9🌹

472 39 16
                                    

22.01.2017
Seul

Ellerim titriyordu sabah uyandigim ilk anda banyoya koşmuştum sıcağa ihtiyacım vardı . Benimle o şekilde konuşup peşine gitmişti kimdi bilmiyorum ama Jin gibiydi aslında farklıydı ama bir o kadar onun gibiydi. Kimdi?

Duştan çıkıp üzerimi giyindigim sırada kapı çaldı hızla tişörtü düzeltip kapıyı açtım Hoseok hyung beni kahvaltıya çağırıyordu . Birlikte kahvaltı ettik . Daha sonra ben eve gideceğimi söyledim ve kalktım . Telefonuma baktığımda iki tane mesaj vardı biri Jimindendi .

Jimin: JUNGKOOK!

Jungkook:Jimin şimdi
mi cevap veriyorsun

Jimine sinirli değildim ama yinede neden mesajlarımı ve aramalarimi görmezden geldiğini anlamiyordum. İşe gitmek için evden çıktım .

...

22.01.2017
Helsinki

Jungkook bana geri döndüğüne göre hiçbir sıkıntı yoktu ilk Taehyungu soracagini düşünmüştüm . Gözlerim teyzeme kaydı oda beni izliyordu . "Annene cok benziyorsun Jimin"
Ona itici bir gülüş attım "Sana da benziyorum demekki teyze " teyzemde samimi olmayan bir gülüş attı sonra devam ettim " Ama iyi ki huyum sana benzemiyor " teyzem yorum yapmadı . Annem ve teyzem ikizlerdi ama kişilik olarak çok farklilardi.

Koridorun sonuna döndüğümde Taehyungu gördüm bana uzunca bakıp güldü " unuttuğunu mu sanıyorsun ?" Ona uzunca baktım unutmamıştım o da biliyordu ama yaramı deşmeye bayılıyordu. Güldü , bir zamanlar o gülüş için içimde açan her çiçek simdi dikenlerini göstermiş gibi etime saplandı, yutkunamadım.  Geçip gittim yanından yoksa biliyordum ağlardım , değmezdi ona.

...

26.01.2017
Seul

Yoongi hyungla beş saattir duvarın ne renk olacağına dair kavga ediyorduk , Hoseok hyung sonunda odasında biraz değişiklik isteyince kafam dağılır düşüncesiyle yardıma gelmiştim . Hyung inatla açık gri derken ben koyu griyden yanaydım , Hoseok hyungsa hiç karismiyordu bile .

Birkaç gündür Jimine mesaj atmayı düşünüyordum ama elim gitmiyordu en son bana bir işlerinin olduğunu ve yakın zamanda döneceklerini söylemişti , umarım dediği gibi olurdu çünkü Jin kafamdan çıkmak bilmiyordu cinsel hayatim resmen son bulmuştu .

Elime gri boyayı aldım " Hyung koyu olsun lütfen ya " aglayacaktim şimdi . " Çocuk seni döverim yürü kendi evini boya koyu griye ." Yüzümü astım ona içeri geçtim ne isterse onu yapsın . Odadan soylenme sesi geliyordu " ben anlamadım ki bu çocuk ne böyle depresyonda mi  manitasindan mi ayrıldı menapoza mı girdi"  istemsiz güldüm sonuncu hariç diğer ikisi olalı baya olmuştu .

Hoseok hyung koltukta yanıma zıplayıp bana döndü " Kook neden eskisi kadar neşeli degilsin?" Ona baktım sanki baksam anlarmış gibi, sanki gözümden ne sıkıntım olduğunu çıkaracak gibi . İmkansızı bekledim tabiki adam nerden bilsin mutantin tekini kafama taktigimi bir eşcinsel olma yolunda gittiğimi. " Hyung sana bir şey diyeceğim " bana beklentiyle baktı . " Ben sanırım biseksuel oldum " bana uzun uzun baktı . "Yani?" " Hani erkekler falan " hala boş boş bakıyordu " Ya hyung kendimi keşfediyorum diyorum ondan biraz degisigim bu aralar " boğazını temizleyince söze gireceğini anladım.         " Kook böyle şeyler olur yani korkma bak Yoongiye ne kadar mutlu " içerden bağırma sesi yükselti "Aptal herif her zaman altta olmuyorum " istemsizce gülmüştüm uzun zamandır keyfimi yerine getiren tek şey buydu . Biraz sohbetin ve odayı en sonunda açık griye boyamamizin üzerine sonunda eve geçip telefonu elime almıştım .

Jimin: aranıyor ...

Açmıyordu , Jinin telefon numarası zaten yoktu ve ben merak ediyordum .

...

Gece uyandigimda boynumda birinin dudakları vardı ama oydu bu sefer emindim " seni yalnız bırakmak hataydı " onda dönüp yüzünü görmek istedim tavan yapmış olan testesteron seviyemle birlikte vücudumun ihtiyacı olan açlığı ondan çıkarmak istedim ama sadece sustum . Daha çok sarıldı . " Sana dokunsaydi kafayı yerdim" büyük bir ihtimalle geçen gece gelen kişiden bahsediyordu . " Kimdi o?" Uzun bir süre sessiz kaldı o kadar uzun bir sureydi ki vücudu vucuduma temas etmeseydi odada olduğunu bile unutacaktim.
"Üvey kuzenim" onaylar bir ses çıkardım " Seni merak etmiş " bunu öyle alaycı söylemişti ki sesimi çıkarmadim belliydi sevmiyordu . İki kelime yetmişti gelen uykumun kaçmasına " seni özledim "
Bende seni demek istedim , dokunusunu özledim . Dememe gerekte kalmamıştı zaten dudaklarimiz bir şekilde bulusuyordu.

...

Lan be geldim dedim tekrar ortadan kayboldum coooookkk ozuuurrr bu gece birkaç yorum carpti gözüme dedim siktir et at gitsin ne bekletip duruyorsun . Yeni bir şeylere başlıyorum hadi bakalım ama tabiki buna da devam edeceğim .

Jinkookla kalın :*

Red Eyes ⚜ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin