-בפרק הזה יהיה סמאט מינהופ, ממש השתדלתי לעשות אותו טוב אז סליחה אם לא..-
"משעמם לי."
"משהו חדש?" הוסוק שאל והביט בג'ימין ששכב על המיטה.
"חה חה מצחיק מאוד." ג'ימין נאנח והוסוק צחק והתקדם אליו.
"יונגי לא בבית אז אין לי למי להציק
ואני לא רוצה ללכת לטאה וקוקי כי אני מפחד לתפוס אותם עושים...דברים." ג'ימין נאנח.
"צ'ים אני יודע שאתה רומז לי לזיין אותך אבל זה העונש שלך."
"נו בחייך! העונש לא מגיע לי!"
"זה כן! אכלת לי את הפסטה!" הוסוק השיב לג'ימין והם פשוט התחילו להתפקע מצחוק.
"טוב אז אל תזיין אותי! אני אלך להחדיר לעצמי מלפפון!" ג'ימין אמר ויצא מהחדר.
"הוא לא יעשה את זה~" הוסוק ישב על המיטה וחיכה שג'ימין יחזור."הינה רואה? אמרתי לך!" ג'ימין ניכנס לחדר כשמלפפון שהיה עטוף בשמן בידו.
"קדימה תעשה את זה." הוסוק האיץ בו וג'ימין פשט מהר ממנו את המכנס והבוקסרים.
הוא שכב על המיטה וכיוון את המלפפון, מחדיר אותו בזהירות.
"אהה~" ג'ימין גנח ושיחרר את המלפפון שעדיין היה בתוכו והשעין את הראש אחורה.
הוסוק הביט בו מהופנט ואז התקרב לג'ימין מזיז קצת את המלפפון.
"אהה~ הוסקי!" ג'ימין התפתל כהוסוק הזיז את המלפפון מצד לצד מחדיר יותר עמוק.
"רוצה שאני אוציא את המלפפון ואכניס את הבננה?" הוסוק שאל וג'ימין חייך מעט והינהן.
הוסוק משך מהר את את המלפפון והחדיר את האצבעות שלו.
"ה-הובי אל תתגרה בי! נו כבר!" ג'ימין היה רק נואש להרגיש את הזין של הוסוק ממלא אותו.
הוסוק רכן קדימה ונישק קלות את ג'ימין תוך כדי מוריד את הבוקסרים.
"פאק~!" ג'ימין גנח והוסוק התחיל לזוז בתוכו, לא מפספס אף נקודה רגישה בנער השני.
"אה~ כן! שם! אה~" ג'ימין גנח בקולניות לעומת הוסוק שגנח בשקט.
הוסוק הרים את הרגל של ג'ימין כדי שהחדירה תיהיה עמוקה כמה שיותר, הוא זז באגרסיביות גורם לשני לראות כוכבים.
"פ-פאק~ הוסוק אני קרוב." ג'ימין אחז בסדינים של המיטה והוסוק תפס באיברו.
הוא שיפשף במהירות את הזין הקשה של ג'ימין מקבל רצף של גניחות קולניות וגמירה קולנית גם כן.
הוסוק גמר שניה אחרי ג'ימין ונישכב לידו.
"א-אתה לא יכול לעמוד בעונש של עצמך אה?" ג'ימין התגרה בהוסוק, והוסוק רק צחק.
" מצטער פשוט קינאתי במלפפון."☆☆
"רק תעז."
"נו בחייך!"
"ג'ימין רק עכשיו חזרתי מה אתה רוצה ממני? ומאיפה השגת את הלק?" יונגי שאל בתסכול.
הוא חזר הביתה אחרי הבילוי על יונגג'ון, והמצב רוח שלו היה בשמיים עד שג'ימין החליט שזה בדיוק הזמן לעשות לק ליונגי.
למה? מהסיבה הפשוטה,
לג'ימין ת-מ-י-ד משעמם והוא תמיד אהב לבחון את הגבולות של יונגי.
"ביקשתי את הלק מאחות של הובי, היא הייתה כאן היום." ג'ימין הסביר וניסה ללכוד את היד של יונגי.
"ג'ימין עד היום לא הרבצתי לך, אל תגרום לי להתחיל." יונגי איים.
כן הוא אף פעם לא הרים יד על ג'ימין, או על כל אחד מחברים שלו.
מה שכן למרות שלא הרביץ עדיין היה בו משהו מאיים,
חוץ ממכות בין חברים שבמקרה הכי גרוע זה מכה בצוואר לא היה בניהם אלימות.
"נווו אצבע אחת ואני עוזב אותך!"
"למה פאקינג ניראה לך שאני אשים לק!"
"כי...כי..." ג'ימין עצר ואז התחיל לבכות מעורר מצפון ביונגי.
"נו מה אתה רציני? תפסיק לבכות!" יונגי נאנח אבל ג'ימין רק הגביר את הקול של הבכי ויונגי כימעט בכה בעצמו.
לא, לא בגלל שריחם על ג'ימין.
הוא כימעט בכה כי ג'ימין הפריע לו לצפות בסדרה האהובה עליו, 'אכסניית וואיקיקי.'
(חייבת לציין שזאת סדרה ממש יפה ומצחיקה, ממליצה בחום.)
"טוב קרציה, ציפורן אחת וזהו!" יונגי ניכנע וג'ימין הרים את הראש.
"חלאת אדם! ידעתי שלא בכית באמת!"
"אבל היונג כבר אמרת כן!" ג'ימין עשה פרצוף עצוב.
"תבכה, לא אכפת לי."
