Chapter 3

22 1 0
                                    

Nak tau lepas kejadian tu apa jadi?Minji positive yang dia ada crush kat Yoongi sebab perwatakan cool dia haritu and ofkos,muka dia(≧▽≦).

"Woi tengok Yoongi sunbae tu,hensem giler ahh"
Minji dengar fangirl-fangirl tu rasa cam nak jerit je cakap"Kalau korang nak tahu aku dah pernah cakap dengan dia kot" tapi Minji baik,so niat itu telah dikurungkan dalam hati.

"Minji tu dengan dia memang tak akan couple lah,tengok Minji tu,dahlah duduk sesorang je,loner gile ahahahah"
Eh aku jugak kena,Miniji menyumpah dalam hati.Kalau Minji repot kat abang dia,mamposlah korang.Dahlah abang dia tu garang gila bila marah.

"Woi,gi masuk kelas cepat,kacau jalan orang jer!"
Speaking of the devil,abang Minji lalu dengan geng dia,siapa lagi Park Jimin lah abang dia dahlah lalu dengan crush tercinta aumm,kalau Minji jatuh,rasanya Yoongi tolong tak?Sebab kaki ni tetiba rasa cam jelly.

"Woi budak,cepatlah masuk kelas,kang cikgu kau sumpah tinggi kau tak naik-naik cam abang kau"
Eh,sakitnya hati.Nasib sunbae,kalau tak dah lama Minji sepak.And nasib Minji baik,sebab dia masuk kelas cepat-cepat lepastu and tak sempat tengok abang dia yang merungut kat Yoongi.

Time skip sebab author malas kaybai

Dah genap 3 bulan since Minji ada crush kat Yoongi.Dan selama tu jugaklah masih dia tak di'notice'.Dia dah cuba,tapi apakan daya,tak dapat jugak.Actually,dia sampai dah confront dengan mamat muka putih tu sampai lah satu masa tu:

"Woi,tak payah lah ikut aku dah,and lupakan ja yang kau tu ada crush kat aku,sebab aku takkan rasa benda yang sama macam kau,baik kau menyerah"
Dengar cam ada benda pecahlah,korang rasa apa?Ofkoslah hati Minji.Bayangkan kena tolak masak-masak dengan crush.Tapi author puji sikap Minji sebab dia berani confront tak cam author,last-last crush pindah huhu.

And lepastu,Minji try untuk lupakan walaupun ada lagi part yang dia minat Yoongi sampailah ada satu mamat baru yang pindah ke sekolah ni.

"Hai,saya Kim Taehyung dari Daegu,harap semua dapat tunjuk ajar,thanks semua"
Hamboi,nama sedap,muka pun sedap😋Dahlah datang dari Daegu gak,rasanya sekarang ni hati Mini dah mula tergugat dengan pesona mamat baru Daegu ni.

Agaknya nanti nak jadi apa eh?

Bad Boy [ m.yg ]Where stories live. Discover now