הפרק מוקדש לYaffithshabiShabi
מזל טוב לךך!! אוהבת אותך!😍😍🎉🎉
ברכה בסוף, נאמג'ין בשבילך💝(מעלה בשעה 3 כי בבוקר ובמהלך היום אני עסוקה.)
"מה? למה זה היה טוב? למה?"
"אז תפסיק להתעלם ממני!" ג'ימין התבכיין.
"מי מתעלם ממך? היה לי אוזניות!"
"אז למה לא אמרת?!"
"עכשיו אני אומר!" ג'ונגקוק צעק ותוך שניה ג'ימין והוא צחקו.
"תפסיקו לצעוק!" יונגי בא לסלון והתיישב בספה.
"קוקי אתה יודע מה בא לי?"
ג'ימין חייך וג'ונגקוק הינהן.
"Random dance!"
(ראנדום דאנס זה אוסף של שירים (אני מכירה רק של קייפופ) שרוקדים איתם.)
"פאקינג לא! שלא תעזו!" יונגי הזהיר ולקח את השלט.
"לכו לבית של טאה." הוא הוסיף וטאהיונג שעד עכשיו ישב בשקט הרים גבה.
"שלא תעזו."
"ראנדוםםם דאנססססס!" שניהם צעקו וקפצו על יונגי ששמר על השלט לעצמו.- - נאמג'ין - -
"רעאר כמה רעש." ג'ין צחק מהרעש שג'ונגקוק וג'ימין עשו והתיישב על המיטה מול נאמג'ון.
"פשוט תגיד להם שקט." נאמג'ון אמר ואז הוסיף,
"או שאני אגיד."
"לאלא אל תגיד, הם מצחיקים אותי."
"אתה יודע... אתמול היינו במסעדה והיה מאוד כיף אבל שכחנו לעשות משהו.." ג'ין אמר והתיישב על נאמג'ון כשכל רגל בכיוון אחר.
"בוא נתחרה בצעקות שלהם." נאמג'ון אמר ואז הפשיט את ג'ין והניח אותו על המיטה.
"אהה~" ג'ין גנח עמוקות כשנאמג'ון שיפשף את איברו בזה של השני.
"אל תתגרה בי!" ג'ין אמר ונאמג'ון הרים את ידיו למעלה ונישק את כל צווארו, יורד לאט לאט למטה ואז עולה.
"בייב אתה כבר רטוב?" נאמג'ון הצליף בתחת של ג'ין והשני ציחקק מהמעשה, הוא אהב את זה בלי ספק.
"כן נאמי, אהה~" נאמג'ון שוב הצליף בג'ין.
"איך קוראים לי?"
"דאדי!" נאמג'ון חייך כסיפוק ואז מיקם את איברו.
"אתה מוכן לזין שלי בייב?"
"כרגיל דאדי." נאמג'ון נישק את גין ואז חדר אליו בחדות.
"אהה~ פאק!" ג'ין גנח בקולניות ונאמג'ון גנח גם.
"תפסיקו לגנוח ככה!" הם שמעו את יונגי צועק אבל החליטו להתעלם ונאמג'ון צלף שוב בג'ין וזז במהירות בתוכו.
"פאק דאדי אהה~" ג'ין תוך כדי אונן לנאמג'ון שהרגיש איך גופו כולו מתקשה בגללו.
"א-אני קרוב דאדי!"
"גם אני בייב, בוא נגמור ביחד."- - -
"אני לא מבין במה חטאתי שאני צריך לשמוע אותכם גונחים." יונגי אמר כשנאמג'ון וג'ין ירדו למטה, ג'ין עם מעט צליעה.
"פשי פשי איך הוא זיין אותך, אתה אפילו לא הולך רגיל." יונגי אמר וג'ין גילגל עיניים.
"מישהו יודע איפה הסוס?"
"הסוס ישן." ג'ימין ענה ויונגי לחש משהו לג'ונגקוק.
"אוקי שניה." ג'ונגקוק אמר ועלה למעלה.
לאחר דקות ספורות ג'ונגקוק ירד למטה כשהוא מחזיק את הוסוק.
"קוקי יא חתיכת שפוט של יונגי, תוריד אותי!"
"מצטער היונג." ג'ונגקוק אמר ואז הניח את הוסוק על ג'ימין.
"מצטער." הוסוק ירד מג'ימין ונישק אותו.
"הכל-"
"תקשיבו, מחר יש לי הופעה, אני מנגן בפסנתר עם זמר אחד, בואו." יונגי הודיע וכולם הינהנו.
"זהו? זהווו?! פאקינג זהוו?! אחייי מה כאב לך לחכותת עדדד שאניי אתעוררר?!" הוסוק דפק את הראש בכרית.
"היה לי חשק להגיד את זה עכשיו טוב? חוץ מזה, יא סוס לא מועיל השעה עכשיו 12:45, כמה אתה ישן?"
"חה! אתה האחרון שיכול להגיד את זה!" טאהיונג לפתע אמר ואז צחק.
"שקט אתה." יונגי אמר.
"הוא צודק."
"שקט גם אתה."
"אוקי דוקי." ג'ימין השיב לו."טוב יאללה הובי רוצה לעשות איתנו ראנדום דאנס? ג'ין?" שניהם הינהנו ולפני שג'ימין הספיק לשאול גם את נאמג'ון הוא סימן לו 'לא' עם הראש.
"אוקי."
"אעאע גאשינההה."- - -
"רגע רגע רגע! שאני אבין, אתם אחים?"
"לא."
"דודים?"
"לא."
"אז מה אתם?"
