Tak nak tanya camna Minji jumpa Yoongi masa dulu?Alkisah,masa tu hari first sekolah,and Minji ni pelajar baru masuk sekolah tu.Haritu plak,dia terbangun lewat sebab main ML sampai pukul 3 pagi.Ok fine tipu ja,sebab dia asal dari Busan nak ke Seoul dengan parents dia sebab kerja and terpaksa bertolak malam sebab mak dia balik kerja petang.So,sampai rumah dalam pukul 2-3 pagi,agak-agaklah kan kenapa lewat.
And Minji cepat-cepat on mode Flash speed dia lari sampai sekolah sebab sekolah tu dekat jugak dengan rumah dia.Nasib Minji gak kan,guard tu baru nak tutup pintu gate.
Tengok-tengok,semua pelajar baru dah kumpul kat dewan.Fak,kalau ada senior nampak dia mesti kena denda ni.Kebetulan,Yoongi tu salah sorang senior yang amik part dalam orientasi,and ternampak Minji lambat.Minji berlakon buat-buat tak nampak Yoongi tengah tengok dia,padahal tangan dia tak leh duduk diam langsung.
"Woi,kau budak baru kan?"
Oh fak,tamatlah riwayat Park Minji harini.Mama,papa,kalau nanti Minji tinggal nama,jangan lupakan Minji tau huhu.Senior ni hensem gak kan,tapi muka dia macam nak telan Minji hidup-hidup huhu."Haah,lambat tadi sebab baru pindah dari Busan and terbangun lewat hehe"
"Tak tanya pun kenapa"
Eh,sial.Perangai nak kena sepak.Sabar je lah Minji,senior kau jugak."Dah,cepat masuk,aku takkan bagitau senior lain,cepatlah,nanti orang perasan"
Siyesly?! Mamat ni baik nak mampos walaupun perangai sial.Rasa cam nak peluk je aummm."Thanks,ummm"
"Min Yoongi sunbae,kelas 2-1,dah cepat masuk"
Eh tak tanya pun dah bagitau nama siap kelas lagi,mission accomplished!"Thanks Yoongi sunbae,jasamu dikenang!"
Minji apalagi,lari lah masuk,mampos nanti kalau kena tangkap dengan senior lain.Tapi Minji terlepas something,first time Yoongi gelak sambil senyum though.
"Cute jugak budak tu,hmm Park Minji,menarik"
Damn man,dia siap tengok nametag lagi(≧▽≦).Agak-agak apa nak jadi kat couple MinMin ni eh?
YOU ARE READING
Bad Boy [ m.yg ]
Fanfiction[HIATUS FOR A WHILE YE] Malang gila jadi Park Minji. Boleh dapat boyfriend terbangang macam Min Yoongi.Tapi apa-apa pun, boyfriend dia still sweet, kan?