הרעיון של הפרק בא מ shen1810
תודה❤❤❤😍"חופשההההה!" טאהיונג וג'ימין רצו סביב כולם בשמחה.
"אוי אני צריך לקחת חופשה מהחופשה בגללכם." יונגי נאנח.
"חופשה!" הם צעקו שוב וחלקו בניהם כיף.
"די כבר חופרים!"
"חופשהה!"
"אתם הולכים להמשיך עם זה לנצח אה? אוקי בואו נהנה מזה."
"חופשההה!"
"המוח שלכם יצא ל..."
"חופשההה." ג'ימין וטאהיונג ענו ליונגי שהיה משועשע מזה.
"תפסיק לנצל את המחסור בשכל שלהם." הוסוק אמר.
"ח-ו-פ-ש-ה!"
"עוד פעם אחת ואין חופשה!"
"סליחה." ג'ימין וטאהיונג התנצלו בפני נאמג'ון.
"מתי נלך?" ג'ונגקוק שאל.
"ביום חמישי." ג'ין ענה.
"אבל בגלל שאתם חרמנים 24/7 יונגי החליט שהזוגות לא יהיו לפי הזוגות."
"ו..לא הבנתי."
"טאה, זה אומר שאתה לא תיהיה עם קוקי." יונגי הסביר וטאהיונג צחק כלא מאמין.
"כן, אתה וצ'ים ביחד, הסוס וקוקי ביחד אני לבד ונאמג'ון וג'ין ביחד."
"יש! אבל רגע! נאמג'ון וג'ין עושים סקס כל לילה זה לא פייר שהם ביחד!" טאהיונג אמר.
"כן, אבל החיים לא פיירים ואין מה לעשות." ג'ין אמר וכולם גילגלו עיניים.
"אז זהו סידרנו את החדרים, אה כן!
ואסור להחליף." יונגי אמר בקול רציני והם הינהנו.
"טאההה אנחנוו ביחדד!"
"ישששששששש!!!"☆☆
"נו?"
"שוב פעם עסוקים." ג'ימין נאנח ושכב ליד טאהיונג.
"ממ... למה הם מתנהגים ככה?" טאהיונג שאל, ג'ונגקוק והוסוק כל הזמן התעלמו מהם או שדחו אותם, למה? לא ידוע.
"אתה חושב שהם... בוגדים בנו?" ג'ימין שאל בחרדה.
"מה? לא, קוקי והובי אוהבים אותנו."
"אבל קוקי והובי לא נותנים לנו להיכנס לחדר שלהם! בפאקינג חופשה." ג'ימין אמר בעצבים.
"אולי הם פשוט מקשיבים לחוק של יונגי.."
"טאה, אנחנו מדברים פה על ג'ונגקוק והוסוק."
"צודק." טאהיונג השפיל את הראש וג'ימין חיבק אותו."כולם לבוא! הולכים לטייל!" נאמג'ון צעק וג'ימין ניתק את החיבוק.
"בוא נתעלם מהם לחלוטין, נחזיר להם." הם סיכמו ויצאו מהחדר, מאחוריהם ג'ונגקוק והוסוק.
"הי." הוסוק אמר וטאהיונג וג'ימין התעלמו.
"מה יש לכם?" ג'ונגקוק שאל בעצבים.
"סתום ת'פה." טאהיונג אמר בלי להביט בג'ונגקוק מה שבהחלט עיצבן אותו.
"מה פאקינג עובר עלייך?!" ג'ונגקוק צעק ונאמג'ון נאנח.
"בלי ריבים."
ג'ונגקוק תפס ביד של טאהיונג וג'ימין עצר גם.
"בוא צ'ים אתה ל-"
"אתה מוזמן ללכת אני לא עוזב את טאהיונג לבד."
"מה פאקינג עובר עליכם?! מה זה לא עוזב אותו לבד? מה אני כבר אעשה לו ?" ג'ונגקוק אמר בעצבים.
"תשחרר את היד." טאהיונג משך את ידו ואז אחז בזו של ג'ימין.
"אני לא מבין, לכם מותר להתעלם ממנו אבל לנו אסור? לכו תזדיינו." טאהיונג אמר.
"טאה!" הוסוק אמר בקול שקט.
"אני לא לוקח לך את החבר אל תדאג."
"אני יודע שלא, אני דואג גם לך בלי קשר."
"מדהים איך שאתה מראה את זה!" טאהיונג צעק והשניים הלכו משם.הטיול היה...שקט, מאוד שקט.
הוסוק וג'ונגקוק היו נראים מאוכזבים וג'ימין וטאהיונג פגועים.
יונגי שם לב לזה וכמובן ניסה לשאול מה שלא ממש עבד כי כל אחד אמר משהו אחר.
"אוכל-"
"מצטער ג'ין אנחנו הולכים לחדר." ג'ימין התנצל ומשך את טאהיונג לחדרם.
"חכו זה יבוא..."
"מה יבוא?"
"השניה בו אני אשתגע בגללכם." יונגי ענה לג'ונגקוק ברוגע מה שהלחיץ את השני יותר."Bang bang bang!"
ג'ימין וטאהיונג התחיל לקפוץ שהשתיה עלתה להם לראש.
"עוד?"
"כןן!" טאהיונג לגם מהשתיה החריפה וזרק את ראשו לאחור.
"אני תוהה עם מה שעשינו היום היה בסדר.."
"טאה, הם התעלמו ממנו כאילו כלום, אם אין להם סיבה לזה אז שילכו להזדיין."
"מקווה שהם לא."
"מה לא?"
