09.02.2017
SeulVücudumda elleri daha aşağıya indi ilk defa bana yapılan tavşan ithamı bu kadar hoşuma gitmişti , açılan uykumla onu geri itip üzerine tirmandim ve kasıklarına oturdum elini alıp tam erekte olmuş kısma koyunca hafifçe siritti " Pekala şu an yaramazlık yapmalıyız " beni belimden tutup hafif kendine surttu elini tisortumden içeri sokup karın kaslarima sürmeye başladı . Kafami geri atıp daha çok surtundum ona, elleri bir çırpıda tişörtü çıkardı kendi belinden destek alıp yükseldi ve ben kucagindayken geri çıkıp yatak başlığına yaslandı . Uzun uzun baktık gozlerimize "Jungkook ben sanırım sana fena alışıyorum" bende gülerek karşılık verdim bu bir çeşit aynı düşünceyi paylaşıyorum demek gibiydi .
Dudaklarimi ilk önce pürüzsüz yüzünde oradan da uzun boynuna indirerek öptüm her bir parçası o kadar güzeldi ki . O sanki bir canavar değil kusursuz bir şey gibiydi .
Cenemi kavradı bir anda birbirimizin dudaklarına saldirdik bende onun tişörtüne asılıp çıkardım altimdaki eşofmani dudaklarimizi ayırmadan bacaklarimdan siyirdim .Bu sefer beni yatağa ters çevirdi ve altına aldı bana kendini o kadar sert dayadı ki istemsiz dudaklarını isirdim . Ağzıma hafif bir metalimsi tat geldi geri cekildik bana biraz şaşırmış bakıyordu " demek tavşanlar et koparabiliyor o dişlerle " o bunu derken ben onun gözlerine bakarak dudagimdaki kanı yaladım , gözleri dudaklarima kaydı "sikeyim" ufak bir mırıltı gibi çıkmıştı ağzından hızla altındaki her şeyi çıkardı ve elini belimin altından sokup beni kendisine kaydırdı . Bacaklarım belini sıkı sıkıya sarmıştı . Elini kalcalarima götürüp boxerimdan içeri soktu , hızla altimdakini çıkardı bu sefer çıplak tenlerimiz birbirine degiyor ve bu ikimizin daha da erekte olmasını sağlıyordu .
Boynumdan göğsüme doğru öpücükler kondurarak aşağılara indi, ağzını orada hissettiğimde gürültülü bir hırıltı koptu boğazımdan kendimi istemsiz ağzına doğru itiyordum. Teni ne kadar soğuksa ağzının içi o kadar sıcaktı.Tam kendimi bırakmanın eşiğine gelip nefeslerim hizlandiginda hızla ağzını çekti ben tam ona ağlamaklı bakışlar atacakken hızla tek parmağını girişimden yolladı , daha ikinci olduğundan henüz alisamamistim ve açıkçası canım aciyordu ellerimle iz kalacak şekilde omuzlarını sıkarak asildim . Çok geçmeden alistigimda iki parmak daha ekledi bu sefer hafif yüzüm eksimisti . Eliyle yaptığı genisletmeden sonra kendi pantolonun cebinden bir paket çıkarıp açtı ve işini halledip girişime dayandı , bir anda girismesiyle dişlerimi sıktım ve çenesini isirdim. Bana bakıp gülümsedi biraz durduktan sonra sert ama yavaş vuruslarina başladı . Bu sefer dişlerimi sikip inlememi engellemiyor son sürat inliyordum . Oda değişik bir hırıltı bırakıyordu tam noktama vurduğu sırada dişlerimi omzumla boynum arasına geçirdi inlememin üzerine daha büyük bir haykırış kopardim. Dişleri hala etime sapliydi ve içimdeki vuruşları ne zerre yavaşlıyor ne de hafifliyordu . Ağzını boynumdan çekip hızla dudaklarıma yapıştı dislerinin bu kadar hassas ve belirgin olduğu haliyle ilk opususumuzdu ve dehşet derecede seksi bir durumdu dilimi dişlerine surttukce boynumdaki sızı daha hissedilir oluyor gibiydi .
Son sürat hizlanmanin sonunda ben onun da yardımıyla eline ve kendi karnıma doğru gelmiştim kendisi de hızla içimden çıkıp prezervatifi çıkardı ve karnıma doğru geldi . Karın kaslarimin üstünde gece ay ışığında parlayan birbirine karışmış beyaz sıvıları izledik ve soluklandik bir süre , benim gözlerim hafiften kapanırken beni kucağına alıp banyoya götürdü ve ikimizinde boyundan altını suyla temizledi . Beni kurulayip tekrar kucağına aldığında beynim kendini kapatmaya başlamıştı bile . Beni yatağıma koyup dudaklarima minik bir öpücük bıraktığını hissettim en son tamamen kendimi uykuya vermedense " sana o kadar alıştım ki zarar vermek istemiyorum " dediğini duyar gibi oldum sonrasiysa karanlıktı ....
Okulum başladı ve kesinlikle son sınıf olmak bir eziyet hayat zor ve dolar çok yüksek . Jin bey acı çekiyor biraz dertli adam bizinis men olsun o kadar yane.
Okuduğunuz için teşekkürler :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Eyes ⚜ Jinkook
Fanfiction" Sen bana aitsin , bu kırmızılığın içinde boğulmaya mahkumsun , biz boğulmaya mahkumuz." *Jinkook