"- Fél év - csak ennyit mondott Il.
- Addig össze kell hozunk egy albumot! - tette hozzá Byu.
- Dalt kell írnom! - folytattam.
- Új koreográfiákat tanulunk! - került a szó újra Ilhez.
- Szerintetek a fiú az mentorkodásuk vége után is beszélnek velünk? - tette fel a kérdést Na.
- Hidd el, fognak! - mosolyogtam rá
- Minden esetre éljen a SweetSix! - zárta Ha. Igazat adtunk neki, majd megreggeliztünk. "Milyen gyorsan elrepült ez a félév. NamJonnal megbeszéltünk mindent a kapcsolatunkról és holnap lesz egy közös fansingunk ahol SiHyuk támogatásával bejelentésere kerül, hogy egy párt alkottunk.
De ma még fontosabb dolog történik amire már 15 éves korom óta várok. Két éve várok. Ma este hétkor kerül ki az első MVnk. Amit végül Naval közösen hoztunk össze. Sok kialvatlan éjszakánkba került mégis egy szuper zene lett. Il csinálta hozzá a koreográfiát. Így Si elmondása szerint teljesen a miénk. A fiúk mentoraink ként rengeteget voltak velünk, sokat segítettek, RM és Sweet sok közös programot szervezet, így egy nagy 13 tagú családot faragtak belőlünk. JungKook és Jimin állandóan nálunk lóg, bár Jiminie már inkább csak barát ként, mégis szoros kapcsolatot ápol NaJunnal. JungKook pedig hajtatlanul csapja a szelet a táncos barátnőmnek. Aki már rég a barátnője lenne, ha a leader párosunk hagyná. Nam szerint Kookie meg fiatal a szerelemhez. A fiú ilyenkor mindig velem pedáloz. Persze az idősebb fiú egy "az teljesen más" mondattal el intézi.
A bizonyos estét a Bangtan házban vagyunk. Na és Il percenként frissítette a youtube-ot, Byu próbálta rá venni őket, hogy maradjanak csendben, mivel nem hallja a filmet, amit rajta kívül senki nem nézett mivel, JungKook és V valami online játékon játszottak a telefonjukon, Hope és Jimin valami koreográfián vitatkoznak, Ha és Jin épp valami elmondásuk szerint nagyon finom recept elkészítését beszélték át, Geong ebben a hangzavarban olvasott, én pedig a BTS két rapperével beszéltem.
-Joonie! Elmegyünk dupla randizni? - fordultam szembe az engem át ölelő a fiúval.
-Dupla randihoz négy embert kell, de ha jól számolom mi ketten vagyunk - értetlenkedett.
- Te meg én és Kookie meg Il - avattam be. Fújtatott egyet,majd ez után kezd neki a mondandójának
- Tudtommal nincsenek egy...
- Fent van! - ugort fel a helyéről Na. A SweetSix egyből a fővokslistánk köré gyűlünk, Kitty épp elindítaná amikor YoonGi megszólalt.
- Reaction Video Time! - indult el felénk a telefonjával.
-Sziasztok ARMY-k! Mit tudjátok fél éve van egy mentorállandó csapatunk és ma került fel youtube-ra az első MV-jük. Szóval most váltsatok CAKEs-be és nézetek meg velünk a csajok reakcióját a videóra! - ült közénk a telefonjának magyarázó fiú. A maradék hat fiú is körénk gyűlt és egy gyors bemutatás után végre elindul a várva várt videó. Ugyan ott voltunk a felvételeken mégis fura volt az egészet egyben látni,így csodálkozva néztük a számítógép képernyőjét. Egy nyári dalt késztetünk ezert egy tengerparti klip falatnyi ruhákban,szexi koreoval és fülbe mászó szöveg. Némán néztük végig a MVt. Miután a képernyőn megjelent a SweetSix alatta pedig a logónkként szolgáló dupla S össze kötve egy magassarkúval mertünk megszólalni. Kitty kezdte:
- Annyira imádom a koreot! - mosolygott Geong Ilre.
- Sosem gondoltam volna, hogy a BTS-el fogom meg nézni az első MV-m, Bár azt se hittem,hogy majd lesz MV. Sok szór terveztem abba hagyni, de ti mindig vissza fogtatok- fordult felénk zokogva Na. Egyből magamhoz öleltem,persze utána jöttek a többiek is. Előszór Geong ölelt át minket aztán Il és végül a legidősebb és a legfiatalabb is ránk talált,de ekkor már nem csak NaJun sírt.- Hagyjuk egyedül vigasztalódni a lányokat! Mi a BTS voltunk Ők a SweetSix. Sziasztok ARMY-k!- fejezte be a videót Jimin.
The End
Ez lenne itt az utolsó találkozásunk. Remélem tettszet. Fent a kis csapat látható. Művész nevekkel. Ha esetleg nem emlékeszel a nevekre akkor olvashatók újra a hatodik rész. Szia!
CZYTASZ
Álmok Között ▶Befejezett◀
FanfictionHa ide tévedtél bizonyára érdekel korea vagy a bts ha így van néz be és olvasd el mi lesz AeMin álmával Egy koreai lány aki idol szeretne lenni. Egy barátnő akinek a bátya idol....