Live long and prosper, κόσμε του Wattpad.
Για μία ακόμη φορά, με περιμένατε; Δεν με περιμένατε!
Έκπληξη λοιπόν! Επέστρεψα, όχι ιδιαίτερα δυναμικά θα πρόσθετα, αλλά σε κάθε περίπτωση, επέστρεψα! Και αυτή τη φορά είμαι οπλισμένη με μία ολοκαίνουργια (σχεδόν) ιστορία (όχι ότι την έγραψα πέρσι το Πάσχα και βαρέθηκα να την διορθώσω), η οποία βέβαια είναι, όπως είδατε και στην περιγραφή, μικρού μήκους, αλλά και με μία γερή δόση ρομάντζου. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι δεν μπορούσα να τσεκάρω και τις δύο κατηγορίες. Μμμμ.
Ελπίζω βέβαια η φάση να μη γίνει πολύ μελό. Αλήθεια. Προσπάθησα να το δω κυνικά το θέμα.
Όσο για το περιεχόμενο της ιστορίας, θα το θέσω απλά: όπως και το βιογραφικό μου, έτσι και το «Διαβάζοντας Εσένα» είναι βασισμένο σε μερικά αληθινά γεγονότα. Τα πρόσωπα που παρουσιάζονται στην ιστορία είναι πλαστά και δεν παρουσιάζουν καμία ομοιότητα μπλα μπλα μπλα και ξέρετε εσείς.
Χωρίς να θέλω να γίνω απαισιόδοξη, ένας από τους λόγους που έγραψα τελικά αυτή την ιστορία είναι για να τονίσω εκείνη την πλευρά του έρωτα που δεν έχει ούτε κόκκινα τριαντάφυλλα, ούτε σοκολατάκια, ούτε ρομαντικές βαρκάδες στο σεληνόφως οκέι δε ζούμε στον δέκατο ένατο αιώνα αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Δεν έχουν όλες οι ιστορίες αγάπης ένα όμορφο, τυπικό τέλος όπου ο τύπος και η τύπισσα παντρεύονται και κάνουν παιδάκια και μετά ζουν ευτυχισμένοι για το υπόλοιπο της ζωής τους (εδώ που τα λέμε, μακάρι να ήταν έτσι). Σε μία πιο ρεαλιστική προσέγγιση του όλου πράγματος, πολλές φορές μπορεί κανείς να φάει τα μούτρα του.
Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Σας αφήνω λοιπόν με 12+1 κεφάλαια αξιαγάπητου, τυπικού, αλλά και ταυτόχρονα πέρα για πέρα απογοητευτικού και αντισυμβατικού έρωτα, που ελπίζω να βρίσκουν κάποια κοινά στοιχεία με την πραγματικότητα. Όλα τα σχόλια καλοδεχούμενα, ως συνήθως :)
Enjoy λοιπόν!
xxx,
Αναστασία :)
YOU ARE READING
Διαβάζοντας Εσένα
Short StorySkinny love /ˈskɪnē/ / ləv/: Όταν δύο άνθρωποι είναι ερωτευμένοι αλλά είναι πολύ ντροπαλοί για να το παραδεχτούν παρ' όλα αυτά το δείχνουν. Η Φλώρα και ο Κέιντεν αγαπάνε πολλά πράγματα: αγαπάνε τη μουσική, τα ταξίδια και τις παλιές ταινίες. Αγαπάνε...