5🌹

683 60 25
                                    

06.01.2017
Seul

Jiminle konusmamin üzerinden yirmi dört saat geçmemişti hala soktaydim aklıma sürekli konuştuklarımız takılıyordu

*

"Jungkook beni iyi dinle abim seninle çok feci kafayı bozmuş durumda seninle uğraşmak hoşuna gidiyor " anlamiyordum, boş boş bakıyordum" bak bu nasıl anlatılır bilmiyorum o arada gözüne batanlarla uğraşır korkma karşılık vermedikçe vazgeciyor sadece o yokmuş gibi davran , rüyalarına girecek sürekli sana seslenecek ve seni korkutmaya çalışacak umursama tamam mı ? Seni uyarıyorum bu senin için anladın mı ? " Başımı boş boş salladım aslında hiçbir sikim anlamamıştım kafamda tek bir soru vardı ...

*

'Neden ben?' kafamda o konuşmadan beri dönen soru buydu 'neden?!' .

Duşa girip çıktığımda iş saatimin geldiğini fark ettim. Hazırlanıp evden çıktığımda akşam mesaisinde olduğum için kendimi şanssız sayiyordum .

Ara bir sokaktan geçerken işe olabildiğince hızlı gitmeye çalışıyordum duyduğum inleme sesiyle olduğum yerde kaldım daha sonra ses kesildi yavaşça tekrar ilerlemeye başladım bu sefer bir çığlık duydum köşeyi döndüğüm sıra karşımda sadece kırmızı renginde sayabilecegim tonlarca şey vardı .
Kırmızı göz , kırmızı saç , kırmızı dişler , kan ve ve evet kan , siktir kan!

Arka arkaya yürürken bir şeye çarptım carptigim şey buz kadar soğuk kaya kadar sertti . Carptigim şeyin bir göğüs olduğunu ellerini omuzlarima koyunca fark ettim . Kafamı arkaya cevirdigimde o oradaydı bana bakıyordu yüzünde en ufak bir mimik dahi yoktu . Daha sonra gözlerini benden ayırıp karsimizdaki ağzından az önce parçaladığı boğazdan dolayı kan damlayan kızıl saçlı kıza çevirdi " Bu bölgenin yasak olduğunu bilmiyor musun?" sesi o kadar derindi ki delirecektim, kelimelerinde otoriter bir hava vardı .

"Yoksa sende hırsız misin?" Kız korkmuş gibi geriye sendeledi " Ha-hayir yemin ederim , ben soysuzum " Jin buna inanmaz gibi gözlerini kisti çok kısa bir sürede kızın arkasına geçip kafasının üstü ve çenesini iki eliyle kavradı "Ben vampirlerin yeminlerine guvenmeyeli üç yüz yıl oluyor " diyip bir anda kızın boynunu kırdı . Kız yere yigilmisti , bense hala orda dikilmiş büyük gözlerimi daha da çok açmış bu fantastik sahneyi izliyordum . Gerçek gibi gelmiyordu sanki film gibiydi .

Jin gelip bana sarıldığında titredigimi yeni fark ettim . "Şşt geçti korkma ." O bunu söyler söylemez tüm kaslarimin gevsedigini hissettim sanki o güven veriyordu öyle bir hissiyatı vardı .

Hızla ittim onu " Siktir ordan bu ne sikim!?" şoku atlatmistim sonunda ve ister istemez beynim olanları dışa vurmuştu . Bir gülümseme kondurdu dudaklarına " Film çekiyoruz , başrol sen ve benim ve bu senin bagirman gereken değil benimle yiyismen gereken sahne " bunu o kadar rahat söylemişti ki ağzım açık ona bakıyordum " siktir ordan " cık cık layarak bana yaklaştı " ne çok küfür ediyorsun altı üstü öpücük " bir adım geri kaydım " erkeksin lan sen !" güldü " cidden sorun şu an erkek olmam mi , bu da güzel demekki büyük sıkıntı hallodu " elimi öne uzattım "dur tabiki hallolmadi nesin sen?" İçimden bir ses Jiminin benimle konuştuğunu bilmediğini söylüyordu Jinin bu durumdan haberi olmadığını farzediyordum.

" Seni evine bırakacağım sonra zaten yine bulurum o yüzden ilk önce az önceki olayı halletmeliyim" dedi ve sokağın sonuna yürüdü . Onu takip ettim " eve değil işe gidiyorum" bir arabanın yanına geldiğimizde bana yandan baktı " bırakırım" .

...

Kendimi eve atmıştım beni işe bıraktığında tek kelime etmemiş ve gitmişti , şükürler olsun ki bu gün restoran kalabalık değildi ve yorulmamistim . Bir an önce yatağıma girip bugünü kapatmak istiyordum .

Gece boynumdaki islaklikla uyanmistim biri boynumu yalayarak yukarı doğru çıkıyordu gözlerimi zorlukla açınca Jini gördüm "hey , yiyisme sahnemizi cekmek için geldim " o buna gülerken ben bunun bir rüya olduğunu düşünüyordum ve aklımda Jiminin dedikleri dönüyordu ' karşılık verme ' boynumu biraz daha emmis ve dudaklarima gelmişti hareket etmediğini fark edince " küçük kardeşim sana ne dedi bilmiyorum ama o öpücük için bana kendin geleceksin " diyip uzerimden kalktı , o gerginlikle kendimi tekrar uykuya bıraktım .

...

Ooooo coştum buna yürüyorum iyi iyi güzel gidiyor şu an e bidahaki bölüme de sevisirler artık djjdndjdkmdnd

Yok yok ona var azıcık daha az daha fingirdessinler

Red Eyes ⚜ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin