11.02.2017
SeulNeredeyse yarım saattir Hoseok hyungun Jiminin güzelliğinden bahsetmesini dinliyorduk Yoongi hyung ise ona imalı imalı gülüyordu . " Jungkook kimdi o sana yalvarırım söyle bana şu iş adamı davetinden di evinde ne işi vardı ?" ben basbaya sorguya cekiliyordum. Yoongi hyungunda ufak yardımıyla elinden kurtulup eve geçtim .
Saatler birbirini kovalıyordu ve ben akşam mesaisine gitmek uzereydim Jin bana telefon numarasını bırakmıştı ama bir mesaj bile atmamistim çünkü ne yazacağımı bilmiyordum .İşe gittiğimde diğer zamanlara oranla sakindi bugün ama ne yazık ki birkaç güne sevgililer günü geldiğinden bu rahatlığı ozleyecegimi biliyordum . İşten dönerken Yugyeomun mesaj atmasıyla ufak kafe bar tarzı mekana girdim . Masaya geldiğimde birkaç kişiyle içki içiyordu bende onlara katılmıştım, uzun sureli oturmamizdan tuvalete gitmek için kalktigimda Jimini gördüm daha sonraysa geçen geceki çocuğu en sessiz ve sakin köşeye çekilmişlerdir bir şey hakkında konuştukları o kadar barizdi ki . İstemsizce dinlemek istedim . Yukarı kata çıkan merdivenlerin altına girmiştim .
"Jimin sende biliyorsun bu iyi değil." Jiminin uflama sesi gelmişti " Taehyung söylesene sen ne zaman iyiligimizi düşündün ." adı Taehyungdu demekki , " Jimin sorun yalnızca siz ya da o salak çocuk değil sorun bizizde sizin bir hataniz tüm aileye yayılacak ." " Taehyung abim yapılan hatayı tekrarlamaz annenden yeterince uzak duruyoruz zaten ." " Babanın ölüm sebebi benim annem değil aptal senin annen ve tüm bu aile kuralları bizi yıkan sizin karşı gelisleriniz olacak ." İkiside birbirine hafif bağırır gibi konuştuğunda nefesimi tutmustum. Uzun bir sessizlik oldu aralarında " Hala beni seviyorsun bana bakarken gözlerinin titremesinden belli ." bunu Taehyung söylemişti şok içinde kaldım . " Seni sevmiyorum seni seviyordum ama hicbir sey kalıcı değildir Tae." " Ben seni seviyordum Jimin abine olan hırsım beni yenmeseydi emin ol seni seviyordum ."
Jiminse sustu bunların ne gibi bir sorunu vardı zerre anlamasam da bende bu sessizliğe dahil oldum istemeden de olsa . Çok geçmeden bir tene değen 'şak ' sesi ilisti kulağıma , daha sonra Jiminin o neşeden yoksun sesi " Sen şerefsiz bir melezsin Kim Taehyung" .Elim bu gün ilk defa o numaraya gitti mesaj bölümüne girip parmaklarımı klavyede gezdirdim ,
Jungkook: Jimin hiç iyi değil ve o çocuk yine burada ne dönüyor ?!
Jine gönderdiğim mesajla geldiğim yere geri döndüm .
...
12.02.2017
SeulJimin bana kahvaltıya gelmişti ve o her şeyi haldur huldur yerken Hoseok hyungun tek yaptığı onu izlemekti. Jimin arada ona bakmasada izlendiğini bildigime emindim alttan dizime vurdu ve yandan bana baktı hızla ayağı kalkıp ekmek almak için mutfağa ilerledim çok geçmeden Jiminde gelmişti .
"Arkadaşın neden beni gözünde x-ray cihazı varmış gibi izliyor ?" biraz bekledim ona söylemem belki daha sağlıklı olabilirdi " O senden hoşlanıyor " lank diye dememle bir süre mal mal suratıma baktı . " Tamam onunla yatarım zaten sinirlerim bozuk " " Cidden mi hey dur onunla yat demedim bir kahve icmen fena olmazdı " bana baktı ve guldu " O yakışıklı biri emin ol benim gerçek halimi duyunca benden kaçar " uzun uzun baktım ona aslında içinde kırık bir insan olduğunu geçen geceki konuşmasından anlamistim. " Jimin " bana odaklandı " Taehyung tam olarak neyin ?" " Abim sana demedi mi üvey kuzeniz o melez ama " bende ona daha dikkatli baktım " Hayır Jimin Taehyung tam olarak senin neyin ?"
Bir anda yüzü değişti gözleri dalar gibi oldu " O benim en güzel zamanlarim Jungkook , o benim tüm çocukluğum , o benim en sevdiğim , o benim eski sevgilim Jungkook içimde asla eskitemediğim." biraz durdu ve devam etti " ama boşver onu bu çok başka bir hikaye."
Bende ustelemedim zaten nerden bilebilirdim tüm yıkımların sebebinin bu soylu aile olacağını hiç merak edipte soramamistim ki.
14.02.2017
Seul
Bizim için gayet makul bir sevgililer günü geciriyorduk , yatakta uzanmış bilgisayarda dönen filmi izliyorduk. Jine doğru sokuldum " Bana ne yaptın ?" oda filme bakmayı bırakıp bana odaklandi " korkma pisişik guclerim o kadar kuvvetli değil " guldu bende ona güldüm , öyle ki kendi icimdeki tüm savaşları yenmişti ve ben onun kusursuzluguna biraz daha hayran kalıyordum " sanırım aklımı yitiriyorum " bana yaklaştı ve dudaklarimi öptü , bu öyle bir opucuktu ki değerlerinden farklı daha duygu yüklü kısa bir temasti.
Hırçın hallerimden sıyrılmış ona o kadar alismistim ki yanında bir kedi gibiydim. Boğazımı temizledim hafifçe " Jimin ve Taehyung nasillardi ?" bir süre durdu " iyiydiler ya da öyle görünüyorlardı , sen onları boşver bunları dusunmemelisin " bu dediğinin üzerine konuşmadım ona daha da çok sokuldum , böyle güzel bir günü değerlendirmekte fayda vardı .
...
Ben geldim yavaştan bir şeyleri cozumleyip ufaktan ufaktan sona geleceğiz bu fic için öyle çok şaşalı bir aşk beklemeyin jinkookun temeli tutkuya ve iki bedenin acligina dayalı asıl aşk hikayenin temelinde yatıyor .
Jinkookla kalın ve yakın zamanda Jihopela :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Eyes ⚜ Jinkook
Fanfic" Sen bana aitsin , bu kırmızılığın içinde boğulmaya mahkumsun , biz boğulmaya mahkumuz." *Jinkook