"לעזאזל איתך!" ג'ימין צעק ובאותו שניה נישמעו דפיקות בדלת.
"אם זה אחד מהשכנים שבא להתלונן על הצעקות שלך אני מבטיח לך, לאלא, אני נישבע לך שאני יעשה לך ברית מילה." יונגי איים וג'ימין הסתיר את איברו מאויים.
"יש לך מזל." יונגי חזר לשבת ומאחוריו טאהיונג וג'ונגקוק.
"היי קוקי היי טאה!" ג'ימין קם וחיבק את שניהם.
"לק? מי מימכן שם לק?" טאהיונג שאל מחניק צחוק.
"רציתי לעשות ליונגי לק אבל הוא לא מסכים לי!" ג'ימין אמר ויונגי גילגל עיניים.
"מה דעתך במקום לטרלל אותי לעשות לטאה?" יונגי שאל וטאהיונג שלח לו מבט של;
'אני עוד שניה לוקח לך את התפקיד של מלאך המוות.'
"אווו כן כן כן!" ג'ימין חיבק את טאהיונג בהתחנפות.
"טאהיונגי בבקשה בבקשה בבקשה!"
"מה אתה חיי בסרט?! לא!" טאהיונג צעק/אמר
"אבל אבל..." שוב פעם ג'ימין בבכי מזוייף אבל הפעם הסתיר את פניו כדי להיראות אמין.
"לאלא אל תבכה! טוב תעשה לי רק אל תבכה!" טאהיונג אמר וג'ימין לא התכוון לחזור על הטעות הזאת דוב.
"תישבע שתיתן לי לעשות לך, תישבע בקוקי."
"אממ.. טוב נישבע בקוקי שתוכל לעשות לי לק." רפלקס הקאה עלה בטאהיונג.
"יש!" ג'ימין חשף את פניו השמחות והבכלל לא דומעות.
"מה?! אתה בכלל לא בוכה! זין!אתה לא עושה לי." טאהיונג אמר ובמפתיע ג'ימין חייך.
"חבל מאוד, אבל נישבעת בג'ונגקוק."
"איך אני שונא שאתם מערבים אותי בדברים כאלה." ג'ונגקוק נאנח והתיישב ליד יונגי.
"לעזאזל!"
"בוא!" ג'ימין משך את טאהיונג לספות והתחיל למרוח בזמן שטאהיונג דופק את הראש ביד אחת.....
"תן לי לצלם!"
"לא!!!" טאהיונג הסתיר את עצמו בין הכריות הענקיות והמיותרות בבית.
"נו!"
"לא! תחנקו כולכם לא!" טאהיונג התעקש וג'ונגקוק הרים אותו מאחור מסמן ליונגי לצלם.
"לא לא לא!" טאהיונג השתחרר מהאחיזה ויונגי נאנח שהתמונה יצאה מטושטשת.
מה קרה? מה שקרה זה שאחרי שג'ימין סיים למרוח לק אדום לטאהיונג ג'ונגקוק הלך להביא גומיות קטנות וציבעוניות.
ג'ימין הרשה לעצמו לחטט בתיק איפור של אחות של הוסוק ומצא אודם שהיה אדום כימעט כמו הלק,
בקיצור הם שיחקו בו, אפילו יונגי עזב את הסדרה למען מה שעבר שם.
אחות של הוסוק והוסוק באו וראו את מה שעבר שם, מה שממש לא הועיל לטאהיונג כי אחות של הוסוק, שהייתה גרה רחוק אבל הייתה גם חלק מהחבורה הזאת עזרה להם ואיפרה את טאהיונג.
שדרך אגב זאת הייתה הפגישה הראשונה שלה עם טאהיונג, פגישה שבוא ג'ונגקוק מחזיק את טאהיונג חזק מידי פעם מבריח אליו נשיקות ושהיא מאפרת אותו נגד רצונו.
רושם מהמם השאירה לטאהיונג,
שותפה לפשע.
בכל מקרה לאחר שהם סיימו להתעלל בו הם ניסו לצלם אותו מה שלא ממש עבד להם כי טאהיונג השתגע עד ש...-יריה-
"אה!""מה רובה מים מה?!" טאהיונג ניגב את פניו מורח קצת איפור.
"אל תנגב את הפרצוף! האיפור נימרח!"
"אשמתו! מה הוא יורה עלי עם רובה מים!" טאהיונג השיב והצביעה על ג'ימין.
"ליידעתך זה ניקרא להשפריץ לא לירות."
"זה רובה מים? אז ירית עלי."-כפי שאתן רואות הכותבת הנאמנה שלכן איבדה את זה סופית😂.
אני חייבת שתגידו לי איך היה הסמאט מינהופ? אני גרוע בסמאטים ואני מקווה שלא איכזבתי יותר מידי.😟
ההומור שלי מתדרדר מיום ליום!
כאילו מה? איך הגעתי ללק?!ואם אתן חושבות שאחות של הוסוק הולכת להיות דמות חשובה בסיפור אז לצערי לא... היא לא דמות שהולכת להישאר.
בכל מקרה, אהבתן?-
YOU ARE READING
שכן חדש
Humor~הושלם~ טאהיונג נער בן 19 שנולד בסיאול. הוא עובר לדירה משלו ורוצה להתחיל חיים חדשים, כאלה שישכחו לו את העבר. טאהיונג מתחבב על כולם ישר על ההתחלה, חוץ מג'ונגקוק שקשה איתו. הזהרות! • סמאטים •דיבור גס+ • הומור כושל הסיפור הינו ישן ובעל טעויות לשוניות *...