Tahsin amcaların evi hafif tümsek bir yerdeydi. Gençler eve girdi. Zaten girişte hemen balkon duruyordu. Balkona girdiler sofra hâlâ yerdeydi. Serkan açlıktan hemen koca bir kaşık makarna aldı ağzına sonra hemen tükürdü. "Ne oluyor?" Diye sordu Erol. Serkan "ağzım yandı çok sıcak dedi" . Ama nasıl yani. Fazla uzağa gitmediklerini düşündü Erol. Fakat önceliği yemek yemekti. Yemkten sonra avluda oturdular. Erol paketinde kalan son dalları çıkardı. Telefonlar ise şarjdaydı. Erol yaktı ve Serkan da yaktı. Erol "of be kuzen herkes nerde nasıl birden kaybolur hepsi" dedi. Serkan sesini çıkarmadı ve derin bir duman çekti içine. "Neyin var kuzen" diye ekledi Erol. Serkan "kuzen bundan 5 ay önce okuldaydım."
"Eeee?"
"Sevdiğim kız kuzen buluşucaktık"
"Hani şu rabia"
"Evet kuzen o babasına rağmen o gün buluşmaya gelicekti. Okul çıkışı parkta buluşucaktık."
"Da bunu bana neden anlatıyorsun ne alakası var ki derdin ile"
"Dinle kuzen o kız o buluşmaya hiç gelemedi. Babası herşeyi öğrendi. Ailem ile konuştu. Babam beni evlatlıktan red etti. Ve tek varlığım babaanem de öldü. Onu gömücek kimse bile yok."
"Benimde kimsem kalmamış ki kuzi baksana bi"
"Özledim kuzen onun saçlarını okşamayı. Ellerini tutmayı. Yanağından öpmeyi."
" O zaman bende anlatiyim"
"Tabi kuzen anlat"
"Ben bir kızı sevdim. Ama ilk defa sevildiğimi düşündüm. Bir kadına sarılınca ilk defa kalbim bu hızda attı. O kadar güzel değildi insanlara göre. Ama benim gözüm onadan başkasını göremiyordu kuzen. Bir gece sana gerçekleri anlatmam lazım dedi. Bende pek anlamadım. Bana dedi ki ;"Bak Erol ben seni sevmeyi dendim cidden denedim ama olmadı. Bunca zaman hiçbir duygu hissetmedim duygunun tohumlarını ektim Erol ama yetişmedi olamdı." Dedi ve ben yıkıldım ondan sonra köye geldim. Ve sen varsın ben varım." Dedi Erol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER ALTINDAN GELENLER
Mystery / Thrillerİki genç köyde bir sabah huzursuz bir şekilde uyanır. Evden çıkar. Köye geri döndüklerinde hiçbir şey eskisi gibi değildir.