"מזדיינים..." טאהיונג ענה וג'ימין שתה עוד כוס שמלאה באלכוהול."צ'ים אתה שיכור, אפילו יותר ממני בוא נעצור." טאהיונג הרחיק את ג'ימין ממנו.
"טאה אני רוצה רק פעם אחת, כמו אז..."
"ג'ימין.." טאהיונג נאנח וג'ימין טיפס מעליו.
"פעם אחת." ג'ימין לחש ואז הצמיד את שפתיו אל אלו של טאהיונג בזמן שידו ניכנסת מתחת לחולצתו.
"אה~ צ'ים לא! די." טאהיונג מנע מג'ימין להמשיך לשחק באיברו וסגר את רוכסן מכנסיו.
"ממ... צ'ים די." טאהיונג הפיל את הנער עליו וחיבק אותו חזק אליו.
"א-אני אוהב או-אותו למה הו-הוא לא רוצה א-אותי?" ג'ימין התחיל לבכות וטאהיונג חיבק אותו אפילו יותר חזק.
"רק לפני כמה ימים הוא אמר שהוא אוהב אותי, אז למה הוא מתעלם ממני?!" ג'ימין נתן אגרופים קטנים לחזה של טאהיונג והשני איפשר לו.
"תקש- מה קרה?" ג'ונגקוק נכנס לחדר ובחן את כל המשקאות ואחרי זה את ג'ימין.
"היונג למה אתה בוכה? למה שתיתם כל כך הרבה?" ג'ונגקוק הלך אליהם וישב לידם ככה שהראשים היו מופנים אליו.
"זה לא משנה, אתה יכול ללכת." טאהיונג אמר בקול קר ואדיש וג'ונגקוק נאנח.
"למה אתה בוכה?" הוסוק פתאום נכנס לחדר ורק אז הבחין בכמות המשקאות שהיו בחדר.
"למה אתם השתכרתם?!" הוא ממש כעס.
"שקט כואב לי הראש." ג'ימין מילמל ותורו של הוסוק להאנח.
"א-אתם חראות וכמו ש-שאתם מזדיינים עם א-אחד השני אז גם אנחנו!" ג'ימין אמר ותוך שניה צחוק רועם היה בחדר.
"אני לא מאמין! אתם חושבים שאנחנו בוגדים בכם?!"
"ג'ונגקוק תסתום כבר וצאו מהחדר!" טאהיונג צעק כשהרגיש את ג'ימין מתכווץ בין ידיו.
"ג'ימין.. תסתכל עלי, אני לא בוגד בך." הוסוק ליטף את פניו ואז עבר להסתכל על טאהיונג.
"טאה, אתה כמו אחי הקטן אין שום סיבה שאכאיב לך ככה, אתה לא סומך עליי?" טאהיונג הביט בעיניו והינהן.
"א-אני כן היונג."
"יופי, עכשיו תסתכל על קוקי, אתה באמת חושב שהוא יפגע בג'ימין ובך? אתה חושב שהוא בוגד?" טאהיונג השפיל את הראש ונידנד לשלילה.
"עד כמה אתם שיכורים?" ג'ונגקוק שאל וטאהיונג הצביע על המשקאות בחדר.
"אני לא מסכים לך לשתות בצורה מופרזת ככה ומעניין לי את הזין מה גרם לך לשתות, מבין?"
"אתה לא יכול להגיד לי מה לעשות!"
"אני כן ואני אומר לך עכשיו, אם אי פעם תישתה בצורה כזאת שוב אתה תחטוף על זה."
"מ-מה? אתה תצליף לו בתחת?" ג'ימין אמר וניגב דמעה, גורם לשאר לצחוק.
"ניראה כבר, שינסה אותי." ג'ונגקוק אמר.
"רגע! אתם עדיין התעלמתם!" ג'ימין צעק וקיבל סחרחורת שקם מהר מידי.
"לא התעלמנו, רק לא נתנו לכם להיכנס לחדר." הוסוק אמר ברוגע והם הינהנו, הוא צדק הם רק ניפחו את זה.
"עדיין, התנהגתם מוזר, סבבה הכל טוב בנינו אני הולך." טאהיונג אמר והקים את ג'ימין ממנו.
"אה רגע, צ'ים אתה רוצה שאני אשאר איתך?" טאהיונג שאל וג'ימין הינהן.
"אוקי, אז אתם יכולים בבקשה לצאת?" טאהיונג שאל בקול העמוק והאדיש ביותר שלו.
"אתה ממש לא צריך להתנהג ככה." ג'ונגקוק אמר ואז נישען מעל טאהיונג,
"אני ממש לא אוהב את זה." ג'ונגקוק אמר ותפס בסנטרו.
"תפסיק." טאהיונג נאנח,
"ג'ונגקוק אכפת לך לצאת? אנחנו די שיכורים אז השיחה לא תוביל לשום מקום." ג'ונגקוק התרחק.
"אוקי אבל מחר תבואו לחדר שלנו."
"ט-טוב."-אממ.. פרק גרוע, לא עברתי עליו בגלל חוסר זמן מצטערת
תודה שוב על הרעיון shen1810🙇💝
אני בטוחה שאיכזבתי אבל עובר עלי משהו... אני אפצה על זה
YOU ARE READING
שכן חדש
Humor~הושלם~ טאהיונג נער בן 19 שנולד בסיאול. הוא עובר לדירה משלו ורוצה להתחיל חיים חדשים, כאלה שישכחו לו את העבר. טאהיונג מתחבב על כולם ישר על ההתחלה, חוץ מג'ונגקוק שקשה איתו. הזהרות! • סמאטים •דיבור גס+ • הומור כושל הסיפור הינו ישן ובעל טעויות לשוניות *...