"זוג.." ג'ונגקוק אמר את זה עם גבה מורמת.
"אתם זוג? אוי איכס הומואים מסריחים!" הלקוח אמר וג'ונגקוק נאנח.
"כן אנחנו הומואים מסריחים."
"איכס!"
"בדיוק ככה, איכס."
"אתה מודע לזה שזה נגד הטבע."
"מה שעושה לך טוב."
"אתה מעצבן אותי."
"אז תבכה."
"לך לעזאזל." הלקוח אמר בעצבים והלך משם.
"וואוו קוקיי!" טאהיונג חייך וג'ימין צחק.
"אתה התחכמת בלי להתעצבן!" ג'ימין הוסיף.
"כ-כן אני מניח."
"שלום!" צ'אן ניכנס ואמר שלום לכולם.
"שוב פעם על הבר?" צ'אן שאל ולבש את בגד בעבודה.
"כן, הבוס מתלהב מכמות הכסף שנכנס בזכותנו." ג'ימין הסביר וצ'אן הינהן.
"אוקי, קוקי שוב פעם באת לכאן?" צ'אן שאל וג'ונגקוק הרגיש חייב להתחכם עוד קצת.
"לא... לא באתי אבל אני סתם פה."
"חה! מצחיק." צ'אן ענה ואז הוסיף;
"אתה פה כי אתה מפחד שמישהו יגע בטאהיונג?" את זה הוא לחש לג'ונגקוק וג'ונגקוק הינהן.
"תסמוך עליי ועל ג'ימין, אתה מפספס ימי עבודה רק כדי לשבת פה ולגלות שלא קורה כלום, וגם אם קורה אנחנו עוזרים אז... תשחרר קצת." צ'אן אמר וג'ונגקוק חייך אליו.
"אתה צודק, תודה היונג.""שלום אפשר קולה בבקשה?" ילדה שנראתה בת 10 ביקשה וטאהיונג הינהן עם חיוך.
הוא מזג לה וראה שהיא עדיין לא לקחה את הכוס.
"יש בעיה?"
"כן, איך אני אדע שלא הכנסת לשם סמים?" הילדה אמר וכולם צחקו, חוץ מטאהיונג שהיה בשוק.
"אני לא שמתי סמים."
"לא מאמינה לך."
"למה לא?"
"כי אמא אמרה לי שאני ילדה יפה וכל הבנים יאהבו אותי, ושזה מסוכן לקחת שתיה מזרים."
"אבל אני לא סתם זר! זאת העבודה שלי!" טאהיונג אמר וחיוך קטן עלה על שפתיו.
"מצטערת.. לא לוקחת סיכון איתך." היא אמרה וטאהיונג נאנח.
"תקשיבי, את ניראת לי כמו ילדה חכמה ביותר וכל הכבוד! יש לי רעיון מה נעשה, שני אלה יצמדו לקיר והנער שפה יעמוד קצת רחוק יותר ואת תצפי בי ועל כל צעד שלי כשאני מוזג לך קולה אוקי? בלי לפספס שניה." ג'ימין אמר והילדה הינהנה.
בלי תלונות ג'ונגקוק קם מהכיסא ועמד יותר רחוק, טאהיונג וצ'אן ניצמדו לקיר והילדה התחילה לבהות בג'ימין מוזג לה קולה.
"תודה רבה!" הילדה אמרה והלכה."טוב זה היה מצחיק."צ'אן אמר וכולם הסכימו איתו.
"היא סך הכל ילדה חכמה שלמדתי לא לשתות סתם מאנשים, תאמינו או לא אני גאה בה שלמדה." ג'ימין אמר וסידר את הכוסות מעט.
"אבל בלי קשר למה שקרה, אני ניראה כמו אחד שמסמם ילדות קטנות?" טאהיונג שאל וג'ימין צחק.
"היונג אני לא צוחק! אני ניראה כמו אחד שמסמם אנשים?" הוא שאל שוב והפעם ג'ונגקוק סימן לו להישען על הבר.
"אין לך אומץ לעשות את זה." הוא קבע עובדה וטאהיונג פער את עיניו.
"למה לא?"
"כי אז דאדי יעניש אותך כל כך חזר שלא תוכל ללכת חודש."
"ק-קוקי די לא פה!" טאהיונג לחש.
"למה בייב? אה~ אה~ אה~" ג'ונגקוק גנח לטאהיונג באוזן וטאהיונג התרחק מהר.
"לעזאזל, עומד לי."
"קח הפסקה, לשירותים."אז.... הודיההההההה😭😭💝💝💓💓
מזלל טובבב אתתת בתתת 15!!!
אני מאחלת לך את כל האושר והעושר בעולם! שתיפגשי את כל מי שאת רוצה ושתמיד תהיי מאושרת!
אני אוהבת אותך ככ ואני שמחה שהכרתי ילדה כמוך!
אוהבת😙😙😙
(אני בדרך כלל לא כותבת ברכות, מצטערת.)
כתבתי נאמג'ין בשבילך ואני לא יודעת איך יצא😢 מקווה שמספיק טוב😫💝💝
YOU ARE READING
שכן חדש
Humor~הושלם~ טאהיונג נער בן 19 שנולד בסיאול. הוא עובר לדירה משלו ורוצה להתחיל חיים חדשים, כאלה שישכחו לו את העבר. טאהיונג מתחבב על כולם ישר על ההתחלה, חוץ מג'ונגקוק שקשה איתו. הזהרות! • סמאטים •דיבור גס+ • הומור כושל הסיפור הינו ישן ובעל טעויות לשוניות *...