03.03.2017
Seul
Elimdeki poşetleri tezgaha bırakıp içeri kostum bu akşam bizim sevgili olusumuzu kutluyorduk Jiminin böyle gereksiz bir parti istemesi beni çok guldurmustu.
Şu kısa sürede Yoongi ve Hoseok hyungla Jini tanistirmistim ve herkes kısa süreli bir şok geçirmişti Jiminle kardeş olduklarını duyunca ayrı bir şok geçirmişti ama tabiki vampir olduklarını soyleyipte onlara kalp krizi gecirtmedik . Bu parti olayı Hoseok hyungun işine gelmiş ve o da Jimine tam gaz destek çıkmıştı , onların birlikte olmasını çok istiyordum ama Jimin belliki Taehyungdan sonra kırıktı .
Akşama doğru her şey hazırdi ortada koca bir bira varili , mutfak kısmında masada çerezler ve atıştırmalıklar ( bir kısmı salondaki orta masada) , ada tezgahta da ufak bir bar vardı . Yoongi sanki yemin etmiş gibi elini bir şeye sürmemiş üstüne gelip ulu orta yerlerde uyuklamisti . Jimin her yeri salak saçma süslerle donatmistı e haliyle Hoseokta onun yavrusu gibi peşinde dolanmisti .
Jin kutlamaya yakın odama gelip beni öptü " artık yanındayım söz veriyorum ?" bana uzun uzun baktı bir sıkıntı içimi kemirmeye başlamıştı çoktan ellerim titriyordu sakinleşmek adına onun kollarına tutundum " Jungkook bana söz ver ne olursa olsun kendini hep koruyacaksin hep yanında olacağım " ellerim sıkılaştı " sen yanimdaysan sorun yok söz veriyorum " neden bilmiyorum bunları söylerken boğazıma bir halat dugumlendi, aldirmadim.
Parti ilerleyen saatlerde hala ilk zamanki kadar eğlenceli devam ediyordu Jimin ve Hoseok işi iyice yürütmüş Jiminin gerçekten eglendigini görmüştüm . Yoongi hyungsa bana gelip diğer çocuk nerede demişti , Taehyungdan bahsettiğini çok geç anladım . Olayları bilmediğinden çok bir açıklama yapamadım ve bilmemezlikten geldim .
Üst kata çıkıp fotoğraf makinesini alacağım sırada masa lambami yakmistim pencereyi çok goremesemde açık olması dikkatimi çekmişti oda soğuktu . Hızla gidip kapattım büyük ihtimal açık unutmuştum . Arkamı döndüğümde bugün o pencereyi hiç acmadigim kafama damak etti ve aynı zamanda lambam söndü . Biri kulağımın yanından fısıldadı " ayni sahneler tekrar oynuyor" ve etraf karardı .
04.03.2017
Helsinki
Kulağımda ince bir melodi vardı ayaklarım ve ellerim buz gibi ve karanlık sevmemistim şu anı hiç güzel değildi .
Gözlerimi zor da olsa açtığımda odanın aslında hafif loş olduğunu fark ettim köşeden biri çıktı gölgeler yüzünden kalktığında Yoongi hyung geldi aklıma o nerede demişti , o zaman bilmiyordum nerede olduğunu ama şu an buradaydı yüzünde hüzünlü bir bakış vardı . " Seni buldular " dedi derin bir nefes aldı " Jimini uyardım , beni dinlemedi " anlamiyordum hiçbir şeyi " seni koruyamayacak , ben böyle olmasini istemedim biliyorlardı böyle olacağını " sesi titredi " o artık bana inanmıyor " Jimini kastettigini anladım .
İlk defa ağzımı açıp konusabildim " neden bahsediyorsun , neredeyim ?"
" Kuzeydesin " anlamam çok zaman aldı . Yutkundum çünkü bir şey hakkında hiçbir şey bilmemek çok kötüydü aptal gibiydim.
" Her şey onun aptal babasıyla başladı onu engellemeye çalıştılar dinlemedi sonu boynundan geçen halatla meydanda sallanmak oldu oğlu da aynı yönden gidiyor onu da anladılar , benim kiymetlime de dokunacaklar benim onu uzak tutmak için harcadigim her bir çabayı elleriyle çöpe attı " hala anlamiyordum babaları ne yapmıştı
Anlamsız bakislarim üzerine devam etti " eşitlik Jungkook babaları eşitlik istedi ben bir melezim asil bile değilken her dediklerine itaat mecburiyetim vardı benden Jimini oldurmemi istediler yoksa o yapacaktı babasının yaptığını öldüremezdim uzak tuttum onu benden canını yaktım ama en az onun kadar bende yandım " anlamıştım şimdi aralarindakileri bu ne anlamsız bir karmasaydi böyle " ama yanıldılar bunu yapan büyük oğlan oldu seni gördü Jungkook , seni görünce babasının içinde yeşeren o duygu yeşerdi onda, eşitlik istedi ,seni bu hayata katmak istedi o da yanildi hangi asil kabul eder bunu, bir insanı , melezleri bile kabul etmezken ne geçti aklımdan onun , uyardım onu beni düşman ilan ettiler " durdum nefesim durdu aklım durdu Jin beni çok önemsemiyor dedim içimden o bana çok değer veriyor ...
Taehyung devam etmedi " sonunuzu yazdılar " ve çıkmadan dudaklarından şunu okur gibi oldum ' özür dilerim' o zaman anladım boynumdaki düğümü ben kendi sonumun düğümünü hissetmiştim o an......
Çok çok çok uzun bir aradan sonra merhaba . Özür dilerim o kadar uzak kaldım ki buradan her şeyi yarım bırakıp gider gibi oldu . Teşekkür ederim şu bir kaç ayda beklediğiniz için yorumlarınız ve begenileriniz için, çok iyi bir bölüm olmasa da okuduğunuz için teşekkür ederim.
Özledim sizi :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Eyes ⚜ Jinkook
Fanfiction" Sen bana aitsin , bu kırmızılığın içinde boğulmaya mahkumsun , biz boğulmaya mahkumuz." *Jinkook