"-Candy, te dalszerző vagy? - jött a kérdés a cég vezetőtől.
-Írogatok dalokat, de nem nagy dolog - mondtam zavartan.
- Ne hazudj! Rohadt jó zenéket írsz! - lépett mellém Suga.
-Ne túlozz! - kértem.
-Mutasd meg egy dalod, kérlek! - fordult felem Si.
- Rendben. "
A lányok, Suga és NamJoon büszke volt rám, míg én kevésbé örültem. Próbáltam a témát mellőzni és kikerülni de persze ez senki nem hagyta. A lányok azzal zaklatott, hogy előbb nekik mutassam meg, Suga, hogy segít alapot csinálni, Nam pedig állandóan dicsérgetett.
A bemutatandó számnak, egy rapet választottam. Alapom már rég volt hozzá, így YoonGi segítséget vissza utasítottam.
- Mikor veszed fel? Már két napja rajta ülsz! - ült le mellém Na. Épp a koleszunkban ültem, a laptopommal és csak böngésztem a neten.
- Még nem tudom - vágtam rá, rá sem nézve.
- Ae, mi baj? - jött kissé aggódó kérdés a lánytól.
- Félek - feleltem röviden. Igaz volt. Féltem, hogy a dalom nem tökéletes. Bár már csak az hiányzott, hogy felvegyem, mégis a szöveget nem érzetem tökéletesnek.
- Elmenetem! - szóltam hangosan. Letettem a gépet az asztalra, majd magamra fordítva a kabátom bele bújtam a cipőmbe.
- Hova? - jött a kérdés Byutol mielőtt ki léptem volna az ajtón.
- Stúdióba dalát fel venni! - válaszoltam. Leakasztottam a kulcsom, majd elindultam.
A zsebemben ott lapult a pendrive-om, amin az alapom volt.
Elővettem a telefonom és tárcsáztam a mentorom számat.
- Bent vagy? - kérdeztem mikor felvette.
- Aham. Miért? - kérdezte vissza.
- Felvennem a dalom és gondoltam meghallgatod - adtam a legértelmesebb választ.
- Elől meg várlak - tette le. Elmosolyodtam, majd szedtem a lábaim, hogy oda érjek.
Az épület előtt egy ölelése köszöntünk egymásnak, majd a kezemet megfogva húzott a stúdiójában. A kezébe nyomtam a pendriveot, ő pedig elindította nekem. Újra a plexi mögé kerültem, feltettem a fejhallgatót,majd a hüvelykujjam felmutatva jeleztem a fiúnak, hogy készen állok. Az üveg felet kivillant a RECORDING lámpa. Amiből tudtam hogy elindult a felvettel.
Lehunytam a szemeim, és a zenére koncentráltam. Vártam, hogy lemenjen a bevezető, majd neki kezdtem a rapnek. A dal egy szerelmes szám volt. Részben voltak benne az érzéseim, részben a szokásos klisés szöveg volt.
A szám összefoglalta a Monnal való kapcsolatomat, amikor nem beszéltünk.
- Ugye ez nem nekem írtad? - jött a kérdés Namtól, aki idő közben jött meg.
- Így ismertél meg? - néztem fél rá amikor már mellé álltam. Leültem Suga mellé,majd újra magamhoz vettem egy fejhallgatót. Végig hallgattam a dalt.
- Ez szörnyű! - dőltem hátra a székemben.
-Most miért? Persze finomítani kell egy kicsit, de jó - biztatott Yoon
- Sokáig fent leszek ma! - húztam el a szám. Nam leült mellém majd maga felé fordított. Vettem egy mély levegőt. Nem akartam a fiúnak esni a tegnap miatt, így vissza kellet fognom magam.
- Nem akarsz véletlenül nálunk aludni? Már egy hete nem voltunk csak mi ketten - kért a ujjaimmal játszva.
- Byu féltékeny lesz - néztem a fiú szemeibe.
-Byu? - jött a kérdés.
- Igen, mindegy nem akarok zavarogni nálatok, meg otthon van a gépem - zártam le,majd magamévá tettem a pendriveom. Felálltam, elköszöntem a két fiútól és haza indultam.
- Megjöttem! - szóltam inkább leader asszonyságnak mint a többieknek.
-Hali! Mizu? - kérdezte Na.
- Felvettem a dalt - mosolyodtam el mire valahonnan elő került a többi lány is és nekem estek, hogy megmutassam.
-Nem! Még nincs kész - emeltem fel a kezeim. Ezután kiürült a nappali. Leültem a kanapéra és feltéve a fejemre a fejhallgatóm neki álltam a dalnak.
Hajnali kettő kor pillantottam az órámra. A dal nem volt jó de nem tudtam miért, így a telefonom ért nyúltam.
Kérlek Joon legyél fent! Sajnos nem nyertem, mivel sokadik csörgésre sem vette fel. Kérlek Sugaaa! Te vagy az utolsó reményem! Vedd fel!
-Szia! - köszönt.
- Végre! Átküldhetek egy hangfilet? - reménykedtem.
- Persze küldd! - egyezett bele.
-Milyen? - kérdeztem a fiút az alsó ajkam harapdálva.
- Szerintem elmondtam már a stúdióban is, hogy jó. Mi a picsa van veled? Hol van az az Ae aki még a nagy Leader uraságot is kiosztja? Ha zenédről van szó, behúzod füled-farkad mint egy kiskutya. Kapd össze magad, mielőtt én kaplak szét!- oktatott ki, jogosan a fiú.
- Nem tudom, próbálom kimaxolni a dolgot de nem megy! - mondtam a könnyeimmel küszködve.
-Hé, el ne sírd itt nekem magad! Figyelj! Mondtam jó a dal, kevesebb effektel tökéletes lesz! - próbált nyugtatni, hisz már patakokban folytak a könnyeim. Sosem voltam magammal és a zenémmel megelégedve.
-O.. oké - szipogtam. A fiú még félórát vigasztalt. Aztán letettük a telefont. Elnyúltam a kanapén, megcsináltam amit Suga mondott,majd gondolkodtam. Igaza volt a fiúnak. És ez belül rohadtul fájt. Fájt a tény, hogy akármennyire próbálom elrejteni ezt a hibám, nem sikerült. Tudtam, hogy muszáj változtatom.
A gondolataimból egy "Jó reggelt!" ébresztett fel.
-Neked is! - ültem fel, így szembe fordultam Byuval, aki már a konyhában volt. Feltápászkodtam a kanapéról, majd a leültem a reggeli pulthoz.
- Aludtál valamit? - kérdezte, miközben kávét tett fel.
- Nem, kettőig a dalt csináltam, utána gondolkodtam - mondtam elfekve a pulton.
- Ha már ennyit dolgoztál akkor mutasd meg! - kért. Akármennyire is nem volt mostanában jó a kapcsolatom, mindig is az én "nővérem" lesz.
Megfogtam a gépem, majd az asztalra téve mutattam meg neki.
- Ezt Joonnak írtad? - jött a kérdés a lánytól miután meghallgatta.
-Részben, de nem most írtam hanem mikor nem beszéltünk - mosolyogtam a lányra.
- Bocsi, az elmúlt két hét miatt. Imádom Rap Monstert, mint rapper és nem tudtam külön választani NamJoon és RM-t, bocsi! - szabadkozott a lány.
- Semmi - nyúltam el újra az asztalon. A lány nekiállt a reggeliét készíteni, én pedig tovább fekszem. Már majdnem elaludtam, amikor Na ült mellém.
- Jó reggelt! - mondta boldogan. Byu felé se fordulva köszönt, míg én csak bólintottam.
- Mizu? - kérdeztem még mindig fekve, de felé fordulva.
- Randim lesz! - mondta szinte énekelve.
- Kivel? - jött a kérdés Sweetietől.
- Titok! - vágta rá.
- Jimineee! - ültem fel. Byu elénk rakott egy- egy bögre kávét és a sajátjával leült velünk szembe.
- Neeem - ellenkezett Choco az ujjaival játszva.
- Ne hazudj látszik rajtad! - nézet rá a nővér anyucikánk.
- Jó jó vele, de kérlek maradjon köztünk - kérlelt minket a lány. Bólintottunk, majd segíthetünk Byunak reggelit csinálni. Végre úgy éreztem vissza kerültünk a régi kérek vágásba. Byuval kibékültünk.
Mire kész lettünk jött a többi lány. Leültünk az étkező asztalhoz ahol hat szék volt, mi még is csak ötöt használtunk mivel Geong nem lakott velünk. Hosszú nyolc személyes asztal volt, mellé téve három-három székkel. Az egyik oldal Il, Ha és Byu a másik oldalt Na, én és Geong üres széke.
- Fél év - csak ennyit mondott Il.
- Addig össze kell hozunk egy albumot! - tette hozzá Byu.
- Dalt kell írnom! - folytattam.
- Új koreográfiákat tanulunk! - került a szó újra Ilhez.
- Szerintetek a fiú az mentorkodásuk vége után is beszélnek velünk? - tette fel a kérdést Na.
- Hidd el, fognak! - mosolyogtam rá
- Minden esetre éljen a SweetSix! - zárta Ha. Igazat adtunk neki, majd megreggeliztünk.A következő resz már az utolsó ami remélem elnyeri a tetszésedet! Addigis olvas sok kpop ffet 😘😘
ChinNi
VOCÊ ESTÁ LENDO
Álmok Között ▶Befejezett◀
FanficHa ide tévedtél bizonyára érdekel korea vagy a bts ha így van néz be és olvasd el mi lesz AeMin álmával Egy koreai lány aki idol szeretne lenni. Egy barátnő akinek a bátya idol....