Aku terima kucupan dari dia di bibirku dengan penuh kesyukuran. Setelah itu dia pegang dagu aku. "Lain kali jangan gatal ikut laki lain!".Aku ketawa pelan. Eleleee.. jeles lerr tuw!"Maaf la encik suami-". Jari dia mencium bibir aku lagi. Aku terdiam seketika.
"Panggil aku Tuan"
"Maaf Tuan, saya bukan nak ikut, tapi... tu lah! saya cantik sangat kan? Haha.. tahu dah. huhuuuu". Hidung aku mula kembang macam payung yang terbuka. Haaa besar kan?
HAHA XD.
"Kuat perasan eh kau. Dah jom".Tangan aku ditarik dan jantung aku pun menyanyi lagu FIRE !! BERDEBAR WEH!
"kejap".Kami berhenti berjalan dan dia pandang aku hairan.
Apa? alaa jangan cakap kau tak nak pegang tangan aku dah! aku nangis dekat sini kang.
"Dia gigit kau tak?".Jimin sentuh leher aku dan jarak wajah dia rapat dengan leher aku! weh! kali ni jantung aku nyanyi lagu -Apo kona ejang~
Jimin? adakah anda mahu buat sesuatu pada saya?
"Ada tak?".Dia pandang mata aku dan aku baru sedar yang aku hanya terover thinking.
"Tak.. tak ada". Jimin mengangguk lega."Kalau dia tak gigit.. awak ajelah yang gigit saya! ".Gigi putih aku tersembul depan dia.
"Aku akan gigit juga. Tapi bukan sekarang". Kata kata Jimin adalah benar. Dia akan gigit Clyra juga. Bukan gigit untuk buat benda benda.. tapi gigit untuk nikmati darah Clyra.
-
"Arghhh..!!". Yoongi merengus geram. Memang dia tak sangka Jimin datang untuk selamatkan gadis itu!
"Kau tak patutnya selamatkan perempuan tu!! DIA AKAN JADI MILIK PUAK AKU!".Volume suara Yoongi tinggi. Kalau boleh nak kuatkan lagi volume tu sampai ke 1000 pun tak apa. Terus kelawar kelawar yang bertapa di gua buruk itu terbang keluar apabila Pontianak jadian marah.
"Tak mengapa Yoongi.. Kita akan dapat dia juga. Yang kau tak sabar sabar kenapa?".Bahu Yoongi disentuh lembut. Yoongi memandang member sepuak dia.
"Kau tak faham Jihoon.."
"Faham apa? jangan cakap kau suka dekat manusia tu"
"Aku tak mampu nak tunggu bulan purnama lagi. Tiap malam.. aku hanya dapat hidu dia aje.. hmmm!! bau dia.. dia masih dekat dengan Jimin... aku nak dia. AKU NAK DIA!".Taring Yoongi mula keluar. Iris dia bertukar merah. Dia betul betul bengang dengan Jimin tadi!
"PERHATIAN PUAK SEGALA PUAK SEMUA! RAJA SEOUL KOREA TELAH MANGKAT PADA TENGAH MALAM SEMALAM! "
Suara lantang itu mematikan amarah Yoongi. Dia dan Jihoon serta puak lain juga terkejut.
"Mangkat? mati?"
-
"Oppa.. penat lah!"
"Panggil aku Tuan".Ujar Jimin kasar. Clyra menggeleng protes. Dia tak tahu bila dia akan sampai ke istana. Dia datang ke hutan ini di bawa oleh Yoongi. Itupun dia tak sedar macam mana dia boleh berada di hutan bersama sama dengan Yoongi. Bila dia bangun sahaja,
"Hai.. Puteri Clyra..".Ucap lelaki itu lembut. Suara dia mampu menggugurkan semua jantung. Aku Cair! seketika, aku lupakan Jimin!
Suga melihat Clyra yang terbaring di bawahnya. Tubuh Clyra yang ditindih itu akan memudahkan dia untuk menghisap darah manis Clyra. Clyra masih dalam keadaan mamai.
"Ji.. Jimin ?".Tangan runcing Clyra meraba pipi Yoongi lembut. Yoongi tersenyum.
"Anni.. Aku Yoongi". Kepala Clyra diusap serta dicium.
YOU ARE READING
PRINCE
FanfictionKuku dia yang tajam itu menggores cermin hingga tertulis perkataan ' Prince ' Lalu darah pun mengalir keluar dari cermin. Sumpahan terhadap Putera Jimin akan kekal abadi! Putera Ke-7 itu perlu membunuh dan memakan isterinya sendiri. Saat mereka ber...