"Szinte felugrottam és nagy léptekkel próbáltam át szelni NamJoon és a köztem lévő távolságot, de valaki meg előzött. Byu az előző előadással kapcsolatos kérdésekkel bombázta a fiút, így vissza fordultam a saját mentorom felé.
- Látom lecsúsztál róla - nevet Suga.
- Jah - húztam el a szám.
- Ne búslakodj, gyere, mutasd meg a rap tudásod - próbált felvidítani.
- Jagi várj meg! - szólt utánam Rap Monster."
A mellettem álló mintsem törődve a leadere kérésével, megfogta a kezem és magával húzott. Csak a stúdióknál állt meg. Kinyitotta az egyiket, majd betessékelt.
Elő vette a telefonját és a zene listáját kezdte el pörgetni.
-Mit szólsz mondjuk tőlem a Swagger-hez? - nézet rám. Bólintottam, majd mivel a fiú már a pult mellett ült, így muszáj voltam mellé ülni.
-Menj be!
Felálltam és át mentem az üveg plexi másik oldalára. Beálltam a mikrofon elé és feltettem a fejhallgatót. Lehunytam a szemeim és már csak a dalra figyeltem. A számot ismertem, hála Il-nek, aki minden tag szóló számát addig hallgatta, amíg meg nem unta. Ez volt, hogy hónapokig tartott. Így például JungKook Nothing Like Us című cover-jét ha a legmélyebb álmomból ébresztenek fel is tudtam. Csak amikor vége lett a zenének nyitottam ki a szemem.
- Wao, igaza volt GeongMinnek - nézett rám kerek szemekkel YoonGi. Átmentem hozzá és mellé ültem.
- Miért mit mondott?
A fiú persze nem válaszolt.
Egy héttel később. A hét napból hetet Agust D-vel töltöttem.
Ma járt le a határ ideje a művész nevünk kitalálásának. Már majdnem mind tudtuk, kivéve GeongMin.
-Szerintem legyen Minie- jött az ötlet Il-től.
-Gyerekes!- válaszolta a lány. A próba termükben ültünk és vártuk, hogy felmehessünk az irodába.
-Kitty! - lépet be V
-Hm? - nézett felé Geong.
-Miért hív Kitty-nek? - kérdezte Na.
-Mióta ismerjük egymást, így hív - vont vállat a még mindig az Alient néző lány.
-Gyertek fel! - szólalt meg végre a fiú. Mind fel állunk és követtük az idősebbet. Sorban be álltunk Ha, Na, Byu, Il, Geong és én.
-Hallgatom a Művész neveket. Menjünk sorba HaWoo- kért minket SiHyuk.
- Levanda - kezdte Ha
- Choco - vette át a szót Na
- SweetPea - mosolygott a leader
- Il - vette lazára a vezető táncos
- Kitty - találta ki végül Min
- Candy - mondtam a héten Suga által rám aggatott becenevet.
- Szépek! Akkor holnap elkészítitek a bemutatkozó videótokat, amiben elmondjátok a banda nevetek, illetve a neveiteket - adta ki a feladatunk a szigorú pasas.
Bólintottunk.
-Remélem a héten sikerült össze hangolódnotok a mentoraitokkal- pillantott az asztalnál ülő társaság felé Si.
- Valaki túlságosan is - szólalt meg halkan Pea.
- Mondod te, aki rá akadt a bátyámra- kelt a védelmemre Kitty.
- Én alig voltam a mentorommal míg ő volt, hogy miatta késet próbáról - magyarázkodott a lány.
- Én csak tanítottam, ahogy mind tettük, ki több ideig ki kevesebb. Én próbálom a maximumot kihozni Candy-ből, az, hogy Nam inkább van a barátnőjével és segít neki mint neked ezért nem kell féltékenykedni - oktatta ki Byut Suga. Az említett fiú csak oldalba bökte a mellette ülőt.
- Ne veszekedjetek kérlek! Köszönöm a SweetSix-nek, hogy itt volt. Menjetek, holnap tízkor lesz a felvétel- búcsúzott el tőlünk Hyuk. Kimentünk a teremből és Min egyből az idősebb lánynak eset.
-Byu mi van veled? Egy hete teljesen kifordultál magadból. Eddig te rendezted le köztünk a konfliktusokat, most meg te gyártod őket! Főleg Candyvel és RM-el kapcsolatban! Miért? - faggatja a fiatalabb SweetPaet.
-Ő az ÉN mentorom, mégis ha Ae nem Sugával van, akkor vele van és alig foglalkozik velem - mondta szomorúan a lány.
- Sweet, nem veszem el, Ő a barátom, ezért próbál időt tölteni velem, de tanít téged, tegnap mondta, hogy úgy érzi V-re több szükséged van. Ezért van, hogy néha beül hozzánk a stúdióba - magyaráztam a lánynak. Bólintott, majd mivel kinyílt a mögöttünk lévő ajtó, Pea afelé kapta a tekintetét.
- Na jó srácok! Most szépen mindenki fogja a lányát és megy gyakorolni vele! Byu, Ae maradtok! - utasított mindenkit NamJoon. Byu mintha csak egy parancsot hallott volna, egyből a fiú mellett termet, én csak kérdően néztem a fiút.
-Mondtam valamit! - vette fel a szemkontaktust velem.
- Én nem a bandád tagja vagyok, vagy a mentoráltad, oké? - kaptam fel a vizet.
- Kurvára nem érdekel, gyere ide és kész! - vágta hozzám.
- Egy szót kérek! - mondtam még mindig egy helyben állva.
- Kérlek - nyújtotta felém a kezét. Elfogadtam, majd mellé léptem.
-Szóval kérlek mondjátok el mi baj! - ült le a terem előtti egyik székre. Magához húzott, majd leültetett az egyik combjára. Byut pedig maga mellé ültette. Sweetie csak csendben összehúzva magát, játszott a szoknyája szegélyével.
-Semmi, Nam csak tudod nagy a nyomás, keveset alszunk és mindenki nyűgös, ennyi- próbáltam menteni a helyzetet.
-Többet vagy vele, mint velem! - nyögte ki végül Byu.
-Rengeteget vagyok veled Byu, csak néha ülök be Suga-ékhoz, vagy vagyok Jagival- mondta lassan a fiú. A keze a derekamról a farmerom hátsózsebébe csúszott.Lassan bele markolt a popsimba, miközben még mindig Kwang-ot figyelte. Picit megemelkedem de próbálom figyelmen kívül hagyni a fiú tettét. A füléhez hajoltam és halkan bele nyögtem. Össze préselte az ajkait így, vissza fogott egy nyögést.
- De ha velem vagy se figyelsz rám, ahogy most se- folytatta Sweet.
-YoonGi! Segíts elfejetni ezt! - kérte V az idősebb fiú.
- Elvihetem Candy Girl-t? - lépet elénk Suga. Felálltam Rap Monster öléből és kérdően nézetem rá.
-Menjetek! - engedett el, mielőtt végleg utamra engedett volna lehúzott magához egy csókra. Ezután YoonGi után siettem, aki már a liftnél várt.
- Ma befejezzük a szöveget oké? - kérdezte miközben mellé értem.
- Oké - egyeztem bele. Lementünk a földszintre, ahol volt egy kávézó. Csendes hely volt. Mindenki a nyugalmat kereste itt. Csak halk beszélgetések hallatszódtak.
Az elmúlt hetet itt, vagy az egyik stúdióban töltöttük. Leültem az egyik asztalhoz, majd elővettem a füzetem, fellapoztam és kitettem az asztal, közepére.
-Este írtál hozzá - olvasta át a lapon lévő szöveget. A bandának írtam egy dalt, bár még volt rajta csiszolni való mégis megmertem mutatni Suganak.
-Tetszenek az érzelmek, amiket bele raksz. Meg úgy az egész tetszik - mondta a fiú még mindig az irományomat fürkészve.
- Szerintem még nem jó - dőltem hátra a székemben.
- Mutasd meg a lányoknak - pillantott felém.
-Nem!- vágtam rá egyszerűen. A fiú megrázta a fejét, majd tovább böngészte a dalomat, a kezében lévő ceruzát az ujjai között forgatta, néha a papírra firkantott valamit. Megnyugtatott a fiú látványa, ahogy szinte érzelem mentésen nézte át a héten a harmadik zenémet. Szerinte jó dalszerző vagyok, ezzel a kijelentésével minden alkalommal vitatkozom, de ez őt nem igazán érdekli. Ahogy az sem amikor, arról magyarázok neki, hogy milyen szörnyű a rap tudásom, erre persze annyi a válasza "Candy Girl teljesen hülye vagy". Ugyan már vagy tízszer elmagyarázta miért lettem Candy Girl mégis még mindig nem értem. A magyarázat egyszerű, "olyan vagy mint egy cukor és lány vagy".
- Kérsz egy kávét? - állt fel az asztaltól, miután a füzetem és a ceruza a fa lapon landolt. Bólintottam és a füzetem ért nyúltam.
-Hagyd békén, inkább tudakold meg a pasid, hogy nem-e akar mára elengedni engem - szólt rám. Elengedtem az ujjaim közül a füzetet és elővettem a telefonom. Beléptem a névjegyzékebe onnan pedig NamJoonhoz, majd az sms-ekhez.
Ae: Kell ma még Suga?
Nam: Nem, viszont te igen
Ae: Ma nem megy bocsi
Nam:Kettesben akarok veled lenniNem válaszoltam csak lenyomtam a telefonom és az asztalra tettem. Egy hete ezzel nyúz, hogy kettesben akar lenni.Amit az idő beosztásunk nem enged.Amikor én rá érek akkor ő nem, és fordítva. Vagy egy táncóra jön közbe vagy épp YoonGi.
Újabb részt hoztam!
Remélem tetszett! Nemsokára jön a következő rész
Addig olvas sokat és halkas sok kpopot.
Szia!
ChanNi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Álmok Között ▶Befejezett◀
Hayran KurguHa ide tévedtél bizonyára érdekel korea vagy a bts ha így van néz be és olvasd el mi lesz AeMin álmával Egy koreai lány aki idol szeretne lenni. Egy barátnő akinek a bátya idol....