3🌹

889 75 27
                                    

30.12.2017
Seul

'Siktigimin beş günü !' diye düşündü Jungkook ,beş gündür aralıksız o gece ki rüyayı düşünüyordu . Düşünür düşünmez de kendini tuvalette buluyordu . Derin nefesler aldı ' düzüm hem de sapına kadar' işe yaramıyordu kesinlikle . Bir erkekten etkilenmenin şokunu daha atlatamamisken rüyayı yorumlayamiyordu bile.

Elindeki bezi son kez masada gezdirip mutfağa ilerledi bugün şükürler olsun ki aşırı bir kalabalık yoktu yarın tıklım tıklım olacaktı . Yeni yıl gecesiydi ve kesinlikle elit kesimin neredeyse tamamı burada olacaktı . Kasadan cagirilmasiyla hızla oraya gitti müşterilere masalarina kadar eşlik edip geri döndüğünde müdürle göz göze geldi adam konuşmaya hazırlanır bir pozisyon aldı " Jungkook bu hafta boyunca iyi calistin yarın akşam da aynı performansı gosterirsen sana zam yapacağım ." belkide uzun zaman sonra duyduğu en güzel cumleydi bu Jungkookun , adamı onaylayıp önünde eğildi ve teşekkür etti . Belki maaşı artarsa sonunda istediği telefonu alabilirdi .

Akşam olduğunda Hoseok hyungla noodle restoranina gittiler. Ona kardeşi gibi davranması Jungkooku memnun ediyordu . Aparta doğru yürürken ikiside boş sokakta kahkahalarla gelen degisik musterileri anlatıp guluyorlardi.
Eve girdiğinde kendini direk yatağa attı ,iyi bir uyku cekmeliydi yarın için .

...
31.12.2017

Gece boyunca dönüp durmuştu uyku bir türlü ugramiyordu ona .
Sabah erkenden yataktan çıkıp koşuya gitti . Telefonu eline alma ihtiyacı hissetmişti , iş arkadaşları bu akşam ki planlamayı atmışlardı .

Saat geceye doğru gelirken kıyafetlerini giyip restoranta yol aldı . Gelen müşterilerin ardı arkası kesilmiyordu üst katlarda özel salon ayrılmıştı sadece geri kalan her yer doluydu .

Uzun bir süreden sonra salonu rezerve eden iş adamı topluluğu geldi , her biri için bir garson kosturuyordu . Restorana girdiler gireli herkesin gözü onlardaydi masada üç tane sandalye masanın başında boş duruyordu oranın sahipleri henüz gelmemişti saat iyice gece yarısına gelmişti .

Jungkook sırtından geçen urpertiyle kapıya döndü üç kişi vardı kapıda iki erkek bir kadın resmen 'Biz asiliz!' diye bagiriyorlardi . Uzun boylu adam beyaz tenli , siyah saçlı ve mavi gozluydu ; kısa boylu adam sarı saçlı ve beyaz tenliydi ; kadınsa simsiyah dalgalı saçlara ve yine beyaz bir tene sahipti dudaklarindaki bordo ruj kadını çekici gösteriyordu Jungkook içinden 'Wow!' demeden edemedi . Biraz sonra adamların yüzü tanıdık gelmişti , bir hafta önce ki toplantı için gelen iş adamlarının arasındaydı bu iki adamda.

Az önce gelen adamlara oranla bu üç kişiye apayrı bir ilgi vardı müdürleri utanmasa yere yatıp 'ayakkabiniz kirlenmesin üzerime basın ' diyecekti .
Herkes masaya yerleştiğinde serviste başlamıştı , Jungkook gelip giderken sürekli masanın başında oturan uzun boylu adam ve kadina bakmadan edemiyordu . Ne kadar etkileyici bir çift ,masada ki neredeyse herkes onlarla sohbet kurmaya caliyordu ama üç kişi yüzlerindeki donukluktan taviz vermeden kısa kısa cevaplar veriyordu , sadece kadın arada bir tebessüm edip bembeyaz dişlerini gösteriyordu .

Jungkook bir anda kadınla göz göze geldi kadın ona kirpikleri altından bakıp dudağının kenarını kivirdi. Kadın ultra etkileyiciydi .

Gece boyunca yorulmayla beraber tuvalete gitti biraz dinlenmek için , yüzüne su çarptı ve kafasını önüne eğip derin nefesler aldı . Yorgunluk bedenini ele geçiriyordu kendiyle beraber getirdiği bir kadeh şarabı kafasına dikti zaten birazdan mesaisi bitecekti.

Bulaniklasan bakışlarını aynada kendine odakladi peşine gözleri arka taraflara kaydı duvara yaşlanmış uzun boylu adamı görünce istemsizce sıçradı . Adam onu izliyordu hiç konuşmadan yaklaşıp Jungkookun ensesine dudaklarını sürttü.

'Bu adam ne yapıyordu ? Jungkook ne alakaydi ? O evli değil miydi ? Ve neden bu kadar iyi hissediyordu ? ' Adam kendini ona yasladi ve Jungkookun saçlarından çekerek boynunu açığa çıkardı bu sefer daha sert opuyordu. Jungkook donmus gibiydi tek verebildiği tepki iyi hissetmenin etkisiyle sizlanmakti .

Adam elini Jungkookun asagilarina götürüp avcunun içini sertliğe bastırdı Jungkook çok derinden gelen bir sesle inledi . Bu his , dudaklar aşırı tanıdık ama bu işi yapan insan bir o kadar yabancı hissettiriyordu . Adam onu bıraktığında Jungkook derin nefesler alıp ilk önce aynadan kendi dağılmış ve mayismis haline peşine de arkasindakinin kızarmış dudaklarına baktım.

Adam benden uzaklaşmadan önce sessizce kulağıma "Jin" diye fısıldadı "Adım Jin"...

...

Ne kötü insanım 500 yılda bir bölüm atıyorum .

Okuyan da yok öyle kafama göre takılıyorum xnkdndkks

Neyse çok ağırdan aldım biraz ekşın

Jini artık hikayeye sok salak yazar diyenler +11

Bu nasıl ship amk diyenler+111

Sen napiyon amcık diyenler +111111

Red Eyes ⚜ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin