Fifth Episode

88 2 5
                                    

"Bólintottam majd lábujjhegyre állva nyomtam egy puszit az ajkaira, amit átalakít egy csókká. A csípőmnél fogva vissza tolt a talpamra, de a csókunkat nem szakítja meg. A kezei újra felfedező útra indul a testemen. Fordított a helyzetünkön,így én kerültem közelebb az ágyához,amire nem sokkal később ledöntött. Kezeit a fejem mellett támasztotta meg. Az egyik kezével lassan feltürte a pólómat, majd egy gyors mozdulattal megszabadított tőle."

A mellkasára tettem a fejem és így hallgattam még mindig szapora szívveresét.
- Fájt? - pillantott rám egy féloldalas mosoly kíséretében. Fölém emelkedett és így próbálta az arcom minden négyzetméterét felmérni.
-Gyönyörű vagy - súgta. Biztos vagyok benne, hogy az arcom teljesen vörös.
- Lennél a jagi-m? - bombázott az újabb kérdéssel.
- Egyéb kérdés? - néztem sötétbarna szemeibe, amik most csillogtak.
- Csak erre a kettőre válaszolj - tette az állat a mellkasomra.
- Egy kicsit, de élveztem és igen. Leszek a jagi-d - mosolyogtam az engem fürkésztő fiúra. Egy csókot nyomott az ajkaimra. A csókunk egy eléggé türelmetlen kopogás zavarta meg.
-Kim NamJoon, nyisd ki az ajtót! - hallatszott Jin ideges hangja az ajtó másik oldaláról.
- Muszáj Jinie? - kérdezte a fiatalabb.
-Igen, szóval gyerünk!
Nam kimászott a takaró alól, felöltözött majd résnyire nyitotta az ajtaját.
- Igen?
-Már vagy egy órája YoonGival kéne dalt írnod! Te meg még mindig nem keltél ki abból a kurva ágyból! - esett az idősebb a Joonnak.
-Bocsi, fontosabb dolgom volt - válaszolt lazán a leader.
-Fél órát kapsz! - zárta le a témát Jinie.
-Anyuci mérges - lépett vissza hozzám a fiú. Felültem az ágyon és onnan figyeltem NamJoont. Pár papírt, ceruzát szedett össze.
- Öltözz fel, kérlek - pillanatott rám. Felöltöztem, majd vissza ülve az ágyára, tovább figyelem ahogy a szoba egyik feléből a másikba sétált, meg fogott pár dolgot, majd átment a másik felébe.
- Gyere- nyújtotta felém a kezét. Megfogtam, majd így húzott át a konyhába.
-Merre? - kérdezte a főző fiút.
- A szobájában vár rád- nézett Eomma a mellettem álló fiúra. Ekkor csörögni kezdett a telefonom.
Byu képe villogott a képernyőn. Felvettem, és a fülemhez emeltem. A vonal túlsó végén lévő lány nem várta meg, hogy köszönjek, egyből bele kezdett a mondandójába.
-Hol vagy? Itt kellene lenned! Nem érdekel RM! Én vagyok a leadered és azt kell csinálnod amit én mondok! Már másfél órája próbánk lenne, ha valaki nem késne! - esett nekem az idősebb lány.
-Nyugi, megyek, nem kell hisztizni! - hárítottam a lány kirohanását. Letette telefont. Elbúcsúztam a fiúktól, majd indulni készültem, amikor NamJoon meg állított.
- Olyan egy óra múlva a cégnél lesz egy találkozónk veletek, mint mentoraitok, kérlek szólj Sweetienek- kért a fiú majd nyomott egy puszit az ajkaimra. Ajkai forróak, szárazak de mégis puhák.
- Rendben! - zártam le, majd elindultam az Entertainment épülete felé.
- Itt vagyok! - léptem be a próbaterembe ahol a lányok épp nyújtottak.
- Végre! - állt fel Sweet.
-Van egy jó hírem Il - hagytam figyelmen kívül a leader beszólását.
-Mesélj! - ugrándozott mellém a lány.
- Látni fogod JungKookot - mondtam lazán. A lányból kitört a fangirl és ugrandozni és sikitozni kezdett.
- Leader girl, egy fél óra múlva BTS-es tali - léptem az idősebb lányhoz.
-Tudom már beszéltem RM-el- vágta hozzám flegmán.
- Örülök! - hagytam ott. Leültem a táncos barátnőm mellé. Épp valami kpop koreográfia oktató videót nézett.
A gondolataim vissza úsztak a reggel történtekhez. Lehunytam a szemeim, a fejemet a próba teremben lévő kanapé háttámlájának támasztottam,így emlékezetem vissza. Hiányozak az érintései, ahogy a keze végig siklott a csupasz bőrömön. Ahogy a fülembe suttogott. Ahogy óvatosan harapdálta a nyakamat.
Beharaptam az alsó ajkam.
- Itt vagyok én,hogy harapdáljam az ajkaid - súgta a fülembe "valaki".
Kinyitottam a szemeim és a melettem ülő NamJonnra néztem.
-Szia!- mosolygott rám. Hasonlóan tettem, mirre felállt mellőlem és a saját bandáját kezdte irányítani.
- Figyeljetek! - szólt a teremben lévőknek. Meg várat amig mindeki rá figyel és csak ezután folytatta.
- A cég arra kért, hogy mentoráljunk titeket. Ez egy kb másfél éves dolog. A debutálásotokig és az első évetekre szól- kezdett bele. Némán ültünk és néztük ahogy magyarázott.
- Már meg van, ki kit fog mentorálni, ez otthon megbeszéltem a fiúkkal szóval, kérlek srácok találjátok meg a lányotok - pillantott a csapatára. Akik erre felpantattak a földről és megkeresve a neki be osztott tagot mellé ült. A mellettem ülő YoonGi nem mozdult meg csak tovább ült mellettem.
-Agust D! - böktem oldalba a fiút.
- Én alapból jó helyre ültem- vágta rá a fel nem tett kérdésemre.
- Dehát nem is te vagy a főrapper - néztem a fiú szemeibe.
- A fő rappert lefoglata Byu, de, ha kevesled a tudásom akkor hagylak, egyedül - mondta flegmán.
- Nem keveslem a tudásod, csak úgy tudtam NamJoon a főrapper, de örülök, hogy te lettél a mesterem.
-Szar a beosztásotok, ha pl te lennél a leader,nem lenne baj - kezdte barátságosan majd a fülemhez hajolt: Egyébként meg, nem vagyunk mi ketten olyan jóban. Csak akkor beszélj, ha én kérdezek és csak akkor kérdezz, ha azt mondom, megértetted?
Kicsit össze renzentem, majd a nálam öt évvel idősebb fiúra néztem.
- Ezt te sem gondoltad komoly Agust D - vágtam a fiúhoz, az utolsó szót persze gúnyosan.
-Hé nyugi! - pillantott felénk BTS leadere.
- Egymásra tálat a két flegma - nevettet Jimin.
Vettem egy mély levegőt és ott hagytam Sugat. Átültem a saját leaderem mellé.
-Bocsi a mai napért - öleltem meg a lány. Megrázta a fejet, és vissza fordult a mentora felé. Mivel a fiú állt, hogy látson mindenkit, így muszáj voltam felnézni rá. Felém pillantott és alig láthatóan rám kacsintott. A bensőmet melegség töltöte el, így egy halvány mosoly ült ki az arcomra.
-Oké srácok, akkor a biztonság kedvéért elmondom, hogy ki kihez került. Jinie kapta húgit, Suga és AeMin alkot egy pár - kezdtte sorolni majd újra rám nézett. - Kérlek Jagi, menj vissza hozzá - guggolt le elém.
- Nem akarok! Bánt! Nem cserélhetném el? - néztem bocsi szemekkel az előttem lévő fiúra.
- És kire szeretned le cserélni? - húzta fel az egyik szemöldökét.
- Mondjuk rád - akasztottam az ujjam az ingje felső gomjába, és közelebb húztam.
- Fújj, ehhez én meg kicsi vagyok! - kezdett el visítozni V, mire a társaság nevetésben tört ki. Nam felállt, és mit sem törődve az előzőkel folytatta.
-Szóval Hobie és Il, V és én karoltuk fel Byut, Jimin tanítja Na-t, JK pedig Ha- val lesz együtt - fejezte be.
- Szállj le a mentoromról! - hajolt hozzám Sweet.
- Nem csináltam semmit TaeHyung-al- mondtam rá sem nézve.
-Te is tudod, hogy nem rá gondoltam. Miért is hív jaginak? - kérdezte még mindig a fiút nézve.
- Kérdezd őt ha ennyire zavar. Bocs, hogy óvodás korom óta ismerem- néztem még vissza a lányra majd vissza ültem a kanapéra Suga mellé.
-Na mizu kislány ? - karolta át a vállam a mentorom.
-A leaderem elszállt magától -súgtam, mivel NamJoon az elkövetkező év terveiről beszélt.
- Mikor mi kezdtük egy kb hónapig Nam is elvolt szállva magától, de azóta nyugis, néha flegmulbe - magyarázat a leaderét nézve a fiú. Bólintottam, majd hozzá bújtam. Némán hallgatuk ahogy Joon beszédet. Időközben Jungkook és Ha mellénk telepedett.
- Minie - bökott oldalba a Maknaenk
-Hm? - fordultam felé.
- Együtt vagytok Rap Monsterrel? - kérdezte félénken.
- Együtt vannak - válaszolt helyettem az engem át karoló fiú- Mivel Nam még mindig nem fogja fel, hogy nem hangszigetelt a szobája, így az egész banda tudja. Szóval kérdezheted volna a Golden Maknaet is - mondta flegmán.
-Most ez komoly? - néztem fel a fiúra. Csak bólint és tovább figyeli a hevesen gesztikuláló fiút.
-Köszi, hogy végig hallgattatok. Mehetek- fejezte a lassan két órája tartó beszédet. Szinte felugrottam és nagy léptekkel próbáltam át szelni NamJoon és a köztem lévő távolságot, de valaki meg előzött. Byu az előző előadással kapcsolatos kérdésekkel bombázta a fiút, így vissza fordultam a saját mentorom felé.
- Látom lecsúsztál róla - nevett Suga.
- Jah - húztam el a szám.
- Ne busslakodj, gyere, mutasd meg a rapp tudásod - próbált felviditani.
- Jagi várj meg! - szólt utánam Rap Monster.

Újabb rész
Fent Byut láthatod, vagyis Sulli-t.
Remélem tetszett ez a rész.
Szia!👋
ChanNi

Álmok Között ▶Befejezett◀Where stories live. Discover now