10🌹

492 33 11
                                    

27.01.2017
Seul


Dün gece biraz opsumemiz ardından Jin gitmişti bana birkaç bir şeyler anlatmıştı şu an durumlarını karışık olduğuyla ilgili.
Hala ne olduğumuza dair bir fikrim yoktu onu tam olarak tanimiyordum bile .

Kapı çalınca koşarak oraya gittim Jimin elinde posetlerle kapıda dikiliyordu " Sana hediye getirdimmm!" Cidden bunun Jinle kardeş olup olmadığına dair DNA testi istiyorum. Hızla içeri koşturdu ve kendini koltuğa fırlatıp hediye paketini bana uzattı " çabuk bak" dediğini yaparak yanına oturdum ve paketi açtım . Üzerinde minik minik havuclar olan beyaz bir atkı almıştı , ona dik dik baktım hala otuz iki diş gülüyordu . " Sabır dileniyorum" atkı hoşuma gitmişti ama tavşan muamelesi hiç hoş değildi . Yine de bende gülerek teşekkür ettim . Daha sonra korku filmi açıp izlemeye başladık .

...

Gece geç saatlerde uyanmistim, Jimin karşı koltukta uyuyordu odamdan gelen takirtilarla güldüm sanırım beni yatağımda bulamamıştı . Odama doğru giderken biri elini agzima kapadı " şşt sessiz olmalısın Jimin burda " oydu geçen gece gelen çocuk . Benimle beraber salona geri yürüdü eli hala agzimdaydi . Elini isirmamla hızla geri çekti bende o fırsatta biraz gürültü yapıp Jiminin uyanmasını sağladım .

Jimin uyanınca boş boş birbirlerini izlediler bir süre ya da bana öyle geldi .

~Jimin~

Jungkook ikimizi de şaşırmış bir halde izliyordu , abim benim burada kalmami rica etmişti şu dönemde Jungkookun yalnız kalmasını istemiyordu .
Ben ona nefretle bakarken o bana acır gibi bakıyordu Taehyung canımı nasıl yapacağını çok iyi biliyordu .

Ayağı kalktım sesimin sakin kalmasını saglamaliydim " Git burdan " bana bakıp yan bir gülüş attı " onu mu koruyorsun benden , sen daha kendini koruyamiyorsun benden " icimin burkulmasini engelledim . " Taehyung git dedim abimin gelmesini istemezsin " oda ciddilesti " doğru abin bu şansını da çöpe atmaz herhalde " ikimizinde sesi yükselmişti " seni pis herif!"  bagirmamla bize hala şokla bakan Jungkooka döndü tam o esnada kapı çalmıştı Jungkook açmak ve açmamak arası dururken en sonunda ısrarla çalan kapıya yöneldi .

~Jungkook~

Hoseok ve Yoongi bir hisimla içeri girmişti bagirmalar sonucu bana bir şey oluyor sanmış olmalilardi arkalarından salona girdigimde ortamdaki gerginlik elle tutulur gibiydi Jimin hızla Taehyung denen herifin kolundan yakalayıp bir çırpıda " görüşürüz Kook acil gitmeliymisiz , tanıştığıma memnun oldum " diyerek kendini kapıya attı .

Üçümüz arasında kalan bakismanin ardından Yoongi hyung ağzını açtı " Jungkook pezevengi doğru söyle adam mı pazarliyorsun onlar neydi öyle insan mı yemişler ?" Ah hyung sen birde bana sor ben ne boklar yedim .

05.02.2017
Berlin

Taehyungun yaptığı şeyin hepimiz farkindaydik , abimi cekememezligini bu sefer Jungkook üzerinde göstermek istiyordu beni ne kadar sevmediğini bir kez daha gözüme sokmak istiyordu.

Jungkook günlerdir beni arıyordu ama itinayla telefonlarını acmiyordum dönünce nasil olsa her şeyi anlatacaktik çünkü o da bu işin içine girmiş sayılırdı yakında teyzeme kadar gidecekti ismi .

Sonunda Seule temelli geri dönüyorduk en son Almanya'da ki işleri de halledip gidiyorduk . Ciddi anlamda Jungkooku zora sokmaktan sıkılmıştım adam akıllı açıklayıp rahatlamak istiyordum son birkaç gündür telefonumdaki 'Tavşan arıyor ...' yazısını gördükçe abimin tuhaf bakislarina maruz kalıyordum . Bir an önce dönmeyi oda benim kadar çok istiyordu ama biliyordum asıl stresli dönem işte döndüğümüzde başlıyordu .

08.02.2017
Seul


Yanındaki adama daha çok sokuldum yine uykumun arasında gelmişti bana . Beni öptü eli yaramaz yerlere inerken kulağıma fısıldadı " Tavşan kanının çok lezzetli olduğunu duymuştum " gözlerimi açarak ona baktım " Hazır elimde bir tane varken baksam mi diyorum ?"  kesinlikle şu kan olayına alışmış değildim . Bende ona yaklaştım vücudumun verdiği tepkileri inkar edemezdim " Yaramazlık yapalım ?" Bunu sorar gibi söylemiştim " Jungkook bensizlik çok şey katmış sana " daha fazla konuşmasına müsade edemezdim .

...

Holooo
Anam bir daha ki bölüme smut geliyor yatsınlar artık hard seks özledik bacım .
Şimdi bundan sonraki bölümlerde arada bir geçmişe gideceğiz şükür tarih yazma sebebim de belli oldu hadi hepinizi öptüm . :*

Red Eyes ⚜ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin