Vijfentwintig (25)

594 115 55
                                    

" Kau tak perasan ke kat almari dalam bilik tu ada banyak balang ?!! " jeritku.

" shh slow sikit ." Kata Jimin dan menekup mulutku.

" ha kenapa dengan balang tu ." Sambungnya.

" Ada kepala manusia! " jawabku.

" Pftt . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA " Jimin ketawa terbahak-bahak.

TOLONG CARI WEH PART MANA YANG LAWAK

" serius la weh. Mana tahu kau salah nampak." sambung Jimin.

" aku yakin aku tak salah . U know what . Aku ada 7 mata ! " kataku .

" 2 buah mata , 2 lubang hidung , 2 lubang telinga dan 1 lubang jubur . Takkan la aku salah nampak ." Sambungku sambil berpeluk tubuh.

" oh so kau tengok pakai lubang jubur la? " katanya dan berpeluk tubuh.

K . Maybe aku salah tengok . Mesti sebab aku telan ubat tidur sedozen semalam.

" aduh sakitnya perut ." Kata Jimin dan memegang perutnya.

" sorry weh . Aku rasa aku dah tercirit kat seluar aku ni ." Kata Jimin dan berlari ke tandas sambil terkepit2.

" pengotor la sia dia ni. " kataku. Lalu badan ku ditolak menyebabkan aku terhantuk di dinding.

" You has slained an enemy "

" wohoooooo ." Kata Tae dan twerking.

" woi syaitonnnnn . Mane ade orang main ml berdiri ." Kataku dan menendang bontot gojes tae.

" sorry ah do . Aku terkhusyuk sangat main. " katanya dan masuk semula kedalam biliknya. Aku mengekori Tae lalu duduk diatas katil . Tae sedang menyelongkar almari mini yang ada di dalam bilik itu.

" woi nah ." Katanya dan membaling sehelai Tshirt putih kepadaku.

Lalu aku menangkapnya.

" Pakai tshirt tu . Kau pakai singlet ketat2 nak pergi mana ? " katanya menyindir.

Aku nak tanya . Siapa beli singlet saiz macam baju tshirt sila pm tepi.

" nama pon singlet . Mesti ah ketat ." Kataku sambil menyarung tshirt putih itu.

" weh . I have an elephant on my body . Nak tengok? " kata Tae dan mula menarik lengan Tshirtnya.

" ha takpe2 . Semua army dah tahu." Tolakku.

" k . Huaghhhhhhacekelmapetehe" Tae menguap tepat di depan muka aku.

Cilake siaa bauuuu

" bla2 aku nak tidur. " halau Tae sambil menolak aku sehingga aku jatuh dari katil.

***

Tanpa menunggu Jimin yang sedang meneran , aku terus menutup lampu bilik . Aku tak dapat nak melelapkan mata , simen yang keras itu membuatkan badan aku sakit.

Aku memaksa diri aku untuk tidur dan aku pun lena dibuai oleh Suga (๑ิټ ิ)

K joke je guys . Mahu pengsan kalau Suga tidurkan aku uhuk.

...

" ARGHHH JAEBON!! . " jeritku sebaik sahaja bangun daripada tidur.

Ya Allah rindunya aku kat sung jae.

Aku mengelap air mataku yang masih laju mengalir di pipi. Aku melihat ke arah katil Jimin , tiada kelibatnya.

Beberapa minit kemudian , Jimin kembali dengan muka yang pucat .

✔️《 Re-Pub》《 READER×BTS》ZOMBIE APOCALYPSE || MalayWhere stories live. Discover now