6🌹

696 57 34
                                    

10.01.2017
Seul

Ayaklarımı yere vurarak ara sokakları geciyordum , siktigimin herifi kaç günüdür erekte bir halde uyanmama sebep oluyordu. Onu arıyordum sırf şunu kesmesi için .

Hiçbir ara sokakta ses yoktu sadece birkaç sokak köpeği vardı . Oflayip duruyordum Jimini aramak istiyordum ama numarası yoktu abisini benden uzak tutmaliydi. Bir sonraki sokağa gectigimde köşede ufak bir bar vardı alttan bir siritma yüzümü kapladı.

Bara girdim eğer o beni rahatlatmiyorsa rahatlatacak çok insan vardı . Direk bar kısmına oturdum ve viski söyledim ickimi içiyor bir yandan da göz gezdiriyordum . Bir çocukla göz göze geldim çocuk bana aç bir şekilde bakıyordu ama imkanı yoktu düzdüm -Jine azdigim zamanlar hariç - . Daha sonra ruyalarim beynimi işgal etti erekte olduğumu hissederken tuvalete yoneldim kabinlerden birine girip elimi pantolonumun içine yolladım ve rüyaları daha detaylı hatırlamaya çalıştım . Siktir acı cekiyordum resmen kısık nefesler aliyor cekiyordum içime .

Kabinin kapısının açıldığını bile duymadım bir nefes kulağıma ufleyip " hey bana bakmanla bile bu kadar azman güzel sana yardım edeceğim " beynim pelte olmuştu arkamda o çocuk vardı aptal onun için bu halde oldugumu sanıyordu ama bende aptaldim vücudumda ki kan guneyime toplandığı için konuşamıyordum bile , çocuğu da itemiyordum.

Çocuğun elini vücudumda gezdirme işi bittiği sıra yavaşça elini pntolonuma uzattı tam o esnada kulaklarimin dehşet biçimde cinladigini hissettim . Çocuğun elleri gitmişti ve o duvara dayadığı az önceki aptal çocuğun omzuna dislerini geçirmiş arkası bana dönük bir şekilde karnını doyuruyordu . Sinirliydi fark ediyordum. Kabine girip yok olmak istedim.

Önündeki beden yere yigilmisti ve cildi mora dönüyordu , Jin bana döndüğünde dudakları üzerindeki kana bakıp yutkundum , seksi . Aşırı sakindi ama gözleri tam tersi bir kıvılcımla bana odaklanmıştı ve üzerime geliyordu . Kolumdan kavradığı gibi beni sürüklemeye başladı .

Arabasına bindigimizde son sürat şehir dışına çıktık , ormanlık bir yere gelince arabayı durdurdu. O inince bende indim biraz yürüdükten sonra büyük bir evin önünde durduk biliyordum zengindi . Kapıyı açıp merdivenlerden devam etti ikimizde ağzımızı acmiyorduk ve ben ördek gibi onu takip ediyordum . Çünkü artık farkindaydim onu istiyordum .

"Banyoyu kullan , kıyafetler dolapta sonra aşağı gel " bu kadardı ve peşine odadan çıkmıştı . Bende dedikelerini sırayla yapmıştım . Aşağı indiğimde elinde içki bardagiyla oturuyordu . Gidip karşı koltuğa oturdum , sessizlik an ve an devam ediyordu . "Neden beni aldın?" en sonunda dayanamamistim bana göz ucuyla baktı " Seni ben bulmadım sen beni çağırdın sana demiştim o öpücük için benim ayağıma sen geleceksin demiştim ." bu ne ozguvendi. "Bir kere sen gelip benim işimi boldun" gözleri hızla gözlerimi yakaladı " Senin işini mi böldum hani duzdun sanırım kendinle celisiyorsun " ayağı kalktım " hiçte bile çocuk o kadar yakışıklıydı ki ve elleri iyiydi bu yüzden onuna tolerans gösteriyordum " ." O çocuk sana dokunurken aklında ben vardım " .

Ayağı kalkıp üstüme gelmeye başladı elini aletimin seviyesine getirip avcunun içini bastirdiginda dudaklarımi isirdim , titriyordum. " O çocuk sana bunun zerresini hissettiremezdi , kendini kandırma bebeğim " neye takilacagimi şaşırmıştım eline mi yoksa bana hitap şekline takilsaydim bilemiyordum . Dizlerim tutmayinca arkamdaki koltuğa geri oturdum oda üzerime çıktı . " Jungkook cidden o çocuğa kendini dokundurturken benim adımla mi inlemeyi dusunuyordun" onu durduramiyordum , ihtiyacım vardı hemde çok . Uzerimde hafif geri kayıp tişörtumun altına elini soktu ve göğüs ucumu bulup sikti , kafamı hizla geriye attım , siktir siktir .

Elini geri çekip uzunca beni izledi kafamı kaldırıp bakamiyordum ona " Seni çok pis becerecegim." Ondan bir hareket bekliyordum ama yoktu kafamı kaldırınca beni dudak kenarı yukarı kıvrılmış bir elinde ickisiyle izlediğini gördüm . Bu sınırdı cidden loş ışık altındaki bu halinden ve az önce ağzından çıkan cümle sonrasında bu görüntü sınırdı . Hızlı bir atakla dudaklarimizi birleştirdim .

Bir an dahi duraksamadan karşılık vermeye başladı , birbirimizin ağzını bir nevi yiyorduk dislerimiz birbirine çarptığında ses çıkarıyor hafif sizlasa da dudaklarimizi ayirmiyorduk , en son radde nefes almak için ayrıldık alnı alnıma yaşlanınca fısıldadı " Bu öpücük için senin ilk adımı atacağını söylemiştim ."

...

Ohhhh seks jdjdjdkdnjdkdnejjd
Jungkook artık düz değil ...
Ben : oğlum sana ne yaptılar ?
Jungkook: anne ben artık masum bir tavşan değilim
Jin: ohhh seksi tavsanim

Şey gibi oldu Jin Skype da meme actirmaya çalışan abaza gibi NSNSKNDKDMDİNDKDMMD

Şimdi ben 5839393 gün bölüm atmam yeter bu kadar heyecanıyla kalsın

Red Eyes ⚜ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin