First of all, Minji sendiri pun tak tahu macam mana dia boleh suka dekat Min Yoongi tu. Dahlah suka main cakap, tak pandai langsung jaga hati perempuan. Ni contohnya;
"Yoon, jom pergi ke mall yang baru bukak haritu."
"Buat apa? Malas la, baik tido je kat rumah, bukannya ada benda penting pon kat sana."
Nampak tak perangai pemalas dia yg bapak annoying?Padahal mall tu jalan kaki pun boleh sampai.Kalau author jadi Minji, dah lama sepak kepala dia. Nasib Minji tabah tak macam author #sisturminjitabah2k18
"Alaa, jomlah, jarang gila kot kita keluar, boring lah kat rumah."
"Takde takde, aku malas, nak tido, bye."
Ok fine kalau macam ni Minji terpaksa mengalah walau sakit hati gila dengan perangai dia yang tak romantik langsung fuhhh.
"Fine, takpalah, Minji pun nak balik ni, bye."
Dahlah tak reti nak hantar girlfriend sendiri balik rumah, padahal jarak rumah selang tiga rumah ja pun, nampak tak kesialannya?
And dia tak try pun nak tanya/call/message Minji bila dia tak cakap apapun dengan atuk Yoongi tu straight 3 hari.
Tapi whatever it is, Park Minji tetap sayang Min Yoongi. Sebab? Min Yoongi kekadang tu sweet nak mati kekadang sawit nak mati. Kekadang prihatin, kekadang buat muka papan je. Contohnya masa Minji kalah pertandingan bola jaring satu mata ja sebab salah dia.
"Woi, takyah lah sedih ok? Baru your first time, boleh try lagi kan."
Punyalah ego tinggi sampai langit gitu.
"Awak tak tau kot rasa camna awak yang dah bagi kalah satu group, dahlah sekolah kita selalu menang, tengok² saya yang bagi kalah."
Minji dah nangis ofkos, author pun pernah rasa camni ok huhu nak buat camna kan :D
"Ishh,dahlah tu,small matter je okay,lepas sekolah kita hang out,nak?"
Cair Minji,camna tak?Anak pakcik Min yang bertuah tu peluk dia,and dia guna 'kita' (≧▽≦),melting plak author nihh aummm."Nak apa?Nanti Yoon belanja klau Minji berhenti nangis,on tak on?"
Ok dia guna Yoon,by the way,bayangkan dia cakap on tak on lol,author gerak dulu,paper roger."Fine,tapi awak lawak gila masa cakap on tak on,tak caya pulak ni Min Yoongi"
Merah terus muka atuk Yoongi,padan muka swag jatuh,dahlah kena gelak dengan gf😋And haritu Min Yoongi buat banyak gila dosa sebab asyik mengumpat pelan-pelan akibat kejatuhan swag dia hanya untuk pujuk kekasih tersayang and Minji yang asyik gelak tengok Yoongi mengumpat sesorang sampai tak ingat dia nangis tadi.
YOU ARE READING
Bad Boy [ m.yg ]
Fanfiction[HIATUS FOR A WHILE YE] Malang gila jadi Park Minji. Boleh dapat boyfriend terbangang macam Min Yoongi.Tapi apa-apa pun, boyfriend dia still sweet, kan?