22

632 116 60
                                    

Sajat mendekati tentera itu .

" Hai abang ~" Sajat mula duduk di atas meja yang berada di hadapan tentera itu . Dia menyilangkan kakinya dan kainnya terselak.

Aummmmm . (๑ิټ ิ)

Terselak betisnya yang gebu gebas dan berbulu seperti jantan.

Menggoda siaaaaaa

Ok pepandai ah korang nak imagine camne HAHAHAHHAHAH

Sajat memegang betisnya dari bawah sampai lah keatas , ke mukanya .

Ok tentera tu dah leka .

Pondan pon kau nak ke hanatt

Kami merangkak dan pergi ke bawah meja.

Bawah meja lagi . (๑ิټ ิ)

" hiks abang~ jangan la pegang2 " kata sajat dengan nada gedik ya tohannnn

Kami mencapai bag masing2 dan menggalasnya. Kami mula merangkak keluar dan pergi ke belakang khemah. Aku memberi signal kepada Sajat bahawa kami telah selesai. Sajat mengangguk.

" WOI PALEOTAK KAU LA NAK MAIN PEGANG PEGANG! " jerit Sajat dan melempang tentera itu. Sajat pergi ke arah kami.

Hamik hengko . Keluar suara jantan dia

" terima kasih la bang eh kak bang cik hincik puan tuan . Terima kasih bebanyak." Kata Jimin sambil bow banyak kali.

" halah benda kecik je . Tak de hal la ." Kata Sajat dan mengenyit mata. Menangis air mata darah jimin disitu.

Kami dengan segera melangkah pergi ke pintu elektrik belakang. Luckily ianya tidak berkunci.

Aku menyuruh mereka keluar dahulu dan aku yang terakhir . Ketika aku ingin melangkah keluar..

" irene!!!!! " Kookie menjerit lalu menarik aku dan membiarkan dirinya ditikam....

Oleh perempuan gila tadi.

















Cliche nya ya ampoooonnnn

Aku nak book ni cecepat arwah .

" Irene!! " kookie menarik aku dan menggenggam pergelangan tangan wanita gila itu . Dia memegang sebilah pisau yng tajam serta darah-darah yang menitis.

" lepaskan aku!!! Aku dah kata ! Korang takkan dapat hidup!!! " dia menjerit dan meracau . Mereka mula memegang badan wanita itu.

Buk!

Yoongi menumbuk muka wanita itu dan dia rebah jatuh ke tanah .

" Nak drama apa lagi sia. Jom " Kata Yoongi dan mengetuai perjalanan jauh tak kurasa kerna hatiku melonjak sama ingin berjumpa k stop.

***

7 p.m

Waduh waduh . Harinya sudah gelap kok . Jadi kami ambil keputusan untuk tidur di sini bentar untuk hanya semalaman.

Aku mencampak beg ku ke atas lantai lalu Aku menghempaskan badanku keatas sofa.

" penatnya.." kataku dan baring di atas riba Yoongi (๑ิټ ิ)

" nah tangkap " Jin membaling sebuah coke kepadaku dan aku membiarkannya. Air tin itu terkena muka Yoongi HAHAHAHAHHA .

Dengan muka redho , Yoongi memberikan tin minuman itu kepadaku .

" Thanks." Kataku. Aku bangun dan berada dalam posisi duduk. Aku membuka penutup tin itu.

Splashhhh!!!!

Ha nice masuk hidung

Mereka semua mentertawakan aku .

Member thagunaa

Aku mengelap mukaku dengan baju Namjoon dan meneguk air bergas itu.

" Ingat tak dia kata.. dia nak lepaskan virus tu.." Tae bersuara.

Aku dan Yoongi mengangguk.

" tapi dengan cara macam mana? " sambung tae.

Tiba2 kedengaran bunyi puluhan pesawat di udara. Kami memandang sesama sendiri . Segala aktiviti yang kami lakukan terhenti .

Kemudian....

Gas berwarna hijau mulai masuk melalu celah celah pintu dan tingkap...

The end. ( not yet)

__
_| |_
\ /
\ /
\/

✔️《 Re-Pub》《 READER×BTS》ZOMBIE APOCALYPSE || MalayWhere stories live. Discover now