחק טיפה מטאהיונג כדי שיוכל להביט בפניו.
"אה... אממ... זה כאב מאוחר, כן כן זה מה שזה.
שאתה מקבל מקבל מכה ומרגיש את זה מאוחר יותר." טאהיונג המשיך לתרץ ולא הבין למה הוא מגן על מישהו שניסה לאנוס אותו.
"כן טאה אני גם מכיר את זה אבל מרגישים כאב לאחר כמה שניות או דקות, אבל אתה הרגשת את הכאב אחרי שעתיים יותר." ג'ימין אמר וטאהיונג גירד את השיער בלחץ.
"טוב תעזבו אותו." יונגי אמר ולהפתעתו הם הקשיבו לו והמשיכו לצפות בסדרה הידועה;
בובספוג!

.
.
.
.
.
.
.

-כעבור שבועיים-

"פארק ג'ימין, אם אתה רוצה למצוא את עצמך בקבר תעשה את זה." יונגי אמר כשעיניו היו עצומות.
ג'ימין לרגע נירתע מהאיום אבל החליט לקחת את הסיכון ואז לרוץ להתחבא מאחורי ג'ין.
"צ'ימי אל תעשה את זה אתה תמיד בורח לג'ין בסוף." הוסוק אמר ולא הרים את עיניו מהטלפון שהתחיל להחשיך מחוסר סוללה.
"מה שהסוס אמר." יונגי אמר ובאותה שניה הרגיש מים על פניו.
"פפפ-אק! בוא לפה!" יונגי קם והחל לרדוף אחרי ג'ימין שחיפש את ג'ין במטבח.
"אין לך לאן לברוח ג'ין יצא לפני כמה דקות." ג'ונגקוק יצא מהמקלחת עם חולצה מכופתרת ועם בוקסרים שחורים.
"אעאע ולא חשבת להגיד לי?!" ג'ימין צעק ורץ מאחורי ג'ונגקוק.
"שלא תעז לערב אותי בזה!" ג'ונגקוק ניסה להתרחק אבל ג'ימין המשיך להתחבא מאחורי.
"ג'ונקוקי זוז!" יונגי צעק ואז השפריץ מיץ על ג'ימין אבל במקום ג'ימין ג'ונגקוק 'ניפגע'.
"אהה לאאא!" ג'ונגקוק צעק וג'ימין התרחק.
"אבל לא נו!" הפעם יונגי התרחק.
"רק עכשיו התקלחתי! אני וטאהיונג יוצאים היום ורציתי ללבוש מכופתרת! ואז הוא יפשיט אותי לאט בזמן שהוא רוכב עלי!"
"פאק ג'ונגקוק תפסיק לספר לנו על חיי המין שלך!" הוסוק אמר וזרק את הטלפון הכבוי שלו לצד.
"למה? ממש רציתי לספר לכם איך טאהיונג גונח יפה את השם שלי." ג'ונגקוק אמר ואז חיקה אותו; "אה~ פאק קוקי שם!" + "אהה~ אני עומד לגמור!"
"תפסיקקק אתהה הורסס לייי אתתת התמימותתת!!!" ג'ימין סתם את האוזניים וג'ונגקוק צחק ואמר;
"אחי אתה הזדיינת יותר מכולנו ביחד."
ג'ימין הסתכל על הוסוק שהרים כתפיים.
"מה שנכון, נכון." הוסוק אמר וג'ימין חייך אליו.
"אני רוצה לגנוח." ג'ימין אמר והוסוק קם.
"אז קדימה בוא נגרום לך לגנוח." הוסוק לקח את ג'ימין לחדר.
"תפסיק אתה הורס לי את התמימות!" ג'ונגקוק חיקה את ג'ימין ויונגי ציחקק.

שכן חדשWhere stories live. Discover now